کلید اتوماتیک قابل تنظیم 400 آمپر 3 پل چانت

NM8-400H/3P 400A        برند: چانت CHINT دسته: برق صنعتی , کلید اتوماتیک - MCCB , کلید اتوماتیک قابل تنظیم , کلید اتوماتیک چانت
  • نوع کلید: قابل تنظیم
  • آمپر: 400A
  • اتوماتیک 3پل
  • قدرت اتصال کوتاه: 70KA
  • محدوده دمای قابل فعالیت: 70+ ~ 40-
  • کد فنی: NM8-400H/3P 400A

10,050,000 تومان

مقایسه

کلید اتوماتیک قابل تنظیم 400 آمپر 3 پل CHINT

کد فنی: NM8-400H/3P 400A

کلید اتوماتیک 400 آمپر 3 پل قابل تنظیم چانت (CHINT) با کد فنی NM8-400H/3P 400A به دلیل کیفیت خوب و قیمت مناسبی که دارد مورد توجه مهندسین برق صنعتی قرار گرفته است.

امروزه کلیدهای اتوماتیک که با نام اختصاری MCCB شناخته میشوند به جهت کارایی و ایمنی که در برابر اضافه بار و جریان اتصال کوتاه در زمینه های مختلف نظیر ماشین آلات صنعتی، تاسیسات روشنایی و برق صنعتی و... به کار گرفته میشود.

کلیدهای اتوماتیک را میتوان به دو دسته ی کلیدهای اتوماتیک کامپکت و کلیدهای اتوماتیک هوایی تقسیم کرد، تفاوت این دو نوع کلید اتوماتیک در میزان جریان عبوری میباشد به طوری که در صورت نیاز به کلید اتوماتیکی با رنج جریان بالاتر از 1600 آمپر از کلیدهای اتوماتیک هوایی استفاده میکنند زیرا کلیدهای اتوماتیک کامپکت حداکثر تا جریان 1600 آمپر را پشتیبانی میکنند. کلیدهای اتوماتیک چانت به دلیل اینکه قابلیت قطع در زمان عبور بار را دارند میتوانند مدار را زمانی که برق شبکه وصل است قطع کنند، این ویژگی در مدارات فشار قوی یک مزیت است چراکه بسیاری از کلیدها جداساز هستند و نمیتوانند مدار را زمان عبور جریان قطع کنند. همچنین به دلیل عمربالاتر و قدرت قطع بالاتری که نسبت به بقیه انواع کلیدها (مینیاتوری، حرارتی) دارند بیشتر مورد توجه هستند.

 

ويژگي هاي كليدهاي اتوماتيك

  • امكان كنترل كليدهاي اتوماتيك از راه دور ميسر ميباشد.
  • وسايل جانبي كه  كارايي كليدهاي اتوماتيك را افزايش ميدهند و ميتوان به كليدهاي اتوماتيك وصل كرد بيشتر ميباشد.
  • تنظيم جريان در اين نوع كليدها به سهولت امكان پذير ميباشد.
  • رنج جريان كليدهاي اتوماتيك (كامپكت) تا 1600 آمپر ميباشد.
  • مد عملکرد کلیدهای اتوماتیک در سه ناحیه انجام می­شود (ناحیه خطا ، ناحیه یک ، ناحیه صفر) اما کلیدهای مینیاتوری و یا حرارتی دارای 2 ناحیه صفر و یک می ­باشند.

 

کلید اتوماتیک CHINT

کلیدهای اتوماتیک چانت (چینت) ساخت کشور چین میباشد و مطابق با استاندارد IEC/EN 60947-2 تولید شده اند، محصولات این شرکت در سرتاسر جهان شناخته شده است و توجه خریداران بسیاری را به دلیل کیفیت ساخت بالا و قیمت به صرفه و رقابتی به سمت خود جلب کرده است.

 

نحوه خواندن کد فنی کلیدهای اتوماتیک CHINT

محصولات کلیدهای اتوماتیک CHINT به دو دسته قابل تنظیم و غیرقابل تنظیم که به آن فیکس هم گفته میشود تقسیم میشوند. تفاوت بین کلیدهای اتوماتیک قابل تنظیم و فیکس در تنظیم رنج جریان قابل حفاظت میباشد. در پایین کلید اتوماتیک قابل تنظیم 400 آمپر چینت پیچ تنظیمی تعبیه شده است که میتوان توسط آن جریان قابل حفاظت را بسته به نیاز خود تنظیم نمود.

یکی دیگر از علت های محبوبیت کلید اتوماتیک 400 آمپر قابل تنظیم 3 پل چانت امکان نصب تجهیزات جانبی فراوان از قبیل رله شنت، کنتاکت کمکی، موتور کلید اتومات و... میباشد. همچنین قابلیت فعالیت در دماهای 40- تا 70+ درجه سانتی گراد را دارا می باشد.


کاتالوگ های مرتبط با کلید اتوماتیک قابل تنظیم 400 آمپر 3 پل چانت

کاتالوگ کلید اتوماتیک فیکس چانت    کاتالوگ کلید اتوماتیک فیکس چانت

نوع کلید اتوماتیک

کلید اتوماتیک قابل تنظیم

سازنده کلید اتوماتیک

چانت - (CHINT)

جریان کلید اتوماتیک

250 الی 500 آمپر

0 دیدگاه برای کلید اتوماتیک قابل تنظیم 400 آمپر 3 پل چانت



دیدگاه خود را بنویسید      لغو پاسخ

*