كليد محافظ جان دو پل 40 آمپر چانت

Protective switch for two bridges 40 amp chinte        برند: چانت CHINT دسته: کلید محافظ جان , کلید محافظ جان چانت
  • تعداد پل : 2 پل
  • کد فنی : NL1-63 2P 40A 30MA AC 6kA
  • بازه جریان : 40 A آمپر
  • میزان جریان نشتی : 30 mA میلی آمپر
  • شرکت سازنده : چانت

780,000 تومان

مقایسه

کلید محافظت جان NL1-63 2P 40A 30MA AC 6kA : 

کلید محافظ جان که به آن RCCB نیز گفته میشود، یک نوع کلید است که جریان سیم‌های رفت و برگشت را با هم مقایسه می کند و در مواقعی که این دو جریان با یکدیگر اختلال پیدا کنند جریان مدار را قطع می کند. یکی از این محصولات کلید محافظت جان چانت NL1-63 2P 40A 30MA AC 6kA میباشد این محصول 40 آمپری یکی از با کیفیت ترین محصولات شرکت چانت میباشد. کلید محافظ جان به گونه‌ای طراحی شده اند که سریعاً و به طور خودکار مدار را از هم جدا کنند. شرکت آسام کالا این محصول را با بهترین کیفیت در اختیار شما مشتریان عزیز خواهد داد.

برترین برند های کلید محافطت جان :

تمامی برند ها از مرغوبیت خوبی برخوردارند ولی شایان ذکر است یکی از بهترین برند های موجود در بازار کلید محافظت جان چانت میباشد باید خاطر نشان کرد که از دیگر برند های موجود در این زمینه باید به برند ال اس ، نیز اشاره کرد

در مواقعی  که مداری در حالت عادی قرارمیگیرد، جریان رفت با جریان برگشت یکسان میشود، اگر به دلیل های مختلفی جریان بین سیم فاز و نول اختلالی پیش بیاید و در این حالت کلید محافظت جان چانت NL1-63 2P 40A 30MA AC 6kA عمل میکند . هرگونه اختلاف بین جریان در این هادی ها ،نمایان گر جریان نشتی است که خطر شوک را ایجاد می کند. جریان حدود 30 میلی آمپر (0.030 آمپر) اگر بیش از کسری از ثانیه ادامه داشته باشد باعث ایست قلبی یا آسیب جدی به بدن انسان می شود . RCD ها به گونه ای طراحی شده اند که سیم های رسانا را به سرعت قطع کنند تا از آسیب جدی جلوگیری شود.

مزایای استفاده از کلید محافظ جان :

از مهم ترین ویژگی های کلیدهای محافظ جان NL1-63 2P 25A 30MA AC 6kA جلوگیری از آتش سوزی و خطراتی از این قبیل است که در اثر وجود جریان نشتی رخ میدهد . با استناد به اینکه جریان ۵/۰ آمپری می‌توان باعث بروز آتش سوزی شود، کلید حفاظت از خطر برق گرفتگی با تشخیص جریان نشتی و قطع جریان ورودی، مانع از بروز آتش سوزی می‌شود. از این رو از آنجا که در صورت وجود جریان نشتی در بدنه وسائل برقی و یا سیستم سیم کشی ساختمان، این جریان به مرور زمان زیاد می‌شود و احتمال سوختن وسایل برقی و سیستم سیم کشی ساختمان را افزایش میدهد لذا استفاده از کلیدهای حفاظت از خطر برق گرفتگی، با توجه به کاهش میزان هدر رفتن انرژی الکتریکی و برق مصرفی. صرفه جوئی اقتصادی را نیز به همراه خواهد داشت.

ویژگی تخصصی کلید محافظت جان چانت : 

این محصول 40 آمپری قابل آزمایش و ریست شدن نیز میباشند . برخی از RCD ها هر دو هادی انرژی و بازگشت را بر روی یک گسل (قطب مضاعف) قطع می کنند ، در حالی که یک RCD قطبی منفرد تنها هدایت کننده انرژی را جدا می کند. اگر گسل به هر دلیلی سیم برگشتی را "شناور" یا در پتانسیل زمین مورد انتظار خود قرار نداده باشد ، پس از آن یک RCD تک قطبی می تواند در هنگام تشخیص گسل ، این هادی را به مدار متصل کند.

کلیدهای محافظ جان چانت در برابر برق گرفتگی به صورت غیر مستقیم اثر می کنند، یعنی در صورت اتصال فاز به بدنه کار می کنند. در صورت تمام مستقیم با برق ایمنی مطمئنی ندارند. همچنین این کلیدها از بروز آتش سوزی نیز جلوگیری می کنند.

گروه آسام کالا از بزرگترین واردکننده های ابزار های الکتریکی انحصاری ، کلید محافظت جان چانت NL1-63 2P 40A 30MA AC  6kA ، را با بهتریین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد با ما در تماس باشید.


براساس برند

کلید محافظ جان چانت CHINT

تعداد پل کلید محافظ جان

دو پل

جریان کلید محافظ

40 آمپر

0 دیدگاه برای كليد محافظ جان دو پل 40 آمپر چانت



دیدگاه خود را بنویسید      لغو پاسخ

*