کلید حرارتی ال اس MMS-32S 2.5A

MMS-32S 2.5A thermal switch        برند: ال اس - LS دسته: کلید حرارتی MPCB , کلید حرارتی ال اس
  • تنظیم جریان: 2.5 ~1.6 آمپر
  • کلید حرارتی 2/5 آمپر LS با قدرت قطع 100KA
  • کنترل و قطع جریان بیش از حد مجاز و اتصال در مدار
  • کیفیت عالی دارای گارانتی یکسال ساله
  • ساخت شرکت ال اس کره

1,700,000 تومان

مقایسه

کلید حرارتی :

کلید حرارتی برند ال اس 2.5A مدل MMS-32 یکی دیگر از محصولات کلید حرارتی ال اس کره میباشد که از ویژگی رنج جریانی از 1.6 آمپر تا 2.5 آمپر بهره گرفته است. این کلید که از تیپ MMS-32 می باشد در بازه دمایی 60~ 20- درجه سانتی گراد قادر به کارکرد صحیح می باشد. ولتاژ نامی Ue که کنتاکت‌ها در شرایط عادی تحمل می‌کنند 690 ولت و ولتاژ عایق کنتاکت‌ها Ui نیز برابر 690 ولت می‌باشد. حداکثر پيک ولتاژ لحظه‌ای كه کلید حرارتی بدون آسیب می‌توان تحمل كند Uimp برابر 6 کیلوولت است. عمر مکانیکی ( کلید حرارتی به صورت دستی قطع و وصل شود) و عمر الکتریکی (کلید حرارتی به دلیل اضافه بار یا اضافه جریان قطع شود) باهم برابر و 100000 دفعه می‌باشد.

حداکثر تعداد دفعات قطع و وصل در یک ساعت طبق کاتالوگ نباید از 25 بار تجاوز کند. بیشترین مقدار جریان اتصال کوتاهی که کلید توانایی قطع در شرایط اتصال کوتاه را دارد و کلید تنها یک‌بار بدون اینکه آسیبی ببیند قادر به قطع آن می‌باشد و برای دفعات بعدی نیاز به تعمیر و یا تعویض دارد (ICU) و همچنین بیشترین مقدار جریان اتصال کوتاهی که کلید توانایی قطع در شرایط اتصال کوتاه را دارد ولی کلید به‌دفعات قادر به قطع آن است، بدون اینکه آسیبی ببیند و یا نیاز به تعویض آن باشد (ICS)  در این نوع باهم برابر و مقدار آن برابر 100000 آمپر می‌باشد. از تجهیزات جانبی این کلید حرارتی می توان به کنتاکت های کمکی باز و بسته، کنتاکت آلارم، رله شنت تریپ و قطع کننده آندر ولتاژ اشاره کرد.

بدنه کلید حرارتی LS مانند کنتاکتور های سری متاسول LS از دو رنگ طوسی و سفید تشکیل شده است. بدنه اصلی و زیری این کلید حرارتی را رنگ طوسی و بدنه روی آن را رنگ سفید در بر گرفته است. در بالا سمت چپ کلید حرارتی دایره مدرج قرار دارد که می توان آنرا طبق جریان مجاز موتور تنظیم کرد. مانند بقیه‌ی کلیدهای حرارتی در این کلید حرارتی نیز، سه ترمینال قدرت جهت خروجی و اتصال موتور در زیر آن و سه فاز ورودی در بالای کلیدحرارتی تعبیه‌شده است.

وجود کلید تست در کلیدهای حرارتی جهت اطمینان از صحت عملکرد آن می باشد که در این کلید حرارتی نیز قابل مشاهده می باشد. از موارد مثبت طراحی این کلید حرارتی این است که علاوه بر داشتن وضعیت قطع و وصل که به صورت صفر و یک روی آن مشخص است، داشتن حالت تریپ که بین حالت صفر و یک می باشد است. با وجود وضعیت تریپ می توان تشخیص داد که کلید حرارتی به صورت دستی قطع شده است یا اضافه بار و اضافه جریان باعث قطع کلید شده است.

 

قابلیت های کلید حرارتی

بی شک بهترین و مطمئن ترین محافظ الکتروموتورها کلیدهای حرارتی هستند. دلیل این ادعا این است که کلید حرارتی این قابلیت را دارد که مدار قدرت را بدون فرمان دادن به کنتاکتور مستقیما قطع کند. از دیگر قابلیت های کلید حرارتی می توان به قطع و وصل در زیر بار و قابلیت نصب روی ریل  اشاره کرد. تنظیم دقیق جریان در یک بازه نیز از قابلیت هایی است که می توان به کلیدهای حرارتی اختصاص داد.

 

ابعاد کلید حرارتی 2.5 آمپر LS مدل MMS-32

 از جایی که اندازه تجهیزات الکتریکی برای کاربران جهت انتخاب اندازه تابلو، نوع چیدمان و... بسیار حائز اهمیت است ابعاد کلید حرارتی 2.5 آمپر ال اس سری MMS-32 در زیر آمده است.


براساس سازنده کلید حرارتی

کلید حرارتی ال اس - LS

جریان کلید حرارتی

زیر 3 آمپر

0 دیدگاه برای کلید حرارتی ال اس MMS-32S 2.5A



دیدگاه خود را بنویسید      لغو پاسخ

*