کنتاکتور 225 آمپر با بوبین 220 ولت چانت

NC2-225 220V دسته: برق صنعتی , کنتاکتور , کنتاکتور چانت
  • 225 آمپر
  • دارای ولتاژ 220 ولت
  • مدل NC2-225 220V
  • توان موتوری 110KW

8,070,000 تومان

مقایسه

کنتاکتور 225 آمپر با بوبین 220 ولت چانت 

کنتاکتور 225 آمپر چانت با بوبین 220 ولت در دسته کلیدهای مینیاتوری جای دارد و مهم ترین بخش مدار های فرمان الکتریکی را تشکیل می دهد، این محصول امروزه در ماشین های صنعتی بسیار استفاده می شود زیرا برای راه اندازی و کنترل آنها باید از کنتاکتور استفاده کرد.

رله حرارتی نام یکی دیگر از اجزای کنتاکتور 225 آمپر ،  220 ولت چانت است که وظیفه آن حفاظت از بار هایی است که به کنتاکتور بسته می شود. در واقع زمانی که ولتاژ یا جریان ورودی به کنتاکتور کم و زیاد شود رله حرارتی عمل کرده و از صدمه زدن به بار الکتریکی جلوگیری می نماید. تمام این وسایل برای حفظ امنیت و بالا بردن ایمنی در یک مدار یا سیستم الکتریکی می باشند. بوبین بخش دیگری از کنتاکتور 225 آمپر چینت 220 ولت است که در واقع هسته مغناطیسی سیم پیچی شده است و نیروی لازم برای بخش های مختلف را فراهم می آورد.

از بهترین سازندگان لوازم برق صنعتی در کشور چین شرکت چینت (که با نام چانت نیز از آن نام برده میشود) است با لوازم با کیفیت و همچنین با قیمت مناسب ، شرکت چانت در سطح بین المللی در دنیا از اعتبار قابل قبولی برخوردار است و بیشتر تکیه این شرکت در چند سال اخیر روی انرژی پاک متمرکز بوده است ، البته ساخت و طراحی و تولید لوازم برق صنعتی که ما بیشتر به آن توجه داریم همیشه از اولویت های این شرکت بزرگ چینی است. شرکت چانت در سال 1984 در کشور چین احداث شد اما الان این شرکت در بیشتر از 100 کشور دنیا نمایندگی فروش و همچنین کارخانه های تولیدی دارد که نشان دهنده پیشرفت عجیب و جالب این شرکت بوده است.

کنتاکتور چانت انواع مختلفی دارد نوع AC  ، DC ، فرمان و خازنی که همه این ها به دلیل داشتن طراحی مدولار به راحتی قابلیت نصب را دارندکنتاکتور چینت 225 آمپر 220V AC دارای بخش ها و اجزای داخلی مختلفی است و می توان گفت از نظر ساختاری دارای چهار بخش هستند

اولین بخش آن تیغه اصلی کنتاکتور است که دارای دو بخش تیغه های فرمان و تیغه های قدرت می باشند، تیغه های قدرت وظیفه هدایت جریان الکتریکی را به عهده دارند و تیغه های فرمان همان طور که از نامشان مشخص است در مدار فرمان به کار می روند. بوبین بخش دوم کنتاکتور 220 ولت 225 آمپر چانت AC است که در واقع هسته مغناطیسی سیم پیچی شده است و نیروی لازم برای بخش های مختلف را فراهم می آورد. بخش سوم، بخش محفظه کنتاکتور است که از قسمت های هادی و خطرناک کنتاکتور محافظت می کند و برای حفظ جان کسانی است که با این وسیله سروکار دارند. رله حرارتی نام یکی دیگر از اجزای کنتاکتور است و بخش چهارم می باشد که وظیفه آن حفاظت از بارهایی است که به کنتاکتور بسته می شود. به این شکل که زمانی که ولتاژ یا جریان ورودی به کنتاکتور کم و زیاد شود رله حرارتی عمل کرده و از صدمه زدن به بار الکتریکی جلوگیری می نماید.

کنتاکتور چینت NC1-225 220V نوعی کلید الکتریکی می باشد که بوسیله پلاتین کنتاکت اصلی عمل قطع و وصل جریان و یا تغییر اتصال مدار را کنترل می کند. کنتاکتور چینت امکان کنترل از راه دور و همچنین کنترل از چند محل را برای مصرف کننده فراهم می کند.

اساسا کنتاکتور شباهت زیادی به رله دارد، با این تفاوت که کنتاکتور برای کاربردهای آمپر بالا به کار می‌رود.(سرعت قطع و وصل کنتاکتور نسبت به رله کم است )

شکل ظاهری کنتاکتور چانت 225 آمپر با بوبین 220 ولت

 

کنتاکتور 225 آمپر با بوبین 220 ولت چانت


کاتالوگ های مرتبط با کنتاکتور 225 آمپر با بوبین 220 ولت چانت

NC2-CHINT    NC2-CHINT

0 دیدگاه برای کنتاکتور 225 آمپر با بوبین 220 ولت چانت



دیدگاه خود را بنویسید      لغو پاسخ

*