کلید مینیاتوری دو پل 2 آمپر هیوندای

HYUNDAI HGD 63N 2P-2A        برند: هیوندای - Hyundai دسته: برق صنعتی , کلید مینیاتوری , کلید مینیاتوری هیوندای
  • 2 آمپر
  • دو پل
  • قدرت قطع: 6KA
  • کد فنی: HYUNDAI HGD 63N 2P-2A
  • کاربرد: روشنایی - موتوری
  • تیپ C

240,000 تومان

مقایسه

کلید مینیاتوری دو پل 2 آمپر هیوندای

کد فنی: HYUNDAI HGD 63N 2P-2A

کلید مینیاتوری 2 آمپر دو پل هیوندای تیپ C که به نام فیوز مینیاتوری نیز شناخته می شود (RCB) نوعی کلید حفاظتی در برابر اتصال کوتاه و اضافه جریان می باشد.

کلید مینیاتوری

کلید مینیاتوری هیوندای نوعی کلید محافظتی فشار ضعیف محسوب می شود که برای جریان های پایین و تابلوهایی که دارای فشار پایین هستن بسیار مناسب می باشد. نحوه عملکرد فیوز مینیاتوری به این صورت میباشد که زمانی که جریان از حد نرمال بیشتر شود یا در مدار اتصال کوتاه ایجاد شود، سیم فلزی که درون فیوز مینیاتوری تعبیه شده است گرم شده و کلید مدار را قطع میکند.

انواع فیوز مینیاتوری

فیوزها از نظر سرعت عملکرد به دو دسته کندکار و تندکار تقسیم می‌شوند:

  • فیوزهای کندکار: این نوع فیوزها در برابر عبور جریان بیش از حد واکنش ملایم تری از خود نشان می‌دهند و برق را دیرتر قطع می‌کنند. با اینهمه، واکنش این فیوزها در برابر جریان اتصال کوتاه تقریباً لحظه‌ای است.
  • فیوزهای تندکار: این فیوزها زمان قطع کمتری نسبت به فیوزهای کندکار داشته و به همین دلیل در مصارف روشنایی استفاده می‌شوند.

شکل ظاهری فیوز مینیاتوری هیوندای

ابعاد فیوز مینیاتوری تک پل هیوندای 2 آمپر بصورت 85×70×18 است که مقداری از تیپ قدیمی خود بزرگتر است. رنگ کلید مینیاتوری جدید هیوندای سفید است و رنگ دسته اعمال کننده آن نوک مدادی است. در قسمت پایین دسته عملگر برند هیوندای HYUNDAI به رنگ آبی نقش بسته و پایین تر از آن عبارت HGD 63N نقش بسته و پایین تر از آن C2 که جریان فیوز مینیاتوری را اعلام میکند و بالاتر از دسته عملگر درب شیشه ایی قرار گرفته که درون آن میتوان از تگ های شناسایی استفاده کرد.

در پایین و کف فیوز مینیاتوری دو پل HYUNDAI HGD 63N 2P-2A قفل بسیار کارا و حرفه ایی دارد برای نصب به ریل فلزی که از مدل های قدیمی مینیاتوری های هیوندای بسیار محکم تر روی ریل ها قرار میگیرد. در قسمت چپ فیوز مینیاتوری اطلاعات تکمیلی روی بدنه درج شده که برای کاربر ها بسیار جالب خواهد بود.

نتیجه گیری

فیوز مینیاتوری دو پل 2 آمپر از جمله فیوزهای پرکاربرد میباشد به این دلیل که در بیشتر مدارها و تابلو ها به عنوان فیوز برای مدار کنترل و مدار فرمان مورد استفاده قرار میگیرد البته در مواقعی دیده شده از فیوز مینیاتوری HYUNDAI HGD 63N 2P-2A برای راه اندازی و کنترل برق الکتروموتور تکفاز کوچک (توان این الکتروموتور زیر 3HP باشد ) و یا کلید فیوز شیر های برقی نیز استفاده شده که البته عمده استفاده کلید مینیاتوری هیوندای 2 آمپر دو پل در مدار فرمان و کنترل میباشد. در ضمن در بعضی از سوله ها و کارخانه جات از فیوز مینیاتوری برای روشن کردن لامپ های سقفی تا 1000W نیز استفاده میشود  که این لامپ ها میتواند ترانسخور یا بدون ترانس باشند.


براساس سازنده کلید مینیاتوری

هیوندای

تعداد فاز

دو پل

بازه جریان

2 آمپر

0 دیدگاه برای کلید مینیاتوری دو پل 2 آمپر هیوندای



دیدگاه خود را بنویسید      لغو پاسخ

*