کلید اتوماتیک 125 آمپر سه پل قابل تنظیم ال اس TD100N-ATU-125-3 مدل SUSOL

125 amp automatic switch with three adjustable bridges TD100N-FMU-125-3 SUSOL model دسته: کلید اتوماتیک - MCCB , کلید اتوماتیک ال اس
  • برند : ال اس
  • کد فنی : TD100N-ATU-125-3
  • تعداد پل : سه پل
  • جریان نامی:125A
  • قدرت قطع:50KA
  • قابلیت تنظیم حرارتی:دارد 1-0.8
  • قابلیت تنظیم مغناطیسی:دارد

6,430,000 تومان

مقایسه

ساختار کلید اتوماتیک  : 

ساختمان داخلی کلید اتوماتیک از سه کنتاکت اصلی (قدرت)، کنتاکت های فرعی (کمکی) و کنتاکت های جرقه ­گیر تشکیل شده است. شناخت و انتخاب درست کلید اتوماتیک در طراحی و بهره ­برداری از سیستم های الکتریکی بسیار مهم است. جنس بدنۀ کلید اتوماتیک  اشنایدر ( کلید کمپکت ) از قالب های تزریقی بسیار مستحکم ساخته شده است. 

کلید اتوماتیک 125 آمپر 3 پل LS:

کلید اتوماتیک ابزاری برای سوییچ کردن در مدارات الکترونیکی است، که هدف آن محفاظت از اجزای مدار در برابر صدمات وارده از قبیل، اضافه جریان، اتصال های کوتاه یا اضافه بار می باشد.یکی از بهترین کلید های اتوماتیک ، که همواره بسیار محبوب می باشد کلید اتوماتیک 125A سه پل TD100N-ATU-125-3 سری SUSOL می باشد که در ادامه به ویژگی های این کلید اتوماتیک اشاره خواهیم کرد . این کلید اتوماتیک با حداکثر ولتاژ 690 ولت AC کار را برای مشتریان عزیز راخت تر کرده است در ادامه با ما همراه باشید.  

کلید های اتوماتیک عموما دارای تنظیمات برای کنترل دو پارامتر حرارت و مغناطیس می باشند و توسط یک عقربه مقدار آن مشخص می گردد. این گونه کلیدها حالت قطع مدار به هر دلیل، امکان استفاده دوباره را داراست، بالعکس فیوز ها که باید مجدد جایگزین شوند. امکان تنظیم مقادیر و پارامترهای مختلف توسط کلیدهای کامپکت به کاربر داده شده است. توان قطع کلید های اتوماتیک در تمامی انواع آن با هر رنجی، بالای 25 کیلو آمپر می باشد و در مواقعی تا 1600 آمپر هم می رسد.

در صورت بروز خطا در مدار و نوسان قدرت، کلید اتوماتیک در حالت خطا قرار میگیرد و قطع کامل نمی شود و این خصلت کلید اتوماتیک این کارایی را در اختیار کاربر قرار می دهد تا او بتواند دلیل بروز خطا و علت توقف را بررسی و در صورت نیاز آن را مرتفع کند.شرکت آسام کالا از برترین فروشگاه های فروش اتوماسیون صنعتی کلید اتوماتیک 125A سه پل TD100N-ATU-125-3 سری SUSOL را با بهترین قیمت بازار به فروش می رساند و در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شمت عزیزان می رساند . 

کلید های اتوماتیک برای مصارف یک پل را، در برند های بسیار محدود می توان مشاهده کرد و بازه جریان و ویژگی های الکتریکی آن ها هم محدودتر از دیگر انواع آن می باشد.

انواع کلید اتوماتیک : 

کلید اتوماتیک از لحاظ ساختار آن به دو گروه، کلید های اتوماتیک هوایی و کلید کامپکت تقسیم می گردد.

کلید های اتوماتیک کامپکت، از ابعاد کوچکی برخوردار است و از عیوب آنها می شود به غیر ممکن بودن تشریح بدنه و اجزا و عدم امکان تعمیر آن ها اشاره کرد. اینگونه کلیدها، جریان نامی بالاتری در قیاس با نوع هوایی آن دارد.

کلید های اتوماتیک هوایی، کلید های با فشار قوی می باشد که استفاده آنها در آمپر های بالا می باشد. در ساختمان این کلید جرقه باید در هوای آزاد خاموش شده و بدین علت باید طول زیادی طی شده تا باعث خاموش شدن کلید شود، که هکیم کوضوع می تواند یکی از معایب این نوع از کلیدهای اتوماتیک محسوب گردد.

کلیدهای اتوماتیک هوایی : 
این کلیدها از انواع دیگری از کلیدهای اتوماتیک هستند که در آمپر های بالا مورد استفاده قرارمی گیرند. کاربرد این کلیدها بیشتر در ورودی تابلوها می باشد که هم جریان بالایی دارد و هم برای برقراری Selectivity کامل بین کلیدهای ورودی و کلیدهای خروجی که معمولأ از نوع کامپکت می باشند.

کلیدهای هوایی دارای رله هایی که در داخل خود کلید جاسازی شده اند(Built-in) می باشد ویژگی این رله ها خاصیت تاخیری یا Time Delay آنهاست که عنصر اصلی در تامین Selectivity از طریق صدور فرمان قطع با تاخیر می باشند. همان پدیده تقدم قطع در خروجیها نسبت به ورودی هاست.

به این معنی که اگر خطایی در یک فیدر خروجی رخ داد، ابتدا کلید خروجی قطع شود و تنها در صورت تداوم خطا روی مدار و عمل نکردن کلید خروجی، کلید ورودی با تاخیر کل تابلو را بی برق می کند. اهمیت این موضوع در این است که در صورت وقوع خطا در یکی از خروجیها کل تابلو بی برق نشود.

ویژگی های  کلید اتوماتیک 125 آمپر 3 پل ال اس :

از برترین کلید های اتوماتیک که همواره بسیار از لحاظ کیفیت خوش درخشیده است کلید اتوماتیک 125A سه پل ال اس با کد فنی TD100N-ATU-125-3 می باشد از ویژگی های مهم این کلید مینیاتوری قابلیت تنظیم حرارتی شدن می باشد که بسیار مهم است این کلید اتوماتیک دارای جریان نامی 125 آمپر می باشد این محصول با تنظیم حرارتی 1-0.8 و 160 آمپر فریم در محصولات همردیف بسیار مطرح می باشد .

فروش کلید اتوماتیک 125 آمپر 3 پل ال اس با کد فنی TD100N-FMU-125-3 :  

شرکت آسام کالا از برترین فروشگاه های فروش اتوماسیون صنعتی کلید اتوماتیک 125A سه پل ال اس با کد فنی TD100N-ATU-125-3 را با بهترین قیمت بازار به فروش میرساند همچنین در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما نیز میرساند با ما در ارتباط باشید . 


0 دیدگاه برای کلید اتوماتیک 125 آمپر سه پل قابل تنظیم ال اس TD100N-ATU-125-3 مدل SUSOL



دیدگاه خود را بنویسید      لغو پاسخ

*