کلید اتوماتیک کامپکت (متاسل) فیکس 300 آمپر 3 پل LS

ABS403C/300        برند: ال اس - LS دسته: برق صنعتی , کلید اتوماتیک - MCCB , کلید اتوماتیک فیکس , کلید اتوماتیک ال اس
  • نوع کلید: غیرقابل تنظیم
  • آمپر: 300A
  • اتوماتیک 3پل
  • قدرت قطع: 65KA
  • آمپر فریم 400

12,370,000 تومان

مقایسه

کلید اتوماتیک کامپکت (متاسل) غیرقابل تنظیم حرارتی مغناطیسی 300 آمپر 3 پل LS

کد فنیABS403C/300 :

امروزه کلیدهای اتوماتیک که با نام اختصاری MCCB شناخته میشوند به جهت کارایی و ایمنی که در برابر اضافه بار و جریان اتصال کوتاه که ممکن هست به دستگاه و یا انسان آسیب وارد کند در زمینه های مختلف نظیر ماشین آلات صنعتی، تاسیسات روشنایی و برق صنعتی و... به کار گرفته میشود.

انواع کلیدهای اتوماتیک

کلیدهای اتوماتیک دارای رنج آمپرهای مختلفی هستند که باتوجه به جریان آمپر به دو دسته کامپکت و هوایی تقسیم میشوند. تفاوت کلیدهای اتوماتیک کامپکت با هوایی را میتوان در میزان آمپر آنها دید، کلیدهای اتوماتیک کامپکت تا جریان 1600 آمپر را ارائه می دهند و در صورتی که نیاز به آمپر بالاتری باشد کلیدهای اتوماتیک هوایی پیشنهاد میشود.

کلیدهای اتوماتیک کمپکت به دلیل اینکه قابلیت قطع در زمان عبور بار را دارند میتوانند مدار را زمانی که برق شبکه وصل است قطع کنند، این ویژگی در مدارات فشار قوی یک مزیت است چراکه بسیاری از کلیدها جداساز هستند و نمیتوانند مدار را زمان عبور جریان قطع کنند. همچنین به دلیل عمربالاتر و قدرت قطع بالاتری که نسبت به بقیه انواع کلیدها (مینیاتوری، حرارتی) دارند بیشتر مورد توجه هستند.

کلیدهای اتوماتیک کامپکت به دو دسته قابل تنظیم (حرارتی – مغناطیسی) و غیرقابل تنظیم که به آن فیکس هم گفته میشود تقسیم میشوند. تفاوت بین کلیدهای اتوماتیک قابل تنظیم و فیکس در تنظیم رنج جریان قابل حفاظت میباشد.

 یکی از ویژگی های کلید اتوماتیک کامپکت (متاسل) فیکس حرارتی مغناطیسی 300 آمپر 3 پل LS  امکان نصب موتور جهت اتوماتیک کردن قطع و وصل کلید از راه دور میباشد. همچنین این نوع کلیدها به همراه  لوازمی مانند رله شنت، کنتاکت کمکی و... استفاده میشوند.


کاتالوگ های مرتبط با کلید اتوماتیک کامپکت (متاسل) فیکس 300 آمپر 3 پل LS

کاتالوگ کلید اتوماتیک LS    کاتالوگ کلید اتوماتیک LS
کاتالوگ کلید اتوماتیک LS    کاتالوگ کلید اتوماتیک LS

نوع کلید اتوماتیک

کلید اتوماتیک غیر قابل تنظیم (فیکس)

سازنده کلید اتوماتیک

ال اس - LS

جریان کلید اتوماتیک

250 الی 500 آمپر

0 دیدگاه برای کلید اتوماتیک کامپکت (متاسل) فیکس 300 آمپر 3 پل LS



دیدگاه خود را بنویسید      لغو پاسخ

*