کلید اتوماتیک (متاسل) غیر قابل تنظیم 250 آمپر 3 پل LS

ABN203C/250        برند: ال اس - LS دسته: برق صنعتی , کلید اتوماتیک - MCCB , کلید اتوماتیک فیکس , کلید اتوماتیک ال اس
  • نوع کلید: غیرقابل تنظیم
  • آمپر: 250A
  • اتوماتیک 3پل
  • قدرت قطع: 30KA
  • آمپر فریم 250

4,990,000 تومان

مقایسه

کلید اتوماتیک کامپکت (متاسل) فیکس حرارتی مغناطیسی 250 آمپر 3 پل LS

کد فنیABN203C/250 :

بهتر است قبل از بررسی کلید اتوماتیک کامپکت (متاسل) غیر قابل تنظیم 250 آمپر 3 پل LS توضیح کلی در رابطه با کلیدهای اتوماتیک داشته باشیم:

به منظور حفاظت تاسیسات روشنایی ، برق صنعتی ، سیم و کابل و ماشین آلات در برابر اضافه بار و جریان اتصال کوتاه از فیوز، کلید حرارتی و یا کلید اتوماتیک استفاده می شود. شاید در بعضی از موارد نیاز سیستم ها را کلید مینیاتوری و یا کلید حرارتی پاسخ دهد، اما قابلیت های زیاد کلید های اتوماتیک باعث شده است که طیف استفاده از این کلید در صنعت افزایش یابد.

کلیدهای اتوماتیک به دو دسته­ ی کامپکت و هوایی دسته بندی می­ شوند. بسته به نوع نیاز کاربر از هر دو دسته موجود میتوان استفاده کرد اما عمده ترین تفاوت این دو دسته در این است که کلید های اتوماتیک کامپکت حداکثر تا 1600 آمپر ساخته می شود و اگر کلید اتوماتیک با جریان بالاتر نیاز باشد باید از کلید های هوایی استفاده شود.

سری Metasol

سری Metasol  از سری کلیدهای اتوماتیک شرکت LS (ال جی) می باشد که در دو نوع فیکس ( غیر قابل تنظیم ) و قابل تنظیم حرارتی  در بازار موجود میباشد. کلیدهای اتوماتیک ال اس در 4 فریم 100-250-400-800  با ابعاد مختلف وجود دارند که باتوجه به جریان هر کلید، فریم متغییر میباشد.

در نوع قابل تنظیم حرارتی در سه حالت می توان جریان نرمال (Ir  مربوط به حفاظت در زمان بلند مدت )  را بسته به فریم جریان تنظیم کرد و محدوده تریپ را برای جریان بلند مدت  محدودتر نمود. در نوع قابل تنظیم بر خلاف نوع ثابت در قسمت پایین کلید پیچ تنظیم برای حالت نرمال ( حرارتی ) دیده می شود.

تجهیزات جانبی  مربوط به کلید اتوماتیک کامپکت (متاسل) فیکس 250 آمپر 3 پل LS را در دو دسته تجهیزات ارسال فرمان و تجهیزات مکانیزم قطع و وصل قرار می دهیم ، تجهیزات مربوط به ارسال فرمان شامل کنتاکت کمکی AUXILIARY ، کنتاکت خطا TRIP ، رله شنت  SHT  و رله آندر ولتاژ UVT می باشند که در داخل کلید جای مناسب برای آنها دیده شده است. تجهیزات جانبی مربوط به مکانیزم قطع و وصل هم سه نوع هستند دسته کوتاه گردان ، دسته بلند گردان و موتور عملکرد برای صدور فرمان قطع و وصل.


کاتالوگ های مرتبط با کلید اتوماتیک (متاسل) غیر قابل تنظیم 250 آمپر 3 پل LS

کاتالوگ کلید اتوماتیک LS    کاتالوگ کلید اتوماتیک LS

نوع کلید اتوماتیک

کلید اتوماتیک غیر قابل تنظیم (فیکس)

سازنده کلید اتوماتیک

ال اس - LS

جریان کلید اتوماتیک

250 الی 500 آمپر

0 دیدگاه برای کلید اتوماتیک (متاسل) غیر قابل تنظیم 250 آمپر 3 پل LS



دیدگاه خود را بنویسید      لغو پاسخ

*