کلید اتوماتیک کمپکت هیوندای 32 آمپر 3 پل

HYUNDAI HGM 32L        برند: هیوندای - Hyundai دسته: برق صنعتی , کلید اتوماتیک - MCCB , کلید اتوماتیک هیوندای , کلید اتوماتیک فیکس
  • نوع کلید: فیکس
  • رنج : 32 آمپر
  • کلید اتومات 3 پل
  • ولتاژ کاری 380/415V AC
  • قدرت قطع 38KA

3,100,000 تومان

مقایسه

کلید اتوماتیک کمپکت هیوندای HGM 32L

کلید اتوماتیک کمپکت 32 امپر غیر قابل تنظیم هیوندای ، نقش حفاظت از تجهیزات الکتریکی و در مدارهای قدرت استفاده میشود،کلید اتوماتیک کامپکت غیر قابل تنظیم سی آمپر سه پل هیوندای برای حفاظت در برابر اضافه بار، خطای الکتریکی در مدار و قطع و وصل کردن مدار به کار می رود. در این جا لازم است به تفاوت کلیدهای اتوماتیک و غیر اتوماتیک اشاره شود:

  • کلید های دارای رله کلید های اتوماتیک نام دارند.
  • کلید های بدون رله که تنها کاربرد قطع و وصل کردن را دارند، کلید غیر اتوماتیک نام دارند.

کلید اتوماتیک کامپکت هیوندای 3 پل غیر قابل تنظیم 32 آمپر یک نوع سوییچ حفاظتی است که برای کاربردهای سوئیچینگ و حفاظت مدار از آن استفاده می‌شود. یکی از نکات مهم این کلید ها کاربرد عمومی آنهاست که می توان از آن در تمامی تابلوهای برق استفاده نمود. کلید اتوماتیک کمپکت هیوندا دارای دو مدل فیکس و قابل تنظیم می باشد که این مدل از کلید اتومات هیوندای غیر قابل تنظیم ( فیکس ) می باشد و برای تمامی اماکنی که از برق 3 فاز استفاده می نماید ، مناسب است و قدرت تحمل جریان 32 آمپر را دارد.

این کلید اتوماتیک به صورت سه پل با آمپراژ متفاوت تولید و به بازار عرضه می گردد که این مدل 200 آمپر است. کلید اتوماتیک کامپکت فیکس هیوندای HGM 32L از آن جایی که دارای رله است اک می باشد و مدل مذکور غیر قابل تنظیم ( فیکس ) می باشد.


نوع کلید اتوماتیک

کلید اتوماتیک غیر قابل تنظیم (فیکس)

سازنده کلید اتوماتیک

هیوندای (hyundai)

جریان کلید اتوماتیک

16 الی 80 آمپر

0 دیدگاه برای کلید اتوماتیک کمپکت هیوندای 32 آمپر 3 پل



دیدگاه خود را بنویسید      لغو پاسخ

*