موتور الكتريكی برای آمپرفريم 1600

Motor operation AC220V For NA8G‐1600 دسته: برق صنعتی , لوازم جانبی برق صنعتی , لوازم جانبی كليد هوايی چینت سری NA8G

موتور الکتریکی یکی از تجهیزات جانبی کلیدهای هوایی می‌باشد. این موتور در داخل کلید سوار می‌شود و امکان عملکرد و کنترل از راه دور کلید هوایی را فراهم می‌آورد. موتور الكتريكی برای آمپرفريم 1600 مخصوص کلید هوایی چینت سری NA8G طراحی شده است.

کلید هوایی چینت سری NA8G با جریان آمپر 200 تا 6300 و ولتاژهای 415، 690 ولت جهت توزیع انرژی و محافظت از خطوط و تجهیزات مختلف در برابر اضافه بار، ولتاژ پایین، اتصال کوتاه، اتصال به زمین و دیگر خطاها طراحی شده است. از این کلید هوایی که در ابعاد مناسب طراحی شده، ظرفیت بالایی در قطعی دارد و عملکرد محافظتی قابل توجهی دارد می‌توان در موارد مختلفی استفاده کرد. از مزایای آن می‌توان به عملکرد دقیق، عدم قطعی غیرضروری و تأمین بهینه منبع تغذیه اشاره کرد.

کلید هوایی دارای فنر بوده که باید یا به صورت دستی و یا به صورت اتوماتیک شارژ شود. موتور وظیفه شارژ فنر را به عهده دارد. عمل قطع و وصل در کلید هوایی توسط فنر صورت می‌‌گیرد. با شارژ فنر به صورت دستی یا به کمک موتور الکتریکی، کلید آماده به کار می‌‌شود. در حالت دستی به کمک اهرمی که در کلید وجود دارد، باید با تکرار عمل بالا و پایین کردن، فنر را شارژ کرد. در حالتی که موتور کلید هوایی عمل شارژ فنر را به عهده داشته باشد، فرآیند ساده‌تر خواهد شد، زیرا با اعمال ولتاژ به موتور الکتریکی فنر شروع به شارژ شدن می‌‌کند. نصب موتور در صورتی که از قبل در کارخانه انجام نشده باشد، باید از طریق دستورالعمل‌های موجود در کاتالوگ انجام شود. در صورت استفاده از موتور برای شارژ نیازی به حضور فیزیکی اپراتور نیست و سرعت انجام کار افزایش می‌یابد. در این حالت امکان شارژ دستی نیز همواره وجود خواهد داشت.


0 دیدگاه برای موتور الكتريكی برای آمپرفريم 1600



دیدگاه خود را بنویسید      لغو پاسخ

*