بوبین به علت سادگی ساخت و عملکرد منحصر به فرد و قابلیت کنترل، قطعه ای مناسب برای بسیاری از کاربردهای صنعتی است. در بیشتر موارد بوبین نقش یک آهنربای موقت و قابل کنترل را ایفا می‌کند ولی در برخی موارد وظیفه القای میدان مغناطیسی به یک بوبین دیگر (در ترانسفورماتور) و یا حتی تولید جریان الکتریکی را نیز به عهده دارد.

پس از اتمام ذخیره انرژی موتور، با انتقال انرژی به بوبین وصل باعث می‌شود که نیروی فنر ذخیره شده به صورت آنی آزاد شود تا به سرعت قطع کننده را روشن کند. بوبين وصل برای آمپرفريم 1600 مخصوص کلید هوایی چینت سری NA8G طراحی شده است. این قطعه جزو لوازم جانبی کلید هوایی چانت Chint به حساب می‌آید.

کلید هوایی فیکس سری NA8G با جریان آمپر 200 تا 6300 و ولتاژهای 415، 690 ولت جهت توزیع انرژی و محافظت از خطوط و تجهیزات مختلف در برابر اضافه بار، ولتاژ پایین، اتصال کوتاه، اتصال به زمین و دیگر خطاها طراحی شده است. از این کلید هوایی که در ابعاد مناسب طراحی شده، ظرفیت بالایی در قطعی دارد و عملکرد محافظتی قابل توجهی دارد می‌توان در موارد مختلفی استفاده کرد. از مزایای آن می‌توان به عملکرد دقیق، عدم قطعی غیرضروری و تأمین بهینه منبع تغذیه اشاره کرد.


0 دیدگاه برای بوبين وصل برای آمپرفريم 1600



دیدگاه خود را بنویسید      لغو پاسخ

*