رگولاتور خازنی 6 پله CHINT

CHINT 6-STEP REGULATOR        برند: چانت CHINT دسته: برق صنعتی , خازن و بانک خازنی , رگولاتور بانک خازنی
  • مدل : JKF8-6
  • تعداد پله : 6
  • ولتاژ تغذیه : 400V
  • فرکانس : 50 Hz
  • جریان : 5 آمپر

5,470,000 تومان

مقایسه

رگولاتور خازنی 6 پله CHINT

رگولاتور خازنی CHINT برای مدیریت بانک های خازنی در دو مدل 6 و 12 پله طراحی و ساخته شده است. از مزایای رگولاتور هوشمند کنترل و اندازه گیری ولتاژ، توان، جریان بار، جریان راکتیو، اعوجاج هارمونیک ولتاژ، کسینوس فی، گام های اتصال خازن ها، تعداد دفعات قطع و وصل خازن ها، ثبت تاریخ هشدارها و سنجش دمای محیط داخل تابلو برق است.

رگولاتور چیست؟

برای ثابت کردن ولتاژ ورودی در مدارات الکترونیکی از وسیله ای به نام تنظیم کننده ولتاژ و یا رگولاتور استفاده می شود. معمولا دستگاه هایی که نیروی آن ها به طور مستقیم با برق AC تامین می شود (مانند موتورها) می توانند تا مقدار معینی نوسان را تحمل کنند. اما در مدارات الکترونیکی این نوسان بیشتر از ۱ درصد نمی تواند باشد، در غیر این صورت به سیستم صدماتی وارد می شود. برای ثابت کردن ولتاژ ورودی در مدارات الکترونیکی از وسیله ای به نام تنظیم کننده ولتاژ و یا تنظیم کننده ولتاژ استفاده می شود.

به عبارتی بهتر ولتاژ رگولاتور یک قطعه الکترونیکی می باشد که از آن برای تثبیت ولتاژ ورودی در یک ولتاژ مشخص و مورد نیاز مدار استفاده می شود. از این قطعه برای تبدیل ولتاژ ورودی به ولتاژ های مورد نیاز مدار نیز استفاده می شود. تنظیم ولتاژ در رگولاتور ها با کمک مدارات فیدبک صورت می گیرد که این می تواند مانند یک دیود زنر ساده باشد و یا فیدبک های پیچیده تر با بازده و عملکردی بالاتر باشد. در مداراتی با فیدبک های پیچیده می شود ولتاژ ورودی را ارتقا داد.

ولتاژ رگولاتورها در وسایل مختلفی از جمله کامپیوترها، مولد جریان متناوب و مدار های الکتریکی دیگر استفاده می شود. یک ولتاژ رگولاتور مناسب دارای مدار های اضافی برای محافظت از خود مانند مداراتی همچون مدار اتصال کوتاه، محدود کننده جریان، خاموش شدن بر اثر حرارت بالا و محافظت در برابر ولتاژ های بالا دارا می باشد.

برای خرید رگولاتور 6 پله چانت و همچنین تمامی محصولات خازن و بانک خازنی می توانید با فروشگاه آسام کالا تماس حاصل فرمایید.


براساس نوع خازن

رگولاتور خازنی

براساس برند خازن

رگولاتور خازنی چانت CHINT

براساس پله رگولاتور

رگولاتور 6 پله

0 دیدگاه برای رگولاتور خازنی 6 پله CHINT



دیدگاه خود را بنویسید      لغو پاسخ

*