کارت رله 12 کاناله 24 ولت تتا با رله Omron

Teta Relay Card 12CH 24V دسته: رله و کارت رله , کارت رله یا رله برد PLC Relay Board , کارت رله تتا Teta

کارت رله 12 کاناله 24 ولت تتا

کارت رله 12 کاناله 24 ولت برند تتا دارای ولتاژ تحریک بوبین 24V DC/AC بدون پلاریته است. جریان تغذیه این رله برابر 34.6mA و ماکزیمم ولتاژ سوییچینگ آن 380V AC - 125V DC می باشد. کارت رله 12 کاناله تتا مجهز به کنتاکت نرمال باز و نرمال بسته است و قابلیت نصب روی ریل را دارد. کارت رله Teta مجهز به LED نمایشگر وضعیت رله ها می باشد و رله های آن از یکدیگر مستقل هستند. رله های کارت رله تتا از برند OMRON می باشد. این رله ها بسیار با کیفیت هستند و تا 16 آمپر جریان را می توانند تحمل کنند.

کارت رله چیست؟

کارت رله شامل تعدادی رله می باشد که روی یک برد الکترونیکی قرار گرفته اند و می توانند با دریافت فرمان، قطع و وصل شوند. از کارت رله برای کاربرد های مختلفی در اتوماسیون صنعتی استفاده می شود مانند اتصال به PLC. PLC ها می توانند دارای دو نوع خروجی رله ای و ترانزیستوری باشند. خروجی های رله ای قابلیت سوئیچ زنی (قطع و وصل) با آمپر بالا (2، 5 و 10 آمپر) و تعداد قطع و وصل پایین را دارند. برای ایزوله کردن خروجی های PLC رله ای از مصرف کننده می توان از کارت رله استفاده نمود تا اگر اتصالی و یا مشکلی در مصرف کننده به وجود آمد، به خروجی PLC صدمه نزند. همچنین اگر قرار باشد به یک خروجی ترانریستوری یک مصرف کننده با آمپر بالا مانند کنتاکتور، المنت یا ... وصل کنیم، برای این موارد حتما نیاز به استفاده از رله توصیه می شود.

مزایای کارت رله 24 ولت تتا :

  • مجهز به LED نمایشگر وضعیت رله ها
  • رله ها از همدیگر مستقل هستند. یعنی مثلا در یک کارت 12 کاناله اگر یکی از رله  ها خراب شود نیازی به تعویض کل کارت نیست؛ بلکه فقط همان یک رله ی خراب جدا شده و جایگزین می شود.
  • قابلیت نصب روی ریل را دارند.
  • رله های کارت رله تتا بسیار با کیفیت هستند و تا 16 آمپر جریان را می توانند تحمل کنند.
  • تحریک بویین بدون در نظر گرفتن پلاریته مثبت و منفی (به دلیل داشتن پل دیودی سر راه ورودی، کارت های رله ای تتا بدون پلاریته هستند، یعنی در برابر جا به جا شدن مثبت و منفی سیم های برق مقاوم هستند.)
  • مجهز به کنتاکت نرمالی باز و نرمالی بسته
  • قیمت مناسب، کیفیت بالا و طراحی منحصر به فرد

ابعاد کارت های رله برند تتا :

فروشگاه آسام کالا بزرگترین فروشگاه آنلاین عرضه کننده محصولات اتوماسیون صنعتی و تجهیزات برق صنعتی با 15 سال سابقه کارت رله 12 کاناله 24 ولت برند تتا را با بهترین قیمت به فروش میرساند. با کارشناسان ما در تماس باشید و پک سروو تتا را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.


0 دیدگاه برای کارت رله 12 کاناله 24 ولت تتا با رله Omron



دیدگاه خود را بنویسید      لغو پاسخ

*