امرجنسی قارچی 24V آتونیکس S2ER-E4RBD

Autonics Emergency Mushroom Push Button S2ER-E4RBD دسته: لامپ و سوئیچ , پوش باتن , پوش باتن قارچی , پوش باتن ، سلکتور و کلید آتونیکس Autonics
  • نوع : قارچی قفل شونده
  • نوع کنتاکت : 1xNC
  • لامپ سیگنال : 30-12 ولت AC/DC
  • قطر نصب : 22 میلی متر

تماس بگیرید

مقایسه

امرجنسی قارچی 24V آتونیکس S2ER-E4RBD

امرجنسی قارچی 24V آتونیکس S2ER-E4RBD یکی از با کیفیت ترین محصولات بازار دارای یک کنتاکت NC است و از جنس پلاستیک می باشد. ولتاژ لامپ این امرجنسی قارچی 12 تا 30 ولت AC/DC با حداکثر جریان 20 میلی آمپر می‌ باشد. از این شاسی امرجنسی قارچی به منظور قطع اضطراری یک دستگاه یا خط تولید در مواقع ضروری نظیر بروز حادثه انسانی استفاده می شود. امرجنسی قارچی S2ER-E4RBD با درجه حفاظت (IP52) می تواند در محیطی با بازه دمایی 15- تا 55 و با رطوبت 35 تا 85 درصد به خوبی کار کند. حداقل عمر مکانیکی و عمر الکتریکی این شستی برابر 1000000 دفعه می باشد.

معرفی شرکت آتونیکس

شرکت آتونیکس یکی از تولید کنندگان معتبر درزمینه کنترل‌ کننده‌ ها و سنسورها می ‌باشد که در سال 1977 با هدف دستیابی به رضایت مشتری با طیف گسترده‌ای از محصولات در کره جنوبی تأسیس گردید. این برند با به کارگیری علم روز، فن آوری نوین و سیستم های کنترل کیفی پیشرفته محصولات خود را به بیش از 100 کشور در دنیا صادر می کند و تبدیل به یک برند شناخته شده در سراسر دنیا شده است. هم چنین این شرکت کره‌ تولید کننده و همچنین صادرکننده انواع سنسورهای القایی، خازنی و نوری، انکودر، کنترل‌ کننده دما و رطوبت، کانتر، تایمر، پنل متر و رله  ssr است که با رعایت قوانین جهانی جهت حفظ محیط‌ زیست ساخته ‌شده‌ اند. شرکت اتونیکس موفق به دریافت گواهینامه های استاندارد جهانی از جمله ISO9001,UL,CE,ROHS است که باعث رشد این شرکت در چند سال گذشته شده است و توانسته راه حل های مناسبی را برای صنایع مختلف از جمله خودرو، آسانسور، ابزار های ماشینی، لجستیک، غذایی، پزشکی و دارویی ارائه دهد.


براساس برند قطعه

آتونیکس Autonics

نوع قطعه

شاسی قارچی

قطر محل نصب

22mm

تنظیمات کنتاکت

1NC

0 دیدگاه برای امرجنسی قارچی 24V آتونیکس S2ER-E4RBD



دیدگاه خود را بنویسید      لغو پاسخ

*