کارت توسعه خروجی دیجیتال دلتا مدل AS-32AN02T-A

AS32AN02T-A – Output Module Chassis Mount        برند: دلتا - Delta دسته: کارت PLC I/O , ماژول پی ال سی دلتا - Delta
  • دارای 32 خروجی دیجیتال ترانزیستوری
  • تغذیه ورودی 24VDC
  • قابل اتصال از سمت راست
  • قابلیت اتصال بر روی DIN RAIL

تماس بگیرید

مقایسه

کارت توسعه خروجی دیجیتال دلتا مدل AS-32AN02T-A 

 AS32AN02T-A DELTA یکی از نمونه کارت های خروجی دیجیتال برند دلتا ساخت کشور تایوان می باشد. کارت توسعه دیجیتال خروجی دلتا مدل AS-32AN02T-A دلتا از لحاظ قیمت و کارایی یک ماژول دیجیتال خروجی قیمت مناسب سری AS در بازار می باشد. کارت دیجیتال خروجی مدل AS32AN02T-A DELTA به دلیل داشتن قیمت مناسب، یکی از محصولات پر استفاده در بخش اتوماسیون صنعتی کشور قرار گرفته است. کارت خروجی دیجیتال 32AN02T-A سری AS دلتا دارای قیمت ارزان و کیفیت بالایی برخورداراست. از آنجایی که تمام نیازهای یک سیستم کنترلی در خود PLC ها محقق نمی شود در نتیجه کمپانی DELTA برای رقابت با سایر برند های دلتا ماژول AS-32AN02T-A DELTA را وارد بازار نمود.
ماژول AS32AN02T-A دلتا در تمام نمایندگی های رسمی دلتا موجود می باشد و می توان این کارت توسعه خروجی دیجیتال را با قیمت مناسب نسبت به سایر برند های صنعتی از نمایندگی فروش دلتا شرکت آسام کالا تهیه نمود .
شرکت آسام کالا یکی از نمایندگی های رسمی دلتا در زمینه فروش plc دلتا و اداوات صنعتی دلتا میباشد در سایت شرکت آسام کالا تمامی لیست قیمت ادوات دلتا با قیمت روز موجود می باشد آسام کالا علاوه بر فروش محصولات دلتا در زمینه تعمیرات پی ال سی و تعمیرات اینورتر و ادوات صنعتی فعالیت دارد.
شرکت دلتا تنوع محصولات صنعتی بسیار بالایی در صنعت دنیا دارد که این محصولات شامل  : 
 PLC
پی ال سی, HMI  ,درایو Inverter Servo, سرو , temperature controllers کنترلر دما ,منبع تغذیه, power supply  ماژول های ورودی و خروجی دیجیتال و آنالوگ که AS-32AN02T-A  یکی از این ماژول های افزایشی این کمپانی می باشد.
 

نقد و بررسی تخصصی کارت توسعه خروجی دیجیتال دلتا مدل AS-32AN02T-A 

کارت توسعه خروجی دیجیتال دلتا مدل AS-32AN02T-A برای PLCهایی با خروجی های تعداد کم، بسیار مناسب می باشد. کارت خروجی دیجیتال AS32AN02T  دلتا دارای تغذیه 24 VDCمی باشد. ماژول 32AN دلتا فقط دارای 32 خروجی دیجیتال بوده و ورودی دیجیتال ندارد و فقط قابلیت اتصال از سمت راست به PLC های سری AS دلتا را دارند. کارت توسعه خروجی دیجیتال دلتا -32AN  ASاز نوع ترانزیستوری NPN(SINK) با جریان خروجی 0.1A می باشد و به تمام PLCهای سری AS وصل می شوند. همچنین کارت خروجی دیجیتال AS-32AN02T برند دلتا دارای پورت RS485 نمی باشد و قابلیت شبکه شدن بصورت پروتکل مدباس RTU & ASCII  را ندارند و برای اینکار باید یا از طریق  PLCای که به آن متصل شده است شبکه شوند .
کارت خروجی دیجیتال دلتا مدل AS-32AN02T-A بر روی خود دارای یک ترمینال از نوع MIL CONNECTOR با 32 پین ثابت غیر قابل تعویض وجود دارد که باید جهت سیم کشی ورودی ها از کابل های اکسترنال
UC-ET010-24D, UC-ET020-24D, UC-ET030-24Dبه MIL CONNECTOR استفاده نمود. همچنین بر روی این ماژول LED هایی جهت نمایش وضعیت خاموش و روشن بودن تغذیه کارت ، و نمایش کلیه ورودی ها و یک کلید کوچک جهت تغییر ورودی ها از X0  به X1 وجود دارد.
برنامه نویسی و عیب یابی و تنظیمات کلیه تجهیزات سری AS  دلتا از قبیل PLC، ماژول های ورودی و خروجی دیجیتال و... تنها با نرم افزار ISPSOFT انجام میگیرند که این نرم افزار از زبان های برنامه نویسی              LADDER , SFC , Instruction 

موارد استفاده و کاربرد  AS-32AN02T
با توجه به اینکه  تمام نیازهای پی ال سی کاران فعال در صنعت با توجه به ورودی و خروجی های موجود در PLC فراهم نمی شود بنابراین شرکت دلتا برای گسترش بهره ور­ی کنترلر PLC،ماژول های توسعه را معرفی می کنند. این ماژول­ها بسته به ورودی و خروجی های PLC در صنایع ماشین آلات ریسندگی، کنترل نوار نقاله، دستگاههای بسته بندی، پله های برقی، ماشین آلات چاپ، دستگاههای پرکن، خطوط تولید و .... کاربرد بسیاری دارند

 

مشخصات فنی  AS32AN02T-A DELTA
 

دارای 32 خروجی دیجیتال از نوع ترانزیستوری  NPN(SINK)
دارای تغذیه ورودی 24VDC
دارای جریان خروجی 0.1A
قابل اتصال از سمت راست به تمام  PLCهای دلتا سری AS
دارای ترمینال خروجی با 32 پین ثابت از نوع  MIL CONNECTOR
نیاز با کابل های جانبی اکسترنال UC-ET010-24D, UC-ET020-24D, UC-ET030-24D جهت اتصال به MIL CONNECTOR
ترمینال ورودی متحرک و قابل تعویض
قابلیت اتصال بر روی  DIN RAIL
دارای  LEDهایی جهت نمایش وضعیت کارت
دارای کلید کوچک جهت تغییر مد ورودی از X0  به X1
 

نقاط قوت AS-32AN02T-A DELTA
  • ابعاد کوچک و مناسب بودن برای قالب
  • قابلیت اتصال از سمت راست به PLCهای سری  AS
  • قابلیت اتصال به خروجی دیجیتال

نقاط ضعف AS-32AN02T-A DELTA
  • قابلیت اتصال از سمت چپ به PLC سری AS را ندارد
  • نیاز به کابل های جانبی اکسترنال جهت اتصال به ترمینال 32 پین ورودی
  • دارای ورودی دیجیتال بر روی خود نمی باشد.
  • قابلیت شبکه شدن به تنهایی ندارد
  • دارای پورت RS485 بر روی خود نمی باشند

 

خروجی:
کارت های افزایشی دیجیتال مدل  AS32AN02T تعداد 32 خروجی دارند و برای خروجی های بیشتر باید از چند کارت DO دلتا مدل 32AN استفاده کرد .
  
 

نمایشگر LED  :
در کارت خروجی دیجیتال دلتا مدل  AS32AN02T-A تعدادی LED بر روی ماژول تعبیه شده که توسط این LED ها  می توان وضعیت تغذیه و خروجی های کارت را مشاهده کرد .
 
 

نرم افزار های برنامه نویسی AS-32AN
کلیه پی ال سی ها و کارت های ورودی و خروجی آنالوگ و دیجیتال سری AS فقط با نرم افزار ISPSOFT و با زبان LADDER برنامه نویسی می شوند.

 

 

مشخصات کارت توسعه خروجی دیجیتال دلتا مدل AS-32AN02T-A 

 

 

Product-Specifications AS32AN02T-A
 .  
 


وضعیت I/O

خروجی دیجیتال

تعداد خروجی

32 خروجی

براساس برند PLC

PLC دلتا

0 دیدگاه برای کارت توسعه خروجی دیجیتال دلتا مدل AS-32AN02T-A



دیدگاه خود را بنویسید      لغو پاسخ

*