ماژول دمای PT100 پنتاکس مدل PHSE-8PT

Pentax Temperature expansion module PHSE-8PT دسته: کارت PLC I/O , ماژول پی ال سی پنتاکس
  • کد فنی: PHSE-8PT
  • نوع ماژول: ماژول دمای PT100
  • تعداد ورودی: 8

4,190,000 تومان

مقایسه

ماژول دمای PT100 پنتاکس مدل PHSE-8PT از کارت‌های توسعه دما مخصوص پی ال سی‌های پنتاکس می‌باشد. سنسورهای دمای PT100 از سنسورهای با دقت اندازه‌گیری بالا و رنج دمای گسترده از 200- تا 850 درجه سلسیوس است. PT100 به معنای پلانتیوم 100 اهم است؛ یعنی یک سیم پلانتیوم با مقاومت 100 اهم در دمای صفر درجه سلسیوس.

ماژول دمای PT100 پنتاکس مدل PHSE-8PT

ماژول دمای PT100 پنتاکس مدل PHSE-8PT دارای 8 کانال ورودی می‌باشد که تا 3 سیم PT100 را پشتیبانی می‌کند. رنج دمای آن 50- تا 300 درجه سانتی گراد است با دقت 1 درجه سانتی گراد و دارای قابلیت Pid Self- tunin می‌باشد. ماژول دمای PT100 می‌تواند سیگنال مقاومتی را به سیگنال ولتاژی یا جریانی تبدیل کند و با میکرو کنترلرها یا دستگاه‌های دیگر ارتباط برقرار کند.

ماژول دمای PT100 برای اندازه‌گیری دما با دقت بالا در محدوده‌های گسترده‌ای از دما کاربرد دارد. این ماژول می‌تواند با تعداد سیم‌های مختلف هماهنگ شود و با استفاده از پروتکل SPI با میکروکنترلرها و دستگاه‌های دیگر در صنایع مختلف ارتباط برقرار کند. این ماژول دما در صنایع مختلفی نظیر خودروسازی، هوافضا، پزشکی، غذایی، نفت و گاز، برق و الکترونیک، محیط زیست و غیره به کار می‌رود. برخی کاربردهای آن شامل:

  • اندازه‌گیری دمای موتورها، توربین‌ها، دیگ‌ها، مخازن، لوله‌ها و سیستم‌های خنک کننده
  • اندازه‌گیری دمای مایعات، گازها، جامدات و مواد شیمیایی
  • اندازه‌گیری دمای سطوح یا محیط بر روی برد مدارها
  • اندازه‌گیری دمای هوا، آب، خاک و محیط زیست

پی ال سی پنتاکس

پی ال سی پنتاکس در دو سری PCS2 و PCG2 تولید شده‌ است. پی ال سی‌های سری PCG2 از نوع استاندارد می‌باشند که می‌توانند تا 60 ورودی خروجی را پشتیبانی کنند. تعداد ورودی خروجی‌ها را می‌توان از طریق کارت‌های توسعه تا 256 عدد افزایش داد. همچنین می‌توان از ماژول دما و سایر ماژول‌های توسعه در کنار آن استفاده کرد. پی ال سی پنتاکس عملکرد قوی‌ای دارد و می‌تواند برای کاربری‌های مختلف استفاده شود.


مدل PLC

پی ال سی پنتاکس

وضعیت I/O

کارت دما

تعداد ورودی

8 ورودی

تعداد خروجی

فاقد خروجی

براساس برند PLC

PLC پنتاکس

0 دیدگاه برای ماژول دمای PT100 پنتاکس مدل PHSE-8PT



دیدگاه خود را بنویسید      لغو پاسخ

*