کارت ارتباط شبکه RS-232 تتا مدل VSD-232-EC

TETA Communication Expansion Card VS-232-EC دسته: کارت PLC I/O , ماژول پی ال سی تتا
  • کد فنی: VSD-232-EC
  • نوع کارت: ارتباط شبکه RS-232
  • مناسب برای سری: VS

930,000 تومان

مقایسه

کارت ارتباط شبکه RS-232 یک کارت الکترونیکی است که به شما امکان اتصال دستگاه‌هایی مانند رایانه، مودم، ترمینال و سنسورها را از طریق پورت سریال فراهم می‌کند. کارت ارتباط شبکه RS-232 معمولا در اسلات‌های مادربرد نصب می‌شود و دارای یک PCI-E یا PCI یا چند پورت سریال خارجی از نوع DB9 می‌باشد. این پورت‌ها به دستگاه‌های دیگری که از RS-232 پشتیبانی می‌کنند متصل می‌شوند. کارت ارتباط شبکه RS-232 تتا مدل VS-232-EC مخصوص پی ال سی‌های تتا سری VS می‌باشد. پی ال سی تتا در 4 سری VS1, VS2, VS3 و VSM تولید می‌شود و هرکدام کاربرد خاص خود را دارند.

کارت ارتباط شبکه RS-232 تتا مدل VS-232-EC

کارت ارتباط شبکه RS-232 تتا مدل VSD-232-EC تا فاصله 15 متری کار می‌کند و سیم‌کشی آن از طریق ترمینال‌های RX/TX/SG صورت می‌گیرد. پی ال سی‌ها از کارت ارتباط RS-232 برای متصل شدن به ماژول‌های دیگر و دیگر پی ال سی‌ها بهره می‌برند. ماژول‌ها می‌توانند رایانه، HMI، کنترلر یا درایو موتور و دیگر دستگاه‌ها باشند.

نصب کارت اکسپنشن تتا بر روی پی ال سی

نصب کارت اکسپنشن تتا بر روی پی ال سی

تمامی کارت‌های اکسپنشن تتا سری vs دارای 2 گیره مشکی رنگ در بالا و پایین خود هستند.

1.برای نصب کارت اکسپنشن ابتدا هر دو گیره را به سمت راست ببرید و کارت را روی سوکت EX قرار دهید. برای این کار از پیچ گوشتی استفاده کنید.

2.سپس گیره‌ها را به سمت چپ بکشید تا کارت محکم در جای خود بماند.

برای درآوردن کارت نیز باید گیره‌ها را ابتدا به سمت راست ببرید تا آزاد شود، سپس کارت را بردارید.

ابعاد کارت ارتباط شبکه RS-232 تتا مدل VS-232-EC

ابعاد کارت ارتباط شبکه تتا

جمع بندی

شرکت تتا برای گسترش و بهبود پی ال سی‌های خود ماژول‌ها و کارت‌های توسعه فراوانی تولید کرده است. این ماژول و کارت‌ها می‌توانند ورودی و خروجی پی ال سی را افزایش دهند، برای اندازه‌گیری دما استفاده شوند، برای گسترش شبکه و دیگر موارد به کار گرفته شوند. کارت ارتباط شبکه RS-232 تتا مدل VS-232-EC داده‌ها را با سرعت 20 کیلوبایت بر ثانیه ارسال می‌کند.

پی ال سی‌های تتا سری VS برای کاربری‌های مختلف ساخته شده‌اند. سری VS1 جهت کاربری عمومی و سیستم‌های کنترل اتوماتیک ساده مانند بالابر، تجهیزات پارکینگ، نوار نقاله و انواع سیستم‌های کنترلی متوالی ساده به کار می‌رود. سری VS2 نوع پیشرفته‌تر آن است و برای آسانسور، دستگاه قالب‌گیری تزریق پلاستیک، دستگاه بسته‌بندی استفاده می‌شود. سری VS3 برای دستگاه‌های چاپ و خطوط تولید استفاده می‌شود. سری VSM نوع کنترل حرکت است و برای سیستم‌های کنترل موقعیت مانند دستگاه لیبلینگ، دستگاه خم لوله، دستگاه برش و ... به کار گرفته می‌شود.

فروشگاه آسام کالا طیف وسیعی از تجهیزات و اتوماسیون صنعتی را تأمین می‌کند. جهت خرید پی ال سی تتا و کارت توسعه تتا می‌توانید سفارش خود را در سایت ثبت کنید. در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی می‌توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.


مدل PLC

تتا سری VS

وضعیت I/O

کارت ارتباطی

براساس برند PLC

PLC تتا

0 دیدگاه برای کارت ارتباط شبکه RS-232 تتا مدل VSD-232-EC



دیدگاه خود را بنویسید      لغو پاسخ

*