کارت دمای PT100 پی ال سی تتا مدل VS-2PT-EC

TETA Temperature Card VS-2PT-EC دسته: کارت PLC I/O , ماژول پی ال سی تتا
  • کد فنی: VS-2PT-EC
  • نوع کارت: کارت دمای PT100
  • تعداد ورودی: 2

3,600,000 تومان

مقایسه

سنسورهای دمای PT100 از سنسورهای با دقت اندازه‌گیری بالا و رنج دمای گسترده از 200- تا بیش از 2000 درجه سلسیوس است. PT100 به معنای پلانتیوم 100 اهم است؛ یعنی یک سیم پلانتیوم با مقاومت 100 اهم در دمای صفر درجه سلسیوس. کارت دمای PT100 پی ال سی تتا مدل VS-2PT-EC مخصوص پی ال سی‌های سری VS تتا است. برای پی ال سی‌های تتا کارت‌های توسعه زیادی وجود دارند، مانند کارت‌ها ورودی و خروجی، کارت دما، کارت ارتباطی و ... تا کاربر در صورت نیاز به گسترش کار خود از این ماژول و کارت‌ها استفاده کند. ماژول دمای PT100 در سیستم‌های کنترل دما، سیستم‌های گرمایشی، کوره‌ها و اتوماسیون صنعتی استفاده می‌شود.

کارت دمای PT100 پی ال سی تتا مدل VS-2PT-EC

ماژول دمای PT100 پی ال سی تتا مدل VS-2PT-EC برای اندازه‌گیری دما با استفاده از سنسور PT100 (یک سنسور دما با مقاومت الکتریکی) طراحی شده است. این ماژول شامل یک مبدل آنالوگ به دیجیتال (ADC)، یک میکروکنترلر و اتصالات برای اتصال سنسور PT100 است. کارت دمای VS-2PT-EC دارای 2 کانال ورودی است. با استفاده از این کارت، دمای سنسور PT100 به صورت دقیق تبدیل و به صورت دیجیتال نمایش داده می‌شود. علاوه بر این، این ماژول قابلیت ارتباط با سایر سیستم‌های کنترل و نظارت را نیز دارد. کارت دمای PT100 پی ال سی تتا مدل VS-2PT-EC بر روی PLC نصب می‌شود.

نصب کارت اکسپنشن تتا بر روی پی ال سی

نصب کارت اکسپنشن تتا بر روی پی ال سی

تمامی کارت‌های اکسپنشن تتا سری vs دارای 2 گیره مشکی رنگ در بالا و پایین خود هستند.

1.برای نصب کارت اکسپنشن ابتدا هر دو گیره را به سمت راست ببرید و کارت را روی سوکت EX قرار دهید. برای این کار از پیچ گوشتی استفاده کنید.

2.سپس گیره‌ها را به سمت چپ بکشید تا کارت محکم در جای خود بماند.

برای درآوردن کارت نیز باید گیره‌ها را ابتدا به سمت راست ببرید تا آزاد شود، سپس کارت را بردارید.

برای اتصال سنسورهای PT100 به کارت دمای ترموکوپل می‌توان از اتصال سه سیمه یا چهار سیمه استفاده کرد. سه سیمه دقت بالاتری دارد و تأثیر افت ولتاژ را کم می‌کند. اتصال چهارسیمه برای سنسورهایی که دارای مقاومت بالایی هستند مناسب می‌باشند.

ابعاد کارت دمای PT100 پی ال سی تتا مدل VS-2PT-EC

ابعاد کارت دمای PT100 پی ال سی تتا

جمع بندی

سنسورهای PT100 از جنس پلاتین بوده و در دمای صفر درجه سانتی‌گراد مقاومت 100 اهم دارند. این سنسورها برای اندازه‌گیری دماهای پایین تا متوسط مناسب هستند و دقت بالایی دارند. سرعت بالا و استفاده راحت از این کارت دما باعث شده است خواهان زیادی داشته باشد.

پی ال سی‌های تتا سری VS برای کاربری‌های مختلف ساخته شده‌اند. سری VS1 جهت کاربری عمومی و سیستم‌های کنترل اتوماتیک ساده مانند بالابر، تجهیزات پارکینگ، نوار نقاله و انواع سیستم‌های کنترلی متوالی ساده به کار می‌رود. سری VS2 نوع پیشرفته‌تر آن است و برای آسانسور، دستگاه قالب‌گیری تزریق پلاستیک، دستگاه بسته‌بندی استفاده می‌شود. سری VS3 برای دستگاه‌های چاپ و خطوط تولید استفاده می‌شود. سری VSM نوع کنترل حرکت است و برای سیستم‌های کنترل موقعیت مانند دستگاه لیبلینگ، دستگاه خم لوله، دستگاه برش و ... به کار گرفته می‌شود.

فروشگاه آسام کالا برای راحتی کاربران و برآورده کردن نیازهایشان در کنار تأمین پی ال سی‌های تتا، ماژول‌های توسعه تتا را نیز ارائه می‌کند. برای خرید پی ال سی تتا یا ماژول‌های توسعه آن می‌توانید سفارش خود را در سایت ثبت کنید.


مدل PLC

تتا سری VS

وضعیت I/O

کارت دما

تعداد ورودی

2 ورودی

تعداد خروجی

فاقد خروجی

براساس برند PLC

PLC تتا

0 دیدگاه برای کارت دمای PT100 پی ال سی تتا مدل VS-2PT-EC



دیدگاه خود را بنویسید      لغو پاسخ

*