کارت دمای ترموکوپل پی ال سی تتا مدل VS-2TC-EC

TETA Temperature Card VS-2TC-EC دسته: کارت PLC I/O , ماژول پی ال سی تتا
  • کد فنی: VS-2TC-EC
  • نوع کارت: کارت دمای ترموکوپل
  • تعداد ورودی: 2

2,210,000 تومان

مقایسه

کارت دمای ترموکوپل برای اندازه‌گیری دما در مواقعی که با دیگر دستگاه‌های اندازه‌گیری امکان‌پذیر نیست استفاده می‌شود. در واقع این کارت یک سنسور دما است که از ترموکوپل استفاده می‌کند. کارت دمای ترموکوپل پی ال سی تتا مدل VS-2TC-EC برای پی ال سی‌های سری VS تتا ساخته شده است. برای پی ال سی‌های تتا کارت‌های توسعه زیادی وجود دارند، مانند کارت‌ها ورودی و خروجی، کارت دما، کارت ارتباطی و ... تا کاربر در صورت نیاز به گسترش کار خود از این ماژول و کارت‌ها استفاده کند.

کارت دمای ترموکوپل پی ال سی تتا مدل VS-2TC-EC

کارت دمای ترموکوپل پی ال سی تتا مدل VS-2TC-EC دارای 2 کانال ورودی می‌باشد. این حسگر الکترونیکی با استفاده از سنسورهای ترموکوپل دمای محیط را اندازه‌گیری می‌کند. ساختار ترموکوپل متشکل از 2 سیم ناهمجنس است که در یک نقطه بهم متصل شده‌اند و با تغییر دما ولتاژ کمی تولید می‌کنند. ماژول دمای ترموکوپل این ولتاژ را دریافت می‌کند و به یک عدد دیجیتال تبدیل می‌کند که توسط میکروکنترلر یا دستگاه دیجیتال دیگری خوانده می‌شود. کارت دمای ترموکوپل معمولاً به یک کنترل‌کننده یا پی ال سی قابل برنامه‌ریزی متصل می‌شود که می‌تواند داده‌های دما را پردازش کند و آن را نمایش دهد. برخی از کارت‌های دمای ترموکوپل دارای پورت‌های ارتباطی RS485، مدباس و ... نیز هستند که می‌توانند داده‌ها را ارسال و دریافت کنند.

کارت دمای ترموکوپل در صنایعی نظیر کوره‌ها و تجهیزات گرمایشی استفاده می‌شود. دقت اندازه‌گیری کارت‌های دمای ترموکوپل با توجه به نوع ترموکوپل، تراشه مبدل و شرایط محیطی متفاوت است. همچنین تغییر دما، رطوبت، تداخل الکترومغناطیسی و عوامل دیگر نیز بر دقت ماژول تأثیرگذار است.

ابعاد کارت دمای تتا VS-2TC-EC

ابعاد کارت دمای تتا

معرفی پی ال سی های تتا

پی ال سی‌های تتا سری VS برای کاربری‌های مختلف ساخته شده‌اند. سری VS1 جهت کاربری عمومی و سیستم‌های کنترل اتوماتیک ساده مانند بالابر، تجهیزات پارکینگ، نوار نقاله و انواع سیستم‌های کنترلی متوالی ساده به کار می‌رود. سری VS2 نوع پیشرفته‌تر آن است و برای آسانسور، دستگاه قالب‌گیری تزریق پلاستیک، دستگاه بسته‌بندی استفاده می‌شود. سری VS3 برای دستگاه‌های چاپ و خطوط تولید استفاده می‌شود. سری VSM نوع کنترل حرکت است و برای سیستم‌های کنترل موقعیت مانند دستگاه لیبلینگ، دستگاه خم لوله، دستگاه برش و ... به کار گرفته می‌شود.

فروشگاه آسام کالا برای راحتی کاربران و برآورده کردن نیازهایشان در کنار تأمین پی ال سی‌های تتا، ماژول‌ها و کارت‌های توسعه تتا را نیز ارائه می‌کند.


مدل PLC

تتا سری VS

وضعیت I/O

کارت دما

تعداد ورودی

2 ورودی

تعداد خروجی

فاقد خروجی

براساس برند PLC

PLC تتا

0 دیدگاه برای کارت دمای ترموکوپل پی ال سی تتا مدل VS-2TC-EC



دیدگاه خود را بنویسید      لغو پاسخ

*