کارت اکسپنشن آنالوگ پی ال سی تتا مدل VS-4A-EC

TETA Expansion Card VS-4A-EC دسته: کارت PLC I/O , ماژول پی ال سی تتا
  • کد فنی: VS-4A-EC
  • نوع کارت: توسعه ورودی و خروجی آنالوگ
  • تعداد ورودی: 2
  • تعداد خروجی: 2
  • مناسب سری: VS

3,800,000 تومان

مقایسه

کارت اکسپنشن آنالوگ پی ال سی تتا مدل VS-4A-EC برای افزایش پورت‌های ورودی و خروجی پی ال سی‌های تتا سری VS طراحی شده است. کارت اکسپنشن آنالوگ PLC از کارت‌های توسعه‌ای می‌باشد که برای افزایش ورودی و خروجی‌های آنالوگ به کار می‌رود. این کارت از پرکاربردترین قطعات صنعت است و در مواردی پی ال سی به تنهایی نیازهای کاربر را برطرف نمی‌کند این قطعه به کار می‌آید. کارت‌های توسعه در مواد دیگر همچون برای ارتباط با شبکه‌های مختلف ارتباطی، افزایش حافظه، اندازه‌گیری دما و ... استفاده می‌شوند.

کارت اکسپنشن آنالوگ پی ال سی تتا مدل VS-4A-EC

کارت اکسپنشن آنالوگ پی ال سی تتا مدل VS-4A-EC دارای 2 کانال ورودی و 2 کانال خروجی 12 بیت 10- تا 10+ ولت ولتاژی یا 4 تا 20 و 20- تا 20+ میلی‌آمپر جریانی می‌باشد. این کارت مخصوص پی ال سی‌های سری VS می‌باشد. پی ال سی‌های تتا سری VS در مدل‌های مختلفی عرضه شده است. سری VS1 جهت کاربری عمومی و سیستم‌های کنترل اتوماتیک ساده مانند بالابر، تجهیزات پارکینگ، نوار نقاله و انواع سیستم‌های کنترلی متوالی ساده به کار می‌رود. سری VS2 نوع پیشرفته‌تر آن است و برای آسانسور، دستگاه قالب‌گیری تزریق پلاستیک، دستگاه بسته‌بندی استفاده می‌شود. سری VS3 برای دستگاه‌های چاپ و خطوط تولید استفاده می‌شود. سری VSM نوع کنترل حرکت است و برای سیستم‌های کنترل موقعیت مانند دستگاه لیبلینگ، دستگاه خم لوله، دستگاه برش و ... به کار گرفته می‌شود.

بر خلاف ورودی دیجیتال که ماهیت دوتایی دارد و می‌تواند خاموش و روشن باشد و ولتاژ آن 0 یا 24 ولت باشد، ورودی آنالوگ بین 0 تا 10 ولت یا 0 تا 20 میلی آمپر متغیر است. خروجی آنالوگ یک خروجی پیوسته است و با ورودی آنالوگ از جهات مختلف متقاوت می‌باشد. برای سیم کشی خروجی آنالوگ نیاز به 2 سیم است و عملکرد آن ساده‌تر و سریع‌تر از آنالوگ ورودی است. ماژول آنالوگ پس از دریافت فرمان از پی ال سی آن را از طریق یک مبدل به جریان یا ولتاژ تبدیل می‌کند و به مصرف کننده ارسال می‌کند.

مشخصات فنی کارت اکسپنشن آنالوگ پی ال سی تتا مدل VS-4A-EC

کد فنی: VS-4A-EC

ورودی: 2 ورودی آنالوگ 12 بیت ولتاژی و جریانی

خروجی: 2 خروجی آنالوگ 12 بیت ولتاژی و جریانی

مناسب سری: VS

نصب کارت اکسپنشن تتا بر روی پی ال سی

نصب کارت اکسپنشن تتا بر روی پی ال سی

تمامی کارت‌های اکسپنشن تتا سری vs دارای 2 گیره مشکی رنگ در بالا و پایین خود هستند.

1.برای نصب کارت اکسپنشن ابتدا هر دو گیره را به سمت راست ببرید و کارت را روی سوکت EX قرار دهید. برای این کار از پیچ گوشتی استفاده کنید.

2.سپس گیره‌ها را به سمت چپ بکشید تا کارت محکم در جای خود بماند.

برای درآوردن کارت نیز باید گیره‌ها را ابتدا به سمت راست ببرید تا آزاد شود، سپس کارت را بردارید.

ابعاد کارت اکسپنشن آنالوگ پی ال سی تتا مدل VS-4A-EC

ابعاد کارت اکسپنشن آنالوگ پی ال سی تتا

جمع بندی

کارت‌های اکسپنشن ورودی و خروجی انعطاف‌پذیری و عملکرد بیشتری به دستگاه می‌دهند و در عین حال فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند و قیمت مناسبی نیز دارند. پی ال سی‌ تتا نیز که از دستگاه‌های پرفروش در صنعت کشور است در کنار PLC تجهیزات لازم برای گسترش آن را تولید کرده است تا کاربر در هر شرایطی بتواند کار خود را انجام دهد. جهت خرید پی ال سی تتا یا کارت توسعه تتا می‌توانید سفارش خود را در سایت آسام کالا ثبت بفرمایید.


مدل PLC

تتا سری VS

وضعیت I/O

ورودی آنالوگ

وضعیت I/O

خروجی آنالوگ

تعداد ورودی

2 ورودی

تعداد خروجی

2 خروجی

براساس برند PLC

PLC تتا

0 دیدگاه برای کارت اکسپنشن آنالوگ پی ال سی تتا مدل VS-4A-EC



دیدگاه خود را بنویسید      لغو پاسخ

*