کارت اکسپنشن پی ال سی تتا مدل VS-4XYT-EC

TETA Expansion Card VS-4XYT-EC دسته: کارت PLC I/O , ماژول پی ال سی تتا
  • کد فنی: VS-4XYT-EC
  • نوع کارت: اکسپنشن ورودی و خروجی
  • تعداد ورودی: 2
  • تعداد خروجی: 2 خروجی ترانزیستوری
  • مناسب سری: VS

960,000 تومان

مقایسه

کارت اکسپنشن پی ال سی یک کارت ورودی/خروجی برای سیستم های کنترل و نظارت صنعتی است. این کارت شامل ورودی‌های دیجیتال و آنالوگ، خروجی‌های دیجیتال و آنالوگ، و اتصالات برای ارتباط با سایر سیستم‌های کنترل و نظارت است. کارت اکسپنشن پی ال سی تتا مدل VS-4XYT-EC مختص PLCهای تتا سری VS است. از قطعات پرکاربرد در صنعت، کارت‌ها و ماژول‌های توسعه می‌باشند. کارت اکسپنشن پی ال سی معمولاً برای افزایش تعداد ورودی/خروجی در سیستم‌های کنترل و نظارت استفاده می‌شود. با استفاده از این کارت، تعداد ورودی/خروجی سیستم قابل افزایش است و به راحتی می‌توان این کارت را به سایر سیستم‌های کنترل و نظارت متصل کرد. علاوه بر این، کارت اکسپنشن پی ال سی قابلیت ارتباط با سایر دستگاه‌ها و سیستم‌های کنترل و نظارت را نیز دارد.

کارت اکسپنشن پی ال سی تتا مدل VS-4XYT-EC

کارت اکسپنشن پی ال سی تتا مدل VS-4XYT-EC دارای 2 ورودی و 2 خروجی ترانزیستوری می‌باشد. این کارت تعداد پورت‌های ورودی و خروجی پی ال سی را هرکدام تا 2 عدد افزایش می‌دهد. کارت اکسپنشن انعطاف‌پذیری بیشتری به سیستم می‌دهد و با استفاده از آن می‌توان تغییرات مورد نظر را به راحتی اعمال کرد. در برخی موارد ممکن است خود پی ال سی به تنهایی همه‌ی نیازهای کاریر را تأمین نکند یا نیاز به گسترش آن باشد. در این مواقع از کارت‌های توسعه یا اکسپنشن استفاده می‌شود.

انواع کارت‌های اکسپنشن

1.ورودی دیجیتال (DI)

2.خروجی دیجیتال (DO)

3.ورودی و خروجی دیجیتال

4.ورودی آنالوگ

5.خروجی آنالوگ

6.ورودی و خروجی آنالوگ

همچنین برای فراهم کردن را‌ه‌های ارتباطی بیشتر و متصل شدن به شبکه‌های مختلف مانند مدباس نیز می‌توان از کارت‌های توسعه ارتباطی استفاده کرد. افزایش حافظه، افزودن قابلیت عیب یابی را نیز می‌توان از طریق ماژول‌های توسعه فراهم کرد. کاربر با توجه به نیاز خود باید کارت اکسپنشن یا توسعه پی ال سی را خریداری کند. برای هر پی ال سی کارت توسعه مخصوص آن وجود دارد. کارت اکسپنشن پی ال سی تتا مدل VS-4XYT-EC نیز برای پی ال سی‌های سری VS تتا به کار برده می‌شود.

ابعاد کارت اکسپنشن تتا VS-4XYT-EC

ابعاد کارت اکسپنشن تتا

نصب کارت اکسپنشن تتا بر روی پی ال سی

نصب کارت اکسپنشن تتا بر روی پی ال سی

تمامی کارت‌های اکسپنشن تتا سری vs دارای 2 گیره مشکی رنگ در بالا و پایین خود هستند.

1.برای نصب کارت اکسپنشن ابتدا هر دو گیره را به سمت راست ببرید و کارت را روی سوکت EX قرار دهید. برای این کار از پیچ گوشتی استفاده کنید.

2.سپس گیره‌ها را به سمت چپ بکشید تا کارت محکم در جای خود بماند.

برای درآوردن کارت نیز باید گیره‌ها را ابتدا به سمت راست ببرید تا آزاد شود، سپس کارت را بردارید.

معرفی پی ال سی های تتا

پی ال سی تتا

پی ال سی‌های تتا سری VS برای کاربری‌های مختلف ساخته شده‌اند. سری VS1 جهت کاربری عمومی و سیستم‌های کنترل اتوماتیک ساده مانند بالابر، تجهیزات پارکینگ، نوار نقاله و انواع سیستم‌های کنترلی متوالی ساده به کار می‌رود. سری VS2 نوع پیشرفته‌تر آن است و برای آسانسور، دستگاه قالب‌گیری تزریق پلاستیک، دستگاه بسته‌بندی استفاده می‌شود. سری VS3 برای دستگاه‌های چاپ و خطوط تولید استفاده می‌شود. سری VSM نوع کنترل حرکت است و برای سیستم‌های کنترل موقعیت مانند دستگاه لیبلینگ، دستگاه خم لوله، دستگاه برش و ... به کار گرفته می‌شود.

فروشگاه آسام کالا برای راحتی کاربران و برآورده کردن نیازهایشان در کنار تأمین پی ال سی‌های تتا، ماژول‌های توسعه تتا را نیز ارائه می‌کند. برای خرید پی ال سی تتا یا ماژول‌های توسعه آن می‌توانید سفارش خود را در سایت ثبت کنید.


مدل PLC

تتا سری VS

تعداد ورودی

2 ورودی

تعداد خروجی

2 خروجی

براساس برند PLC

PLC تتا

0 دیدگاه برای کارت اکسپنشن پی ال سی تتا مدل VS-4XYT-EC



دیدگاه خود را بنویسید      لغو پاسخ

*