ماژول آنالوگ پی ال سی تتا مدل VS-6A

TETA expansion analog module VS-6A دسته: کارت PLC I/O , ماژول پی ال سی تتا
  • کد فنی: VS-6A
  • نوع ماژول: ماژول آنالوگ
  • تعداد ورودی: 4
  • تعداد خروجی: 2
  • مناسب سری: VS

7,060,000 تومان

مقایسه

ماژول‌های آنالوگ برای افزایش تعداد ورودی و خروجی‌های آنالوگ پی ال سی استفاده می‌شوند. ماژول آنالوگ پی ال سی تتا مدل VS-6A یک ماژول توسعه خاص با 4 ورودی و 2 خروجی 16 بیت رزولوشن به صورت جریانی-ولتاژی می‌باشد. ماژول آنالوگ پی ال سی از طریق یک کارت ورودی یا خروجی به PLC متصل می‌شود و قابلیت تبدیل سیگنال‌های آنالوگ به داده‌های دیجیتال و برعکس را دارد. جهت استفاده از این ماژول باید سطح ولتاژ، جریان، نوع و تعداد سیگنال‌های آنالوگ را با توجه به نوع پی ال سی و مصرف کننده تنظیم کرد.

ماژول آنالوگ پی ال سی تتا مدل VS-6A

ماژول آنالوگ پی ال سی تتا مدل VS-6A مخصوص پی ال سی‌های تتا سری VS طراحی شده است. این ماژول دارای 4 ورودی و 2 خروجی با رزولوشن 16 بیت است و سیگنال‌های جریان و ولتاژ را صادر می‌کند. ماژول آنالوگ پی ال سی تتا مدل VS-6A یک ماژول تبدیل آنالوگ به دیجیتال است که برای اندازه‌گیری سیگنال‌های آنالوگ با دقت بالا طراحی شده است. این ماژول شامل یک ADC با دقت بالا، یک میکروکنترلر و اتصالات برای اتصال سیگنال های آنالوگ است.

ماژول آنالوگ پی ال سی معمولاً در سیستم های کنترل و نظارت صنعتی استفاده می شود. با استفاده از این ماژول، سیگنال‌های آنالوگ به صورت دقیق تبدیل و به صورت دیجیتال نمایش داده می‌شود. علاوه بر این، این ماژول قابلیت ارتباط با سایر سیستم های کنترل و نظارت را نیز دارد.

به تعداد بیت‌هایی که برای ذخیره آنالوگ استفاده می‌شود رزولوشن می‌گویند. پارامترهایی همچون دما، فشار، ارتفاع سطح و ... که از مهم‌ترین سیگنال‌های آنالوگ ورودی پی ال سی هستند توسط سنسور به سیگنال الکتریکی تبدیل شده و به کارت ورودی آنالوگ ارسال می‌شود. پس از تبدیل سیگنال الکتریکی به دیتا، این مقادیر وارد CPU می‌شوند. سیگنال‌های این ماژول به صورت ولتاژی و جریانی هستند. ورودی‌های ولتاژی آنالوگ می‌توانند از یک COM مشترک در کارت استفاده کنند که به آن‌ها SINGLE ENDED گفته می‌شود. این نوع وروی‌ها خاصیت نویزپذیری بالایی دارند. در صورتی که هر ورودی یک COM خاص داشته باشد مشکل نویزپذیری نخواهد داشت، اما تعداد کانال بیشتری از کارت را اشغال می‌کند. خروجی آنالوگ یک خروجی پیوسته است و با ورودی آنالوگ از جهات مختلف متقاوت می‌باشد. برای سیم کشی خروجی آنالوگ نیاز به 2 سیم است و عملکرد آن ساده‌تر و سریع‌تر از آنالوگ ورودی است.

ماژول‌های آنالوگ می‌توانند 2، 4، 8 و 12 ورودی داشته باشند. این نکته را مدنظر داشته باشید که قبل از ورود سیگنال به مبدل A/D لازم است عمل تقویت فیلترسازی و حفاظت انجام شده باشد. ماژول آنالوگ پی ال سی تتا مدل VS-6A مختص پی ال سی‌های تتا سری VS می‌باشد و هم‌اکنون می‌توانید برای گسترش دستگاه خود از این ماژول استفاده کنید. برای خرید ماژول و کارت‌های توسعه PLC تتا یا سایر محصولات تتا می‌توانید سفارش خود را در سایت سام کالا ثبت کنید.

معرفی پی ال سی های تتا

پی ال سی تتا

پی ال سی‌های تتا سری VS برای کاربری‌های مختلف ساخته شده‌اند. سری VS1 جهت کاربری عمومی و سیستم‌های کنترل اتوماتیک ساده مانند بالابر، تجهیزات پارکینگ، نوار نقاله و انواع سیستم‌های کنترلی متوالی ساده به کار می‌رود. سری VS2 نوع پیشرفته‌تر آن است و برای آسانسور، دستگاه قالب‌گیری تزریق پلاستیک، دستگاه بسته‌بندی استفاده می‌شود. سری VS3 برای دستگاه‌های چاپ و خطوط تولید استفاده می‌شود. سری VSM نوع کنترل حرکت است و برای سیستم‌های کنترل موقعیت مانند دستگاه لیبلینگ، دستگاه خم لوله، دستگاه برش و ... به کار گرفته می‌شود.

فروشگاه آسام کالا برای راحتی کاربران و برآورده کردن نیازهایشان در کنار تأمین پی ال سی‌های تتا، ماژول‌ها و کارت‌های توسعه تتا را نیز ارائه می‌کند.


مدل PLC

تتا سری VS

وضعیت I/O

ورودی آنالوگ

وضعیت I/O

خروجی آنالوگ

تعداد ورودی

4 ورودی

تعداد خروجی

2 خروجی

براساس برند PLC

PLC تتا

0 دیدگاه برای ماژول آنالوگ پی ال سی تتا مدل VS-6A



دیدگاه خود را بنویسید      لغو پاسخ

*