ماژول اندازه گیری دما CTH200 کوتراست CTH2 231-7PF32

Co-Trust CTH2 231-7PF32 Thermocouple Input Module دسته: اتوماسیون صنعتی Industrial Automation , کارت PLC I/O , ماژول توسعه کوتراست Co-Trust

ماژول اندازه گیری دما CTH200 کوتراست CTH2 231-7PF32

ماژول اندازه گیری دما CTH2 231-7PF32 از سری SM231 پی ال سی کوتراست دارای ورودی ترموکوپل 8 کانال، از انواع S/T/R/E/N/K/J می باشد. این ماژول دارای دقت 16 بیت و تکنولوژی فیلترینگ بوده که اندازه گیری دقیق و ثابت را میسر می کند. همچنین تشخیص هوشمندانه قطعی سنسور امنیت سیستم را افزایش می دهد. منبع تغذیه و کانال های این ماژول همگی ایزوله هستند و دارای ضریب اطمینان بالا می باشند. منبع تغذیه تمامی ماژول های اندازه گیری دمای کوتراست در مقابل پلاریته اشتباه مقاوم است و دارای محافظت در مقابل صاعقه می باشند. همچنین ماژول های کنترل دمای این برند دارای قابلیت Anti-jamming هستند که باعث می شود در مقابل نویز تاثیر پذیر نباشند و برای استفاده در محیط های سخت و صنعتی طراحی و ساخته شده اند. ماژول های اندازه گیری دما Co-Trust از لحاظ شکل ظاهری و کاربرد شبیه به ماژول های زیمنس بوده و سازگار با سخت افزار و نرم افزار پی ال سی Siemens S7-200 است.

سنسور دما وسیله ای کاربردی است که به کمک آن می‌ توان دما را در هر محیط و جسمی اندازه گیری کرد. دماسنج از طریق مقاومت دیود دما را محاسبه می‌ نماید. به این صورت که تغییر دما مستقیما به مقاومت دیود وابسته است و با کم شدن دما مقاومت هم کاهش خواهد یافت. سپس مقدار مقاومت این دیود به واحدی قابل خواندن تبدیل می‌ شود. این ماژول در انواع و مقیاس‌ ها‌ی (یکا) مختلف ساخته شده است. مقیاس‌ ها‌یی که برای اندازه گیری دما استفاده می‌ شوند عبارتند از فارنهایت، سانتی گراد و کلوین (مطلق).

ترموکوپل دو فلز غیر هم جنس در یک نقطه به هم متصل شده اند که این نقطه اصطلاحا نقطه گرم یا المان حسگر نام دارد. نحوه اتصال دو فلز ناهمسان به یکدیگر می‌ تواند به کمک روش‌ ها‌ی مختلفی مثل پیچاندن دو سیم به یکدیگر، لحیم کردن سیم‌ ها‌، نزدیک کردن آن‌ ها‌ و جوش دادن دو سیم به هم انجام شود. لحظه ای که محل این اتصال حرارت ببیند، بارهای الکتریکی فلزات شروع به حرکت کرده و در دو سر دیگر آن که به جایی متصل نیست ولتاژ ایجاد می‌ شود. در این پدیده که ترموالکتریک نامیده می‌ شود، ولتاژ در دو سر ترموکوپل بسیاراندک است و به نوع فلز وایسته است. بنابراین با اندازه گیری این ولتاژ، می‌ توان دما را محاسبه کرد.

معرفی شرکت Co-Trust Technology

شرکت Co-Trust Technology یک شرکت بین المللی تولید کننده تجهیزات پیشرفته اتوماسیون صنعتی و کنترل می باشد و برند Co-Trust در کشور های آلمان، آمریکا، چین و کشور های دیگر به ثبت رسیده است. Co-Trust یک شرکت High-Tech تایید شده توسط دولت چین می باشد که در دسته بندی شرکت های دارای تکنولوژی پیشرفته گنجانده شده است. محصولات Co-Trust شامل PLC، HMI، سیستم های کنترل خاص و پیشرفته، Remote l/O، تجهیزات شبکه فیلدباس و سروسیستم است. این شرکت به طور کامل اعتماد صنایع پلاستیک، بویلر سازی، شیشه، تجهیزات پزشکی، نساجی، چاپ و بسته بندی و صنایع دیگر را بخصوص در چین به خود جلب نموده و این صنایع از محصولات این شرکت استفاده می کنند.


مدل PLC

کوتراست CTSC

وضعیت I/O

کارت دما

تعداد ورودی

8 ورودی

تعداد خروجی

فاقد خروجی

براساس برند PLC

PLC کوتراست Co-Trust

0 دیدگاه برای ماژول اندازه گیری دما CTH200 کوتراست CTH2 231-7PF32



دیدگاه خود را بنویسید      لغو پاسخ

*