ماژول ورودی آنالوگ CTH200 کوتراست CTH2 231-1HF32

Co-Trust CTH2 231-1HF32 Analog Input Module دسته: اتوماسیون صنعتی Industrial Automation , کارت PLC I/O , ماژول توسعه کوتراست Co-Trust

ماژول ورودی آنالوگ CTH200 کوتراست CTH2 231-1HF32

ماژول ورودی آنالوگ CTH2 231-1HF32 از سری SM231 پی ال سی کوتراست دارای 8 ورودی آنالوگ با دقت 16 بیت است. فرکانس نمونه برداری این ماژول 1KHz بوده که نیاز اکثر کاربرد های صنعتی را پوشش می دهد. منبع تغذیه و کانال های این ماژول همگی ایزوله هستند و دارای ضریب اطمینان بالا می باشند. منبع تغذیه تمامی ماژول های آنالوگ کوتراست در مقابل پلاریته اشتباه مقاوم است و دارای محافظت در مقابل صاعقه می باشند. همچنین ماژول های آنالوگ این برند دارای قابلیت Anti-jamming هستند که باعث می شود در مقابل نویز تاثیر پذیر نباشند و برای استفاده در محیط های سخت و صنعتی طراحی و ساخته شده اند. ماژول های ورودی و خروجی Co-Trust از لحاظ شکل ظاهری و کاربرد شبیه به ماژول های زیمنس بوده و سازگار با سخت افزار و نرم افزار پی ال سی Siemens S7-200 است.

سیگنال‌ های ورودی آنالوگ بر خلاف نوع دیجیتال مقادیر پیوسته داشته و دو وضعیتی نیستند. پارامترهای فرایندی مانند دما، فشار، فلو، ارتفاع سطح که در یک بازه مشخص تغییر می‌ کنند از جمله مهم‌ ترین سیگنال‌ های آنالوگ ورودی برای PLC محسوب می‌ شوند. پارامتر فرآیندی توسط سنسور یا TRANSDUCER به سیگنال الکتریکی تبدیل شده و سپس توسط ترانسمیتر با تبدیل به سیگنال الکتریکی استاندارد به کارت ورودی آنالوگ ارسال می‌ شود. سیگنال الکتریکی پس از تبدیل به دیتا (Data) در اختیار CPU قرارداده می‌ شود. در این کارت‌ ها به‌ منظور تبدیل سیگنال الکتریکی به دیتا، از واحدی به نام A/D استفاده می‌ گردد. عمل تبدیل توسط A/D، برای هر کانال در کارت آنالوگ ورودی به طور جداگانه و به طور سیکلی انجام می‌ پذیرد.

معرفی شرکت Co-Trust Technology

شرکت Co-Trust Technology یک شرکت بین المللی تولید کننده تجهیزات پیشرفته اتوماسیون صنعتی و کنترل می باشد و برند Co-Trust در کشور های آلمان، آمریکا، چین و کشور های دیگر به ثبت رسیده است. Co-Trust یک شرکت High-Tech تایید شده توسط دولت چین می باشد که در دسته بندی شرکت های دارای تکنولوژی پیشرفته گنجانده شده است. محصولات Co-Trust شامل PLC، HMI، سیستم های کنترل خاص و پیشرفته، Remote l/O، تجهیزات شبکه فیلدباس و سروسیستم است. این شرکت به طور کامل اعتماد صنایع پلاستیک، بویلر سازی، شیشه، تجهیزات پزشکی، نساجی، چاپ و بسته بندی و صنایع دیگر را بخصوص در چین به خود جلب نموده و این صنایع از محصولات این شرکت استفاده می کنند.


مدل PLC

کوتراست CTSC

وضعیت I/O

ورودی آنالوگ

تعداد ورودی

8 ورودی

تعداد خروجی

فاقد خروجی

براساس برند PLC

PLC کوتراست Co-Trust

0 دیدگاه برای ماژول ورودی آنالوگ CTH200 کوتراست CTH2 231-1HF32



دیدگاه خود را بنویسید      لغو پاسخ

*