ماژول خروجی دیجیتال CTH200 کوتراست CTH2 222-1BF32

Co-Trust CTH2 222-1BF32 Digital Output Module دسته: اتوماسیون صنعتی Industrial Automation , کارت PLC I/O , ماژول توسعه کوتراست Co-Trust

ماژول خروجی دیجیتال CTH200 کوتراست CTH2 222-1BF32

ماژول خروجی دیجیتال CTH2 222-1BF32 از سری SM222 پی ال سی کوتراست و دارای 8 خروجی دیجیتال ترانریستوری 24 ولت DC می باشد. خروجی های این ماژول ایزوله است و نیاز های کاربردی مختلف را پوشش می دهد. ماژول های ورودی و خروجی Co-Trust از لحاظ شکل ظاهری و کاربرد شبیه به ماژول های زیمنس بوده و سازگار با سخت افزار و نرم افزار پی ال سی Siemens S7-200 است.

ماژول های ورودی و خروجی، برای اتصال تحریک کننده ها و سنسورها جهت کنترل سیستم به کار برده می شوند. این ماژول ها قابلیت استفاده در محیط های خشن یا سازمان یافته را دارند و دارای کاربرد های متفاوتی همچون توزیع و عملکرد بهتر سیستم های فیلدباس می باشند. این خروجی ها به تجهیزاتی متصل می ­شوند که دارای دو وضعیت هستند و جهت باز و بسته کردن و یا روشن و خاموش کردن تجهیزات مختلفی از جمله کنتاکتور ها، شیر برقی، دریچه ها و ... استفاده می ­شوند. خروجی ماژول های DO ولتاژ 24 ولت و یا 110 و 220 ولت با جریان های 0.5 تا 5 آمپر می ­توانند تولید کنند. ماژول های DO از نظر تعداد کانال ها و روش آدرس دهی مشابه DI هستند. همچنین در برنامه نویسی DO ها را با علامت Q نمایش می ­دهند.

ابعاد ماژول خروجی دیجیتال CTH2 222-1BF32 :

                                                   

معرفی شرکت Co-Trust Technology

شرکت Co-Trust Technology یک شرکت بین المللی تولید کننده تجهیزات پیشرفته اتوماسیون صنعتی و کنترل می باشد و برند Co-Trust در کشور های آلمان، آمریکا، چین و کشور های دیگر به ثبت رسیده است. Co-Trust یک شرکت High-Tech تایید شده توسط دولت چین می باشد که در دسته بندی شرکت های دارای تکنولوژی پیشرفته گنجانده شده است. محصولات Co-Trust شامل PLC، HMI، سیستم های کنترل خاص و پیشرفته، Remote l/O، تجهیزات شبکه فیلدباس و سروسیستم است. این شرکت به طور کامل اعتماد صنایع پلاستیک، بویلر سازی، شیشه، تجهیزات پزشکی، نساجی، چاپ و بسته بندی و صنایع دیگر را بخصوص در چین به خود جلب نموده و این صنایع از محصولات این شرکت استفاده می کنند.


مدل PLC

کوتراست CTSC

وضعیت I/O

خروجی دیجیتال

تعداد ورودی

فاقد ورودی

تعداد خروجی

8 خروجی

براساس برند PLC

PLC کوتراست Co-Trust

0 دیدگاه برای ماژول خروجی دیجیتال CTH200 کوتراست CTH2 222-1BF32



دیدگاه خود را بنویسید      لغو پاسخ

*