ماژول کنترل دمای PID کوتراست CTS7 231-7TD32

Co-Trust CTS7 231-7TD32 Thermocouple PID Module دسته: اتوماسیون صنعتی Industrial Automation , کارت PLC I/O , ماژول توسعه کوتراست Co-Trust

ماژول کنترل دمای PID کوتراست CTS7 231-7TD32

ماژول کنترل دمای PID کوتراست CTS7 231-7TD32 از سری EM231 دارای 4 کانال ترموکوپل نوع K می باشد. این ماژول دارای الگوریتم پیشرفته PID با منطق کنترل فازی بوده که بار پردازش CPU را سبک می کند و بالاترین دقت اندازه گیری دما و پاسخ دینامیکی را ارئه می دهد. منبع تغذیه و کانال های این ماژول همگی ایزوله هستند و دارای ضریب اطمینان بالا می باشند. منبع تغذیه تمامی ماژول های PID کوتراست در مقابل پلاریته اشتباه مقاوم است و دارای محافظت در مقابل صاعقه می باشند. همچنین ماژول های PID این برند دارای قابلیت Anti-jamming هستند که باعث می شود در مقابل نویز تاثیر پذیر نباشند و برای استفاده در محیط های سخت و صنعتی طراحی و ساخته شده اند. ماژول های کنترل دمای PID Co-Trust از لحاظ شکل ظاهری و کاربرد شبیه به ماژول های زیمنس بوده و سازگار با سخت افزار و نرم افزار پی ال سی Siemens S7-200 است.

کنترل دمای PID یک الگوریتم کنترل حلقه بسته است که دقت فرآیند را بهبود می بخشد. کنترل دمای PID با استفاده از یک فرمول ریاضی برای محاسبه تفاوت بین دمای فعلی و نقطه تنظیم کار می کند و سپس تلاش می‌ کند تا توان مورد نیاز را برای اطمینان از ثابت ماندن دمای هدف ارائه کند. این کار اثرات زیست‌ محیطی را کاهش می‌ دهد. مزیت کلیدی کنترلر PID دما نسبت به ترمیستورهای استاندارد، ترموکوپل ها و سایر وسایل نظارت بر حرارت/گرمایش این است که کنترل کننده های PID در واکنش به اختلالات و نوسانات ناگهانی در فرآیند های جاری بسیار موثر هستند. کنترلر PID دما به طور گسترده ای در انواع صنایع، بخش ها و برنامه های کاربردی مورد استفاده قرار می گیرند و علاوه بر تنظیم و تنظیم نسبتا آسان ، دقت مکانیسم های بازخورد حلقه کنترل آن ها باعث می شود ابزارهای PID در ردیابی دیجیتالی و تنظیم خودکار فرآیند ها و عوامل محیطی در طیف وسیعی از متغیرها موثر باشند.

معرفی شرکت Co-Trust Technology

شرکت Co-Trust Technology یک شرکت بین المللی تولید کننده تجهیزات پیشرفته اتوماسیون صنعتی و کنترل می باشد و برند Co-Trust در کشور های آلمان، آمریکا، چین و کشور های دیگر به ثبت رسیده است. Co-Trust یک شرکت High-Tech تایید شده توسط دولت چین می باشد که در دسته بندی شرکت های دارای تکنولوژی پیشرفته گنجانده شده است. محصولات Co-Trust شامل PLC، HMI، سیستم های کنترل خاص و پیشرفته، Remote l/O، تجهیزات شبکه فیلدباس و سروسیستم است. این شرکت به طور کامل اعتماد صنایع پلاستیک، بویلر سازی، شیشه، تجهیزات پزشکی، نساجی، چاپ و بسته بندی و صنایع دیگر را بخصوص در چین به خود جلب نموده و این صنایع از محصولات این شرکت استفاده می کنند.


مدل PLC

کوتراست CTSC

وضعیت I/O

کارت دما

تعداد ورودی

4 ورودی

تعداد خروجی

فاقد خروجی

براساس برند PLC

PLC کوتراست Co-Trust

0 دیدگاه برای ماژول کنترل دمای PID کوتراست CTS7 231-7TD32



دیدگاه خود را بنویسید      لغو پاسخ

*