ماژول اندازه گیری دما CTSC-200 کوتراست CTS7 231-7PB32

Co-Trust CTS7 231-7PB32 Thermal Resistance Input Module دسته: اتوماسیون صنعتی Industrial Automation , کارت PLC I/O , ماژول توسعه کوتراست Co-Trust

ماژول اندازه گیری دما CTSC-200 کوتراست CTS7 231-7PB32

ماژول اندازه گیری دما کوتراست CTS7 231-7PB32 از سری EM231 دارای ورودی RTD (PT100) دو کانال می باشد. این ماژول دارای دقت 16 بیت و تکنولوژی فیلترینگ بوده که اندازه گیری دقیق و ثابت را میسر می کند. همچنین تشخیص هوشمندانه قطعی سنسور امنیت سیستم را افزایش می دهد. منبع تغذیه و کانال های این ماژول همگی ایزوله هستند و دارای ضریب اطمینان بالا می باشند. منبع تغذیه تمامی ماژول های اندازه گیری دمای کوتراست در مقابل پلاریته اشتباه مقاوم است و دارای محافظت در مقابل صاعقه می باشند. همچنین ماژول های کنترل دمای این برند دارای قابلیت Anti-jamming هستند که باعث می شود در مقابل نویز تاثیر پذیر نباشند و برای استفاده در محیط های سخت و صنعتی طراحی و ساخته شده اند. ماژول های اندازه گیری دما Co-Trust از لحاظ شکل ظاهری و کاربرد شبیه به ماژول های زیمنس بوده و سازگار با سخت افزار و نرم افزار پی ال سی Siemens S7-200 است.

سنسور دما وسیله ای کاربردی است که به کمک آن می‌ توان دما را در هر محیط و جسمی اندازه گیری کرد. دماسنج از طریق مقاومت دیود دما را محاسبه می‌ نماید. به این صورت که تغییر دما مستقیما به مقاومت دیود وابسته است و با کم شدن دما مقاومت هم کاهش خواهد یافت. سپس مقدار مقاومت این دیود به واحدی قابل خواندن تبدیل می‌ شود. این ماژول در انواع و مقیاس‌ ها‌ی (یکا) مختلف ساخته شده است. مقیاس‌ ها‌یی که برای اندازه گیری دما استفاده می‌ شوند عبارتند از فارنهایت، سانتی گراد و کلوین (مطلق).

RTD مخفف Resistance Temperature Detector و به معنی حسگر مقاومتی دما می‌ باشد. سنسور مقاومتی دما یکی از پرکاربرد ترین روش‌ ها‌ی اندازه گیری دما که بر پایه اثر مقاومت فلزات ساخته شده است و قادر است دما را در بازه 300 تا 600 درجه محاسبه نماید. این سنسورها در مدل‌ ها‌ی دو سیم، سه سیم  و چهارسیم تولید می‌ شوند که متداول ترین نوع آن دو سیم است و با توجه به اینکه زمان حداکثر تا 5 ثانیه ممکن است طول بکشد در مواردی که نیاز به پاسخ فوری نیست کاربرد دارد. این سنسورهای تماسی از فلزاتی مثل پلاتین، مس و نیکل با خلوص بالا ساخته شده و معروف ترین نوع آن جنس پلاتین است که با نام PRT معروف است.

معرفی شرکت Co-Trust Technology

شرکت Co-Trust Technology یک شرکت بین المللی تولید کننده تجهیزات پیشرفته اتوماسیون صنعتی و کنترل می باشد و برند Co-Trust در کشور های آلمان، آمریکا، چین و کشور های دیگر به ثبت رسیده است. Co-Trust یک شرکت High-Tech تایید شده توسط دولت چین می باشد که در دسته بندی شرکت های دارای تکنولوژی پیشرفته گنجانده شده است. محصولات Co-Trust شامل PLC، HMI، سیستم های کنترل خاص و پیشرفته، Remote l/O، تجهیزات شبکه فیلدباس و سروسیستم است. این شرکت به طور کامل اعتماد صنایع پلاستیک، بویلر سازی، شیشه، تجهیزات پزشکی، نساجی، چاپ و بسته بندی و صنایع دیگر را بخصوص در چین به خود جلب نموده و این صنایع از محصولات این شرکت استفاده می کنند.


مدل PLC

کوتراست CTSC

وضعیت I/O

کارت دما

تعداد ورودی

2 ورودی

تعداد خروجی

فاقد خروجی

براساس برند PLC

PLC کوتراست Co-Trust

0 دیدگاه برای ماژول اندازه گیری دما CTSC-200 کوتراست CTS7 231-7PB32



دیدگاه خود را بنویسید      لغو پاسخ

*