کارت توسعه ورودی دیجیتال دلتا مدل AS32AM10N-A

AS32AM10N-A – Input Module Chassis Mount        برند: دلتا - Delta دسته: کارت PLC I/O , ماژول پی ال سی دلتا - Delta
  • دارای 32 ورودی دیجیتال ترانزیستوری
  • تغذیه ورودی 24VDC
  • قابل اتصال از سمت راست
  • قابلیت اتصال بر روی DIN RAIL

تماس بگیرید

مقایسه

کارت توسعه ورودی دیجیتال دلتا مدل AS32AM10N-A 

ماژول توسعه ورودی دلتا مدل AS32AM10N-A دارای 32 کانال ورودی دیجیتال ، قابل اتصال از سمت راست به PLC های سری AS این کارت تعداد 32 از این کارت را میتوان به  PLC متصل کرد . باید در یک محفظه بدون گرد و غبار هوا، رطوبت، شوک الکتریکی و ارتعاش  نصب شود ورودی های این کارت با ولتاژ 24+ و یا 24- فعال میشوند .

 AS32AM10N-A DELTA یکی از نمونه کارت های ورودی دیجیتال برند دلتا ساخت کشور تایوان می باشد. کارت توسعه دیجیتال ورودی دلتا مدل AS32AM10N-A دلتا از لحاظ قیمت و کارایی یک ماژول دیجیتال ورودی قیمت مناسب سری AS در بازار می باشد. کارت دیجیتال ورودی مدل AS32AM10N-A به دلیل داشتن قیمت مناسب، یکی از محصولات پر استفاده در بخش اتوماسیون صنعتی کشور قرار گرفته است. کارت ورودی دیجیتال AS32AM10N-A سری AS دلتا دارای قیمت ارزان و کیفیت بالایی برخورداراست. از آنجایی که تمام نیازهای یک سیستم کنترلی در خود PLC ها محقق نمی شود در نتیجه کمپانی DELTA برای رقابت با سایر برند های دلتا ماژول AS32AM10N-A DELTA را وارد بازار نمود.
ماژول AS32AM10N-A دلتا در تمام نمایندگی های رسمی دلتا موجود می باشد و می توان این کارت توسعه ورودی دیجیتال را با قیمت مناسب نسبت به سایر برند های صنعتی از نمایندگی فروش دلتا شرکت آسام کالا تهیه نمود .
شرکت آسام کالا یکی از نمایندگی های رسمی دلتا در زمینه فروش plc دلتا و اداوات صنعتی دلتا میباشد در سایت شرکت آسام کالا تمامی لیست قیمت ادوات دلتا با قیمت روز موجود می باشد آسام کالا علاوه بر فروش محصولات دلتا در زمینه تعمیرات پی ال سی و تعمیرات اینورتر و ادوات صنعتی فعالیت دارد.
شرکت دلتا تنوع محصولات صنعتی بسیار بالایی در صنعت دنیا دارد که این محصولات شامل  : 
 PLC
پی ال سی, HMI  ,درایو Inverter Servo, سرو , temperature controllers کنترلر دما ,منبع تغذیه, power supply  ماژول های ورودی و ورودی دیجیتال و آنالوگ که AS32AM10N-A  یکی از این ماژول های افزایشی این کمپانی می باشد.
 

نقد و بررسی تخصصی کارت توسعه ورودی دیجیتال دلتا مدل AS32AM10N-A

کارت توسعه ورودی دیجیتال دلتا مدل AS32AM10N-A برای PLCهایی با ورودی های تعداد کم، بسیار مناسب می باشد. کارت ورودی دیجیتال AS32AM10N-A دلتا دارای تغذیه 24 VDCمی باشد. ماژول AS32AM10N-A لتا فقط دارای 32 ورودی دیجیتال بوده و ورودی دیجیتال ندارد و فقط قابلیت اتصال از سمت راست به PLC های سری AS دلتا را دارند. کارت توسعه ورودی دیجیتال دلتا AS32AM10N-A از نوع ترانزیستوری NPN(SINK) با جریان ورودی 0.1A می باشد و به تمام PLCهای سری AS وصل می شوند. همچنین کارت ورودی دیجیتال AS32AM10N-A برند دلتا دارای پورت RS485 نمی باشد و قابلیت شبکه شدن بصورت پروتکل مدباس RTU & ASCII را ندارند و برای اینکار باید یا از طریق   PLCای که به آن متصل شده است شبکه شوند .
کارت ورودی دیجیتال دلتا مدل AS32AM10N-A بر روی خود دارای یک ترمینال از نوع MIL CONNECTOR با 32 پین ثابت غیر قابل تعویض وجود دارد که باید جهت سیم کشی ورودی ها از کابل های اکسترنال
UC-ET010-24D, UC-ET020-24D, UC-ET030-24Dبه MIL CONNECTOR استفاده نمود. همچنین بر روی این ماژول LED هایی جهت نمایش وضعیت خاموش و روشن بودن تغذیه کارت ، و نمایش کلیه ورودی ها و یک کلید کوچک جهت تغییر ورودی ها از X0 به X1 وجود دارد.
برنامه نویسی و عیب یابی و تنظیمات کلیه تجهیزات سری AS  دلتا از قبیل  PLC، ماژول های ورودی و ورودی دیجیتال و... تنها با نرم افزار ISPSOFT انجام میگیرند که این نرم افزار از زبان های برنامه نویسی              LADDER , SFC , Instruction 

موارد استفاده و کاربرد AS32AM10N-A
با توجه به اینکه  تمام نیازهای پی ال سی کاران فعال در صنعت با توجه به ورودی و ورودی های موجود در PLC فراهم نمی شود بنابراین شرکت دلتا برای گسترش بهره ور­ی کنترلر PLC،ماژول های توسعه را معرفی می کنند. این ماژول­ها بسته به ورودی و ورودی های PLC در صنایع ماشین آلات ریسندگی، کنترل نوار نقاله، دستگاههای بسته بندی، پله های برقی، ماشین آلات چاپ، دستگاههای پرکن، خطوط تولید و .... کاربرد بسیاری دارند

 

مشخصات فنی  AS32AM10N-A DELTA
 

دارای 32 ورودی دیجیتال از نوع ترانزیستوری  NPN(SINK)
دارای تغذیه ورودی 24VDC
دارای جریان ورودی 0.1A
قابل اتصال از سمت راست به تمام  PLCهای دلتا سری AS
دارای ترمینال ورودی با 32 پین ثابت از نوع  MIL CONNECTOR
نیاز با کابل های جانبی اکسترنال UC-ET010-24D, UC-ET020-24D, UC-ET030-24D جهت اتصال به MIL CONNECTOR
ترمینال ورودی متحرک و قابل تعویض
قابلیت اتصال بر روی  DIN RAIL
دارای  LEDهایی جهت نمایش وضعیت کارت
دارای کلید کوچک جهت تغییر مد ورودی از X0  به X1
 

نقاط قوت AS32AM10N-A DELTA
  • ابعاد کوچک و مناسب بودن برای قالب
  • قابلیت اتصال از سمت راست به PLCهای سری  AS
  • قابلیت اتصال به ورودی دیجیتال

نقاط ضعف AS32AM10N-A DELTA
  • قابلیت اتصال از سمت چپ به PLC سری AS را ندارد
  • نیاز به کابل های جانبی اکسترنال جهت اتصال به ترمینال 32 پین ورودی
  • دارای ورودی دیجیتال بر روی خود نمی باشد.
  • قابلیت شبکه شدن به تنهایی ندارد
  • دارای پورت RS485 بر روی خود نمی باشند

 


کارت افزایشی دیجیتال مدل AS32AM10N-A تعداد 32 ورودی دارند و برای ورودی های بیشتر باید از چند کارت DO دلتا مدل 32AN استفاده کرد .
  
 

نمایشگر LED  :
در کارت ورودی دیجیتال دلتا مدل  AS32AM10N-A تعدادی LED بر روی ماژول تعبیه شده که توسط این LED ها  می توان وضعیت تغذیه و ورودی های کارت را مشاهده کرد .
 
 

نرم افزار های برنامه نویسی AS32AM10N-A
کلیه پی ال سی ها و کارت های ورودی و ورودی آنالوگ و دیجیتال سری AS فقط با نرم افزار ISPSOFT و با زبان LADDER برنامه نویسی می شوند.

 


کاتالوگ های مرتبط با کارت توسعه ورودی دیجیتال دلتا مدل AS32AM10N-A

Delta-AS32AM10N-A-DATASHEET-EN    Delta-AS32AM10N-A-DATASHEET-EN

وضعیت I/O

ورودی دیجیتال

براساس برند PLC

PLC دلتا

0 دیدگاه برای کارت توسعه ورودی دیجیتال دلتا مدل AS32AM10N-A



دیدگاه خود را بنویسید      لغو پاسخ

*