کابل ارتباط USB پی ال سی تتا VS-PC-200A

USB Communication Cable VS-PC-200A دسته: پی ال سی - PLC , لوازم جانبی
  • کد فنی: VS-PC-200A
  • نوع USB: تایپ A
  • طول کابل: 2 متر

660,000 تومان

مقایسه

کابل ارتباط USB یک مبدل است که امکان انتقال داده‌ها از طریق پروتوکل مدباس و کامپیوتر را فراهم می‌کند. برای استفاده از این کابل نیاز به نصب نرم‌افزار درایور مربوطه بر روی کامپیوتر می‌باشد. از طریق کابل ارتباط USB پی ال سی تتا VS-PC-200A می‌توان برنامه‌نویسی پی ال سی‌های تتا سری VS را انجام داد. علاوه بر آن عملیات‌های دیگری نظیر آپلود، دانلود، مانیتورینگ، تست و اشکال زدایی را نیز می‌توان انجام داد.

طول کابل ارتباط USB پی ال سی تتا VS-PC-200A دو متر می‌باشد و از یک سمت به پورت برنامه‌نویسی Mini USB پی ال سی و سمت دیگر آن به پورت USB کامپیوتر نوع A متصل می‌شود.

معرفی پی ال سی های تتا

پی ال سی تتا

پی ال سی‌های تتا سری VS برای کاربری‌های مختلف ساخته شده‌اند. سری VS1 جهت کاربری عمومی و سیستم‌های کنترل اتوماتیک ساده مانند بالابر، تجهیزات پارکینگ، نوار نقاله و انواع سیستم‌های کنترلی متوالی ساده به کار می‌رود. سری VS2 نوع پیشرفته‌تر آن است و برای آسانسور، دستگاه قالب‌گیری تزریق پلاستیک، دستگاه بسته‌بندی استفاده می‌شود. سری VS3 برای دستگاه‌های چاپ و خطوط تولید استفاده می‌شود. سری VSM نوع کنترل حرکت است و برای سیستم‌های کنترل موقعیت مانند دستگاه لیبلینگ، دستگاه خم لوله، دستگاه برش و ... به کار گرفته می‌شود.

فروشگاه آسام کالا برای راحتی کاربران و برآورده کردن نیازهایشان در کنار تأمین پی ال سی‌های تتا، ماژول‌های توسعه تتا را نیز ارائه می‌کند. برای خرید پی ال سی تتا یا ماژول‌های توسعه آن می‌توانید سفارش خود را در سایت ثبت کنید.


0 دیدگاه برای کابل ارتباط USB پی ال سی تتا VS-PC-200A



دیدگاه خود را بنویسید      لغو پاسخ

*