ماژول ورودی دیجیتال CTSC-200 کوتراست CTS7 221-1BF32

Co-Trust CTS7 221-1BF32 Digital Input Module دسته: اتوماسیون صنعتی Industrial Automation , کارت PLC I/O , ماژول توسعه کوتراست Co-Trust

ماژول ورودی دیجیتال CTSC-200 کوتراست CTS7 221-1BF32

ماژول ورودی دیجیتال کوتراست CTS7 221-1BF32 از سری EM221 و دارای 8 ورودی دیجیتال 24 ولت DC می باشد. ورودی های این ماژول ایزوله است و نیاز های کاربردی مختلف را پوشش می دهد. ماژول های ورودی و خروجی Co-Trust از لحاظ شکل ظاهری و کاربرد شبیه به ماژول های زیمنس بوده و سازگار با سخت افزار و نرم افزار پی ال سی Siemens S7-200 است.

ماژول های ورودی و خروجی، برای اتصال تحریک کننده ها و سنسورها جهت کنترل سیستم به کار برده می شوند. این ماژول ها قابلیت استفاده در محیط های خشن یا سازمان یافته را دارند و دارای کاربرد های متفاوتی همچون توزیع و عملکرد بهتر سیستم های فیلدباس می باشند. معمولا ماژول PLC های ورودی دیجیتال به دو صورت 24VDC و یا 220VAC می باشند و دارای 8, 16 یا 32 ترمینال ورودی می باشند. به منظور حفاظت
مدارهای داخلی پی ال سی از خطراتی مانند اضافه ولتاژ و جلوگیری از تاثیر نویز هایی که معمولا در محیط های صنعتی وجود دارند ارتباط ورودی ها با مدار های داخلی پی ال سی توسط کوپل کننده های نوری انجام می گیرد. بر روی ماژول های ورودی دیجیتال به ازای هر ورودی یک ال ای دی در نظر گرفته شده است که در صورت فعال شدن ورودی ال ای دی مربوطه روشن خواهد شد.

معرفی شرکت Co-Trust Technology

شرکت Co-Trust Technology یک شرکت بین المللی تولید کننده تجهیزات پیشرفته اتوماسیون صنعتی و کنترل می باشد و برند Co-Trust در کشور های آلمان، آمریکا، چین و کشور های دیگر به ثبت رسیده است. Co-Trust یک شرکت High-Tech تایید شده توسط دولت چین می باشد که در دسته بندی شرکت های دارای تکنولوژی پیشرفته گنجانده شده است. محصولات Co-Trust شامل PLC، HMI، سیستم های کنترل خاص و پیشرفته، Remote l/O، تجهیزات شبکه فیلدباس و سروسیستم است. این شرکت به طور کامل اعتماد صنایع پلاستیک، بویلر سازی، شیشه، تجهیزات پزشکی، نساجی، چاپ و بسته بندی و صنایع دیگر را بخصوص در چین به خود جلب نموده و این صنایع از محصولات این شرکت استفاده می کنند.


براساس برند PLC

PLC کوتراست Co-Trust

مدل PLC

کوتراست CTSC

وضعیت I/O

ورودی دیجیتال

تعداد ورودی

8 ورودی

تعداد خروجی

فاقد خروجی

0 دیدگاه برای ماژول ورودی دیجیتال CTSC-200 کوتراست CTS7 221-1BF32



دیدگاه خود را بنویسید      لغو پاسخ

*