کی پد اینورتر یولیکو سری YD101

Yolico Inverter Keypad YD101 دسته: لوازم جانبی اینورتر یولیکو

کی پد اینورتر از تجهیزات مهم و کاربردی اینورتر می‌باشد که از طریق آن می‌توان دستگاه را مدیریت و کنترل کرد. از طریق کیپد اینورتر، کاربر می‌تواند تنظیمات مورد نظر را به دستگاه اعمال کند و سرعت و جریان دستگاه را تنظیم کند. از دیگر کاربردهای کی پد این است که می‌توان وضعیت دستگاه و خطاهای آن را می‌توان از آن طریق مشاهده کرد. به وسیله کیپد می‌توان فرکانس، ولتاژ، جریان و موارد دیگر را مشاهده کرد. اینورتر یولیکو دارای کی پد جداشونده است و در صورت خراب شدن آن، می‌توان کیپد دیگری جایگزین کرد.

کی پد اینورتر یولیکو سری YD101

کی پد اینورتر یولیکو سری YD101

اینورتر یولیکو سری YD101 از اینورترهای باکیفیت است که برای مصارف عمومی مانند دستگاه چاپ، پمپ و فن، کمپرسور، نوار نقاله و ... به کار می‌رود. این اینورترها دارای کیپد جداشونده می‌باشند و از مزایای آن‌ها این است که می‌توان با نصب کیپد بر روی در تابلو، تنظیمات پارامترهای مختلف را بر روی آن انجام و نیازی به تماس مستقیم با خود اینورتر نیست. همچنین پس از اعمال تغییرات و جداسازی کیپد، می‌توان پارامترهای تنظیم شده بر روی درایو مشابه نیز اعمال کرد. از طریق کی پد می‌توانید با دقت بیشتری دستگاه را تنظیم کنید.

کی پدها به دو صورت ثابت و جداشونده می‌باشند. کیپدهای ثابت معمولاً بر روی دستگاه‌های کوچک ساده‌تر نصب می‌شوند. اما در مواردی که نیاز به فضای بیشتری است و سیستم بزرگتری نیاز است، از کی‌پدهای جداشونده استفاده می‌شود.

کار با کیپد یولیکو


0 دیدگاه برای کی پد اینورتر یولیکو سری YD101



دیدگاه خود را بنویسید      لغو پاسخ

*