اینورتر تکفاز پنتاکس DSI-200 توان 1.5 کیلووات

Pentax DSI-200-1K5G1 Inverter دسته: اینورتر - Inverter , اینورتر پنتاکس Pentax , اینورتر پنتاکس سری Pentax DSI-200 , اینورتر تکفاز
  • کد فنی : DSI-200-1K5G1
  • توان : 1.5 کیلووات
  • تکفاز 220 ولت AC
  • قابلیت کنترل PID
  • دارای PLC داخلی

4,730,000 تومان

مقایسه

اینورتر متوسط کار تکفاز 1.5kw پنتاکس DSI-200-1K5G1 :

در واقع یک مبدل جریان الکتریکی است که جریان مستقیم (DC) را به جریان متناوب (AC) تبدیل می کند. یکی از بهترین نوع این اینورتر ها ، که بر سر زبان ها می چرخد ، اینورتر متوسط کار 1.5 کیلووات پنتاکس DSI-200-1K5G1 میباشد که محصولی با کیفیت می باشد که با پایین ترین قیمت بازارتقدیم شما عزیزان می شود از ویژگی های دیگر اینورتر پنتاکس Pentax فرکانس خروجی 500~0.01 هرتز این مدل از اینورتر می باشد ولتاژ ورودی این اینورتر220 ولت و مناسب برق تک فاز نیز می باشد .همچنین این محصول دارای جریان ورودی 14.1 و جریان خروجی 7 آمپر می باشد . شرکت آسام کالا اینورتر متوسط کار 1.5 کیلووات پنتاکس DSI-200-1K5G1 را قیمت تعاونی تقدیم شما می کند در ادامه با ما همراه باشید . 

طرز کار اینورتر : 

در پاسخ به سوال اینورتر چیست، همانطور که گفتیم اینورتر جریان مستقیم را به جریان متناوب تبدیل می کند. این دستگاه ها خود هیچگونه نیرویی را تولید نمی کنند و برق خود را از منبع DC می گیرند. اگر منبع برق DC ضعیف باشد اینورتر نمی تواند نقشی در تقویت این جریان بازی کند.

برای اینکه اینورتر بتواند جریان مستقیم را به جریان متناوب تبدیل کند به سوئیچینگ نیاز دارد. سوئیچینگ در واقع در هر ثانیه 50 بار جریان را کاملا برعکس می کند. یعنی در هر دقیقه حدودا 3000 بار جریان عوض می شود تا جریان خروجی به صورت مربعی باشد. این واحدهای سوئیچینگ متصل به یک مبدل الکتریسیته هستند. 

همانطور که گفتیم وظیفه اینورتر تقویت جریان ورودی نیست. این وظیفه بر عهده ترانسفورماتور می باشد. ترانسفورماتور یک قطعه الکترومغناطیسی شامل دو سیم پیچ با هسته های آهنی است که می تواند ولتاژ پایین AC را تقویت کرده و به ولتاژ بالای AC و برعکس تبدیل کند.

سرعت گردش موتور (RPM) ارتباط مستقیمی با ولتاژ و فرکانس موتور دارد. با افزایش فرکانس و ولتاژ سرعت گردش موتور افزایش می یابد. به کمک اینورتر می توان برای پایین آوردن فرکانس و ولتاژ و همچنین سرعت موتور الکتریکی استفاده کرد.

مزایای استفاده از اینورتر :

استفاده از اینورتر مزایایی دارد که قصد داریم در این بخش به آنها بپردازیم. اینورتر بسیار هوشمند عمل می کند. اینورتر قادر است از روی میزان باری که به سمت موتور می رود جریان متناسب با آن را تشخیص داده و چرخش موتور را با آن هماهنگ کند برای مثال هنگامی که لباسشویی در حال کار است سرعت چرخش موتور به میزان وزن لباسهای داخل آن بستگی دارد که توسط اینورتر تنظیم می شود. مثال دیگر سرعت حرکت آسانسور است که با توجه به تعداد و وزن افراد داخل آن و توسط اینورتر تنظیم می شود.

 فروش اینورتر متوسط کار 1.5kw پنتاکس DSI-200-1K5G1 :

فروشگاه اینترنتی آسام کالا از قدیمی ترین فروشگاه های فروش اتوماسیون صنعتی اینورتر متوسط کار 1.5kw پنتاکس DSI-200-1K5G1 را با گارانتی 18 ماهه و خدمات پس از فروش تقدیم شما عزیزان می نماید همچنین این فروشگاه برترین اینورتر های روز دنیا را با قیمت تعاونی به فروش میرساند با کارشناسان فروش ما در تماس باشید و این محصول را سفارش دهید 


کاتالوگ های مرتبط با اینورتر تکفاز پنتاکس DSI-200 توان 1.5 کیلووات

کاتالوگ اینورتر پنتاکس سری DSI-200    کاتالوگ اینورتر پنتاکس سری DSI-200

سری اینورتر

پنتاکس سری DSI-200

ولتاژ ورودی اینورتر

ورودی تکفاز 220

ولتاژ خروجی اینورتر

خروجی سه فاز 220

محدوده توان اینورتر (KW)

.زیر 1.5KW

براساس سازنده اینورتر

پنتاکس - Pentax

0 دیدگاه برای اینورتر تکفاز پنتاکس DSI-200 توان 1.5 کیلووات



دیدگاه خود را بنویسید      لغو پاسخ

*