اینورتر سنگین کار سه فاز 18.5 کیلووات سانیو سری SY9000

Sanyu SY9000 3-Phase Inverter 18.5KW دسته: اینورتر - Inverter , اینورتر سه فاز , اینورتر سانیو Sanyu Inverter , اینورتر سنگین کار , اینورتر سانیو سری SY-9000
  • کد فنی : SY9000-018G-4
  • ورودی سه فاز 380 ولت
  • توان : 18.5 کیلووات
  • قدرت : 25 اسب

33,100,000 تومان

مقایسه

اینورتر سه فاز 18.5کیلووات SY9000-018G-4 :

 این اینورتر دارای جریان ورودی 41.9 A و جریان خروجی 38 A می باشد از دیگر ویژگی های اینورتر سه فاز 18.5کیلووات SY9000-018G-4 قدرت 25HP اسب بخار و از سمتی دیگر دارای ورودی سه فاز 380 ولت میباشد این مدل از سری مدل های اینورتر SY9000 می باشد که در بین مردم بسیار مطرح می باشد .

اینورتر به معنای معکوس کننده می باشد و وظیفه کنترل دور موتور و فعال کردن دور موتور را برعهده دارد.فروشگاه اینترنتی آسام کالا ، یکی از بهترین سری های ، اینورتر های سه فاز سری sy9000 سانیو  SY9000-018G-4  و توان 18.5را با بهترین قیمت به فروش می رساند . اینورتر یک تبدیل کننده برق است که جریان مستقیم برق را به جریان متناوب تبدیل کرده و بدین صورت وظیفه خود را ایفا می نماید. سپس فرکانس و ولتاژ اعمال شده به الکتروموتور را تغییر داده و برق را به جریان در می آورد.

در کمپرسورهای اینورتر دار، این قطعه به معنای دور متغیر می باشد. گردش کمپرسور دورانی بوده و دارای سرعت متغیر می باشد. گردش کمپرسور باتوجه به دما و رطوبت تنظیم شده توسط کاربر متغیر می باشد و به صورت متغیر این چرخش موتور کم و زیاد می شود. در این تکنولوژی کمپرسور هیچگاه خاموش نمی شود و برای رسیدن به دمای مورد نظر کاربر، دور موتور کم یا زیاد می شود. کمپرسور اینورتر با کمترین میزان مصرف برق فعالیت می نماید و بسته به نیاز، مجددا شروع به کار با دور بالا می کند. درسیکل تبرید سیستم های تهویه دارای کمپرسور مجهز به فناوری اینورتر عموما از گاز مبرد سازگار با محیط زیست R410 استفاده می شود.


مزایای استفاده از اینورتر برای کنترل دور موتور

  • نیاز نداشتن به دستگاه های کنترل دبی مکانیکی
  • ذخیره کردن انرژی تا ۵۰ درصد
  • نبودن شوک راه اندازی
  • بیشتر شدن عمر مفید قطعات مکانیکی

نواحی ای که از اینورتر استفاده می شود:

– فعالیت های گشتاور ثابت مانند میکسرها , اکسترودرها , نوارهای نقاله و غیره
– فعالیت های توان ثابت مانند کشش و دستگاههای ماشینی
– فعالیت های گشتاور متغیر مانند فن و پمپ

اگر در موتوری ۵۰ درصد کاهش دور داشته باشیم، توان مصرفی که لازم داریم ۱۲٫۵ درصد است و مفهوم این است که ۸۷٫۵ درصد در انرژی صرفه جویی داشته ایم. یکی از ابزارهایی که در اینورترها به کار رفته است خازن است که برای ذخیره انرژی استفاده می شود. اگر یک اینورتر توان پایینی داشته باشد خازن آن به لامپی که درون آن به کار رفته است متصل است که با روشن کردن لامپ، دستگاه به مشکل می خورد. برای این که بتوان بدون ایجاد مشکل لامپ را روشن کرد در ابتدا باید لامپ را برداشت.

ویژگی های اینورتر و کاربرد آن

۱- کاهش مصرف انرژی و کاهش مصرف برق

۲- کاهش جریان راه اندازی و افزایش طول عمر موتور

۳- توانایی تغییر سرعت موتور

۴- امکان تغییر جهات حرکت موتور

۵- حفاظت داشتن در مقابل اضافه بار

۶- کار کردن موتور حتی با وجود ولتاژ ورودی متغیر

۷- امکان کنترل از راه دور

۸- برنامه ریزی حرکت

۹- ایجاد سرعت بیشتر از سرعت نامی موتور

۱۰- بدون احتیاج به قطع و وصل برق اصلی

مزایای کمپرسور اینورتر دار :

کمپرسور یا موتور سیستم های تهویه کار گردش گاز در سیکل تبرید را انجام می دهد. کمپرسور از اجزای بسیار مهم دستگاه های سرمایشی و گرمایشی به شمار می رود که دائما در حال کار بوده و برق زیادی مصرف می نماید. از این رو درج اینورتر در کمپرسور این دستگاه ها قابلیت ها و مزایای مهمی برای این قطعه به همراه داشته که در ادامه بیان می کنیم.

ایجاد دمای ثابت و بدون نوسان در کمپرسورهای اینورتر

همانطور که در بخش های پیشین توضیح دادیم این فناوری موجب می شود کمپرسور دستگاه بعد از رسیدن به دمای مطلوب خاموش نشود و تنها سرعت دور موتور تغییر می کند به این ترتیب موجب افزایش عمر کمپرسور و صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. کمپرسور دور متغیر دارای 3 دور مختلف می باشد و هنگامی که به تمام ظرفیت کمپرسور نیاز نیست، می تواند به صورت هوشمند با 1/3 یا 2/3 توان خود کار کند. 

در حالی که کمپرسور های بدون اینورتر چنین ویژگی نداشته و از زمان شروع تا خاموش شدن با 100 درصد توان خود، فعالیت می کنند که این امر افزایش مصرف برق را به همراه دارد. 

کمپرسور دستگاه مجهز به Inverter حرارت و صدای کمتری تولید می کند.
موتور های با دور متغیر برخلاف مدل های معمولی، برای کار کردن نیاز به ولتاژ بالا ندارند. و هنگام کار با دور پایین انرژی گرمایی کمی تلف می کنند. همچنین بخاطر دور کمی که دارند لرزش آن ها کم بوده و صدای زیادی تولید نمی کنند.

فروش اینورتر 18.5kw سانیو SY9000-018G-4 : 

اینورتر فوق سنگین کار سه فاز 18.5KW کیلووات سانیو SY9000-018G-4  با قدرت 25HP اسب بخار که توسط فروشگاه اینترنتی آسام کالا به فروش می رسد با گارانتی اصلی به شما تقدیم می شود سعی ما بر این است بهترین و با کیفیت ترین اجناس موجود در بازار را به شما عزیزان تقدیم کنیم با کارشناسان ما در ارتباط باشید و این محصول را سفارش دهید .  


سری اینورتر

سانیو سری SY-9000

ولتاژ ورودی اینورتر

ورودی سه فاز 380

ولتاژ خروجی اینورتر

خروجی سه فاز 380

محدوده توان اینورتر (KW)

15KW تا 22KW

براساس سازنده اینورتر

اینورتر سانیو Sanyu

0 دیدگاه برای اینورتر سنگین کار سه فاز 18.5 کیلووات سانیو سری SY9000



دیدگاه خود را بنویسید      لغو پاسخ

*