اینورتر سنگین کار سه فاز 0.75 کیلووات سانیو سری SY9000

Sanyu SY9000 3-Phase Inverter 0.75KW دسته: اینورتر - Inverter , اینورتر سه فاز , اینورتر سانیو Sanyu Inverter , اینورتر سنگین کار , اینورتر سانیو سری SY-9000
  • کد فنی : SY9000-0R7G-4
  • ورودی سه فاز 380 ولت
  • توان : 0.75 کیلووات
  • قدرت : 1 اسب

7,800,000 تومان

مقایسه

اینورتر 0.75KW سانیو SY9000-0R7G-4 :

کلمه اینورتر در لغت به معنی معکوس کننده است و دستگاهی است که برق DC را به برق AC تبدیل میکند. از ابتدای کشف برق، به راحتی برق AC را به برق DC تبدیل میکرده اند، اما در دهه های اخیر تبدیل برق DC به برق AC نیز به کمک درایوها امکان پذیر شده است.اینورتر سه فاز 0.75KW سانیو SY9000-0R4G-S2 یکی از بهترین اینورتر های فوق سنگین کار ، با برند سانیو می باشد .

باید این نکته را به شما عزیزان خاطر نشان کرد که اینورتر 0.75 کیلووات سنگین کار SY9000-0R7G-4 دارای جریان ورودی 4.3 آمپر و و جریان خروجی 2.5 آمپر میباشد که از این رو با توجه قیمت بسیار اقتصادی می باشد. همچنین این درایو از قدرت 1 اسب بخاری بهره مند است .درایو ای سی SY9000-0R7G-4 سانیو دارای ورودی سه فاز 380 ولت و خروجی سه فاز 380 ولت می باشد 

اینورترها سه کاربرد اصلی دارند و به این صورت شناخته شده اند:

اینورتر برق خودرو : اینورتر تبدیل برق ۱۲ ولت DC خودرو به برق شهری
اینورترجوشکاری: که برای مصارف جوشکاری به کار می رود.
اینورتر کنترل دور الکتروموتور و پمپ: که برای کنترل انواع الکتروموتور و پمپ صنعتی و خانگی به کار می رود.

تفاوت برق AC و DC 

برای درک بهتر نحوه کارکرد اینورترها بتدا لازم است بدانیم که جریان AC و DC چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند و چگونه تبدیل این دو جریان به یکدیگر باعث صرفه جویی در انرژی خواهد شد. تفاوت برق AC و DC در این است که در جریان AC، قطب های مثبت و منفی به طور مداوم تغییر میکنند که به تعداد دفعات تغییر قطب ها در ثانیه، فرکانس میگویند و واحد آن هرتز است.

علت اینکه برق شهری از نوع AC است این است که اولا برق تولید شده در نیروگاه ها به علت حرکت چرخشی ژنراتورها، ذاتا از نوع AC است و دلیل دوم که مهم ترین دلیل است این است که تلفات برق AC نسبت به برق DC به علت تغییر جهت الکترون ها خیلی کمتر است. برای درک علت کم بودن تلفات برق AC، اگر یک سنگ را با دست پرتاب کنیم حداکثر 10 متر به جلو میرود حال اگر یک سنگ دیگر نیز اضافه کنیم و سنگ قلاب بسازیم و آن را پرتاب کنیم، مسافت خیلی بیشتری را طی میکند. ولتاژ AC عموما یا 220 ولت است مانند ایران یا 110 ولت مانند ژاپن. در 220 ولت تلفات وسیله برقی کمتر است و در 110 ولت تلفات جانی.

نحوه عملکرد اینورتر موتور چگونه است؟

اگر بخواهیم تعریفی از اصطلاح اینورتر (Inverter) ارائه دهیم، باید بگوییم دستگاهی است که با کمک آن جریان مستقیم برق DC به جریان متناوب AC تبدیل می شود. اینورتر برق AC شهری به این صورت عمل می کند که برق متناوب شهری را با ولتاژ ۲۲۰ ولت و فرکانس ۵۰ هرتز را به برق DC تبدیل می کند، اما زمانی عملکرد کرد اصلی را نشان می دهد که برق DC به برق متناوب AC با ولتاژ و فرکانس مورد نیاز و دلخواه و متناسب با کارکرد برقی مصرف ‌کننده متصل می شود.

کاربرد های اینورتر چیست؟

  • انواع پمپ های صنعتی و ساختمانی
  • سیستم های آب رسانی بوستر پمپ
  • فن های صنعتی
  • آسانسور
  • انواع جرثقیل های سقفی و تاور کرین های سنگین
  • نوار نقاله
  • دستگاهای اکسترودر
  • انواع ماشین آلات صنایع چاپ
  • انواع ماشین آلات صنایع تزریق پلاستیک
  • انتقال انرژی به روش HVDC
  • درایوهای الکتریکی وسیله نقلیه
  • استفاده در پنل های خورشیدی
  • منبع تغذیه
  • منابع برق اضطراری
  • گرمکن القایی

از طرفی گردش موتور شتاب گردش موتور به صورت مستقیم با ولتاژ و فرکانس موتور ارتباط دارد و هر اندازه که فرکانس و ولتاژ آن بیشتر شود، سرعت آن بالاتر می‌رود. هر وقت که بار موتور الکتریکی به فرکانس و ولتاژ کمتر نیاز داشته باشد، از اینورتر برای کم کردن فرکانس و ولتاژ آن استفاده می‌شود، برای کاهش سرعت موتور الکتریکی هم از اینورتر استفاده می‌کنیم. 

برای مثال وقتی لباس شویی را برای شست و شوی لباس کمتری روشن می کنید، ماشین تشخیص می دهد که وزن لباس کمتر است و با قدرت و سرعت کمتری موتور را به حرکت در می آورد. اینورتر در آسانسور نیز با کنترل سرعت موتور در موقعیت ‌های مختلف حرکت آن بین طبقات، حرکت کنترل‌ شده‌ تر و نرم ‌تری ایجاد می کند.

مزایای اینورتر چیست و استفاده از آن چه نتایجی دارد؟ 

اینورتر مزایا و نقاط برتری زیادی به همراه دارد. کارایی هوشمند آن مهمترین ویژگی اینورتر است. اینورتر مقدار باری که در سمت موتور در گردش است را شناسایی کرده و سپس متناسب با همان، به موتور فرمان می‌دهد تا آن را صادر کند.

همچنین اینورتر باعث صرفه جویی در مقدار مصرف انرژی شده که باعث می‌شود در هزینه‌ها کاهش چشمگیری شود. ضمنا از آن جایی که اینورتر سبب می‌شود تا ضربه‌های مکانیکی به موتور کمتر شود، عمر قطعات مکانیکی بالاتر می‌رود. از طرفی با وجود اینورتر می‌توان موتور را بدون نیاز به برق قطع و وصل کرد.

کاربرد اینورتر در کاهش مصرف انرژی

اینورترها به ما این امکان را می‌دهند که در زمان الزامات بار از سرعت تکامل کمتری نسبت به دیگر تکنیک های کنترل سرعت را صرف کند. یک اینورتر با استفاده از عملکرد صرفه جویی در مصرف انرژی خود در ابتدا با تعیین میزانی از نیرو به موتور در لغزش آن صرفه جویی می کند.

سپس میزان توانی را که باید برای موتور اعمال شود را طبق طیف فرکانس اندازه گیری های توان و پارامترهای تنظیم شده موتور محاسبه می کند.


کاربرد اینورتر در افزایش طول عمر

تجهیزات و کاهش تعمیر و نگهداری روش های تک سرعتی موتور را به طور ناگهانی استارت می کنند و آن را در معرض نوسانات جریان و گشتاور استارت بالا قرار می دهند که این مقدار چیزی حدود ۱۰ برابر جریان بار کامل می باشد.

از طرف دیگر اینورتر های ac به صورت تدریجی و یکنواخت موتور را با سرعت عملیاتی مورد نظر بالا می‌برند تا تنش مکانیکی و الکتریکی و همچنین کاهش هزینه های تعمیر و کاهش پیدا کند و به طول عمر موتور و تجهیزات آن افزوده شود. 

همچنین اینورترهای ac این توانایی را دارند که موتور را طبق الگوی تخصصی به کار بیندازند. علت این کار به حداقل رساندن تنش مکانیکی و الکتریکی می باشد. به طور کلی دلایل بسیار متفاوتی برای کاربرد اینورتر در صنعت وجود دارد.

فروش اینورتر فوق سنگین کار 0.75کیلووات SY9000-0R7G-4 سانیو : 

شرکت آسام کالا ، از برترین فروشگاه های فروش تمامی اجناس اتوماسون صنعتی ، یکی از کالا های رایج ، یعنی درایو ac را با بهترین قیمت بازار به فروش می رساند با کارشناسان ما در ارتباط باشید همچنین این فروشگاه اینبار ، اینورتر سه فاز 0.75KW فوق سنگین کار SY9000-0R7G-4 سانیو این محصول پر فروش را در کوتاه ترین زمان سفارش دهید درب منزل خود تحویل بگیرید

 


سری اینورتر

سانیو سری SY-9000

ولتاژ ورودی اینورتر

ورودی سه فاز 380

ولتاژ خروجی اینورتر

خروجی سه فاز 380

محدوده توان اینورتر (KW)

.زیر 1.5KW

براساس سازنده اینورتر

اینورتر سانیو Sanyu

دما و رطوبت مجاز

-20℃~+60℃

حداکثر تغییرات بار

140%

شرکت سازنده

سانیو

کشور سازنده

چین

توضیحات

CE، SGS، ISO999، CCC

فرکانس خروجی

400

توان اینورتر (HP)

1

دارای پورت ارتباطی CANopen

دارد

دارای پورت ارتباطی RS-485 و پروتکل Modbus

دارد

تعداد ورودی و خروجی PLC داخلی

دارد

0 دیدگاه برای اینورتر سنگین کار سه فاز 0.75 کیلووات سانیو سری SY9000



دیدگاه خود را بنویسید      لغو پاسخ

*