اینورتر سه فاز تتا 75KW سری MA610

Teta MA610 3-Phase Inverter 75KW دسته: اینورتر - Inverter , اینورتر سه فاز , اینورتر تتا TETA
  • کد فنی : MA610-075G/090P-4
  • ورودی سه فاز 380 ولت
  • توان : 75 کیلووات
  • 100 اسب

107,650,000 تومان

مقایسه

اینورتر 75kw تتا مدل ma610 :

اینورتر نوسان ساز الکترونیکی قدرت بالا است. دلیل این نام گذاری آن است که این دستگاه عمل عکس مبدل برق AC به DC متداول را انجام می دهد.
یکی از بهترین اینورتر های موجود در بازار ایران که کالایی انحصاری می باشد و بسته بندی ویژه ای دارد اینورتر 75 کیلووات تتاMA610(TETA) میباشد این مدل از اینورتر که دارای قدرت 100اسب بخار می باشد در بین اینورتر های موجود در بازار ، از قطعات با کیفیتی تولید شده است.
اینورتر یا درایو AC به دستگاهی گفته می شود كه به كمك آن می توان سرعت یك موتور AC سه فاز را كنترل كرد بدون آنكه قدرت و گشتاور موتور كاهش یابد. اینورترها در ظرفیتهای مختلف ساخته می شوند مثلاً برای یك موتور با توان 20 اسب بخار باید از اینورتر 20 HP استفاده كرد.

 


اینورتر تکفاز به سه فاز چیست؟

برقی که سازمان توزیع برق به عنوان خروجی به محل‌های مسکونی، کشاورزی و کارگاه‌ها می‌فرستد تک‌فاز است. این در‌حالیست که دستگاه‌های صنعتی و کشاورزی بزرگ مثل پمپ‌ها به برق سه‌فاز نیاز دارند. به همین‌دلیل در واحدهای صنعتی و کشاورزی، برای تبدیل برق تک‌فاز به سه‌فاز از اینورتر استفاده می‌شود. اینورتر تک‌فاز به سه فاز، برق ورودی تک‌فاز که 220 ولت است را می‌گیرند و پس از انجام تغییرات به وسیله مدارات پیشرفته داخلی خود، برق سه‌فاز با قدرت 380 ولت در خروجی ارائه می‌کند. برق سه‌فاز مناسب دستگاه‌های بزرگ است و کاربرد خانگی ندارد. دستگاه‌هایی مثل موتورهای الکتریکی صنعتی و پمپ‌های الکتریکی می‌توانند با این میزان برق کار کنند.

انواع اینورتر از لحاظ ولتاژ ورودی خروجی:

اینورتر‌ها نیازمند یک منبع تغذیه DC پایدار هستند تا بتوانند جریان کافی برای سیستم را تامین کنند. ولتاژ ورودی اینورتر‌ها به طراحی و هدفی که اینورتر دنبال می‌کند بستگی دارد و می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  • 12 ولت DC برای اینورتر‌های کوچکتر که معمولا یک باتری قابل شارژ دارند یا با برق خودرو کار می‌کنند.
  • 24، 36 و 48 ولت که استانداردهای رایج سیستم‌های انرژی خانگی هستند.
  • 200 تا 200 ولت که برای برق از پنل‌های خورشیدی فتوولتائیک است.
  • 300 تا 450 ولت وقتی برق از بسته‌های باتری موتور الکتریکی به شبکه وارد می‌شود.
  • چند صد هزار ولت وقتی که اینورتر بخشی از یک سیستم انتقال مستقیم جریان با ولتاژ بالاست.

فروش اینورتر 75 کیلووات 100اسب بخار ma610 تتا : 

از برترین فروشگاه های فروش اتوماسیون صنعتی که در سال های اخیر در زمینه ی ملزومات برقی و صنعتی کارخانه ای بسیار خوش درخشیده است فروشگاه اینترنتی آسام کالا میباشد همچنین این فروشگاه اینورتر 75 کیلووات 100 اسب بخار ma610 تتا را که دستگاهی با کیفیت از برند محبوب تتا است را با قیمتی باورنکردنی نسبت به فروشگاه های دیگر، به فروش میرساند با کارشناسان ما در ارتباط باشید و این محصول را سفارش دهید.


سری اینورتر

تتا Teta MA610

ولتاژ ورودی اینورتر

ورودی سه فاز 380

ولتاژ خروجی اینورتر

خروجی سه فاز 380

محدوده توان اینورتر (KW)

55KW تا 90KW

براساس سازنده اینورتر

اینورتر تتا Teta

0 دیدگاه برای اینورتر سه فاز تتا 75KW سری MA610



دیدگاه خود را بنویسید      لغو پاسخ

*