منبع تغذیه ی MDR-2024 مین ول

Power supply MDR-2024 Mainwell دسته: منبع تغذیه - Power Supply , منبع تغذیه Mean Well
  • برند:مین ول
  • مدل:MDR-2024
  • جریان خروجی (A):1
  • توان خروجی (W):20
  • ولتاژ (V):24
  • فن آوری:AC/DC
  • فرمت قدرت:ریل DIN
  • عرض (میلی متر):22.5
  • ارتفاع (میلی متر):90
  • عمق (میلی متر):100

1,100,000 تومان

مقایسه

منبع تغذیه ی MDR-2024 مین ول :

دستگاه الکترونیکی که انرژی الکتریکی را برای بار فراهم میکند، منبع تغذیه یا پاورساپلای Power Supply نامیده می شود. عملکرد اولیه تمام منابع تغذیه، تبدیل انرژی الکتریکی است.یکی از پر فروش ترین منبع تغذیه ها که امروزه در بازار خوش درخشیده است منبع تغذیه ی MDR-2024 مین ول می باشد که با بدنه ی مقاوم خوب خود ، بسیار فروش بالایی داشته است .
منبع تغذیه (Power Supply) ، وظیفه تامین انرژی الکتریکی را برای مصرف کننده ها برعهده دارد . منابع تغذیه این انرژی را از مولد های انرژی الکتریکی دریافت می کنند و وظیفه اصلی آن ها تبدیل جریان الکتریکی به ولتاژ، جریان و فرکانس مورد نیاز یک مصرف کننده  الکتریکی است.

 معمولا در بازار اصطلاحات مختلفی برای پاور به کار می رود. برخی به آن «پاور» می گویند و برخی دیگر از آن به عنوان «مبدل» یاد می کنند. بر روی بسته بندی منبع تغذیه نیز عبارت هایی نظیر «Power Supply»، «Power»، «Power Converter»، «Power Pack» و یا«PS» به چشم می خورد.  اما عبارت «PSU» یکی از رایج ترین عبارت هایی است که به کار می رود .

اجزای داخلی منبع تغذیه:

Line Filter یا EMI :   این قطعه از ورود و خروج فرکانس های اضافی جلوگیری می کند. این جریانات ناخواسته در زمان سوئیچینگ ها و یا چرخش موتورهای الکتریکی به وجود می آیند.
Input Capacitor:  این قطعه سطح ولتاژ ورودی و خروجی را تنظیم و کنترل می کند.
Power switching: این بخش هنگامی که سیستم شروع به کار می کند و یا خاموش می شود، ولتاژ خروجی را کنترل می کند.
Transformer: همانطور که گفته شد، خروجی های مختلفی برای کار بخش های رایانه مورد نیاز است. تغییر سطح ولتاژ توسط این قطعه انجام می گیرد.
Output Diodes: همانطور که از نام این قطعه پیداست، آن یک دیود است که وظیفه آن یکسوسازی جریان برق است. همچنین در برخی از اوقات جریان برق را قطع می کند.
Output Filter:  این قطعه در زمان روشن بودن سیستم به ذخیره انرژی می پردازد و زمانی که سیستم خاموش می شود، آن را به ترانزیستورها انتقال می دهد
Heat Sink: همانطور که گفتیم در زمان روشن بودن منبع تغذیه انرژی زیادی تبدیل به گرما می شود. دفع این گرما به وسیله فن و سینک های گرمایی صورت می گیرد.

منیع تغذیه 20 وات 1 آمپر ریلی با بدنه پلاستیکی :

ورودی تکفاز 220 یا 110 ولت AC و خروجی 24 ولت DC
دارای پیچ تنظیم خروجی از 10 در صد زیر ولتاژ نامه تا 10 در صد بالای ولتاژ نامی
بسیار پرکاربرد و با کیفیت با خروجی کاملا ایزوله و ضد اتصالی

فروش منبع تغذیه ی MDR-2024 مین ول :

فروشگاه آسام کالا با سابقه ای درخشان در فروش اتوماسیون صنعتی ، منبع تغذیه ی MDR-2024 مین ول را با پایین ترین قیمت بازار به فروش می رساند با کارشناسان ما در تماس باشید و این محصول را سفارش دهید .


ولتاژ خروجی

24V DC

حداکثر جریان خروجی

1A

حالت نصب شوندگی

DIN RAIL

جنس بدنه

پلاستیک

براساس برند Power Supply

مین ول Maen Well

0 دیدگاه برای منبع تغذیه ی MDR-2024 مین ول



دیدگاه خود را بنویسید      لغو پاسخ

*