HMI دلتا DOP-107EG صفحه نمایش 7 اینچ

HMI DELTA DOP-107EG        برند: دلتا - Delta دسته: اتوماسیون صنعتی Industrial Automation , اچ ام ای - HMI , HMI دلتا
  • صفحه نمایش 7 اینچ
  • حافظه ROM 256MB
  • دارای یک پورت اترنت
  • دارای 3 پورت COM

16,540,000 تومان

مقایسه

HMI دلتا DOP-107EG صفحه نمایش 7 اینچ

اگر به دنبال یک HMI 7  اینچی میگردید بدون شک HMI دلتا DOP-107EG میتواند یکی از بهترین گزینه های خرید باشد، چرا که این مدل جزو سری اترنت دار محصولات HMI دلتا به حساب می آید. سری DOP-100 محصولات دلتا که جدید تولیدات این شرکت تایوانی نیز به حساب می آید با دارا بودن پردازشگر قدرتمند Cortex-A8 قدرت پردازشی بالایی دارد.اگر بخواهیم نحوه نام گذاری HMI های دلتا را بررسی کنیم عبارت DOP مخفف Delta Operation Panel می باشد.

HMI  چیست؟

HMI  تشکیل شده از عبارت Human Machine Interface به معنیه برقرای ارتباط انسان و ماشین میتوان تمامی اطلاعات و پارامترهای ماشین آلات صنعتی مثل اینورتر و پی ال سی و غیره استفاده نمود. به وسیله HMI  میتوان برنامه ریزی دقیق را انجام داد و با تغییرات و معرفی کردن پارامترهای مختلف به سیستم پروسه یا ماشین های صنعتی را کنترل نمود.

HMI  تشکیل شده از یک برنامه گرافیکی که کلیدهای (Buttom) نمایشگرها,(Display) عقربه ها (Pointer), شاخص ها (,(Indicatorنمودارها (,(Curveآلارمها ( (Alarmو...با طراحی زیبا به شکل گرافیکی ایجاد شده و همچینین اعمال تغییرات از طریق پورت شبکه را میتوان به سایر دستگاهای و ماشین الات صنعتی ارسال کرد.

وجود این برنامه گرافیکی جذاب باعث شده تا بتوان طرح نهایی خطاهای احتمالی از اعمال ورودی اشتباه را کاهش داده و طی این فرآیند هزینه ی نگهداری سیستم را به دلیل عدم استفاده از قطعات مکانیکی کاهش میدهد.

HMI  را میتوان به تمامی دستگاهای PLC با برندهای مختلف متصل کرد و قبل از برنامه ریزی کردن HMI  میتوان تعیید کرد که به کدام برند PLC تطبیق پیدا کند قابل ذکر است که با تمامی برند های PLC  سازگار است  مثل :

DELTA PLC (دلتا)
VIGOR PLC (ویگور)
OMRON PLC (امرون)
SIEMENS PLC (زیمنس)
LS PLC (ال اس)
BECKHOFF PLC (بکوف)
TOSHIBA PLC (توشیبا)
FATEK PLC (فتک)
ALLEN BRADELY PLC (آلن بردلی)
FUJI PLC (فوجی)
FANUC PLC  (فانوک)
MITSUBISHI PLC (میتسوبیشی)

چرا ازHMI  به جای کامپیوتر استفاده میشود

نرم افزار های کامپیوتر بدلیل آسیب پذیر بودن و احتمال ویروسی شدن آنها باعث صدور فرمان اشتباه به محرکها (Actuators)  می شدند که میلیون ها دلار ضرر اقتصادی برای کمپانی های مختلف به همراه داشته لذا برای کنترل و مانیتورینگ خطوط تولید دستگاه مخصوصی به MHI طراحی و ساخته شد.

 

توضیح مدل HMI دلتا سری 100

HMI دلتا DOP-13BQ

.برای خرید انواع اچ ام ای مشاهده قیمت ها وب سایت آسام کالا مراجعه فرمایید


نوع صفحه نمایش

HMI

اندازه صفحه نمایش

7 اینچ

نوع پورت

USB + Ethernet

قابلیت اتصال حافظه خارجی

دارد

براساس برند HMI

HMI Delta - دلتا

پورت سریال (COM1)

RS232

پورت سریال (COM2)

RS232/RS485

پورت سریال (COM3)

RS422-RS485

حافظه داخلی

256MB

ROM

256MB

0 دیدگاه برای HMI دلتا DOP-107EG صفحه نمایش 7 اینچ



دیدگاه خود را بنویسید      لغو پاسخ

*