سنسور نوری استوانه ای NPN سیلین مدل C3FJ-DS10C

Cylindrical mirror optical sensor with a diameter of 18 cylinders دسته: سنسور , سنسور نوری Optical Sensor , سنسور نوری سیلین C-Lin
  • کد فنی: C3FJ-DS10C
  • قطر سنسور:18MM
  • خروجی سنسور :منفی یا NPN
  • تشخیص اجسام تیره، کدر ،شفاف ،مات و براق
  • تشخیص بدون خطا تا فاصله 50 سانتی متر
  • جایگزین مناسب برای BR100 اتونیکس
  • دارای مدار محافظ جهت حفاظت از پلاریته معکوس

1,434,000 تومان

مقایسه

سنسور نوری استوانه ای قطر 18 سیلین:

سنسور نوری سیلاین مدل C3FJ-DS10C با قطر 18 میلی‌متر و فاصله عملکرد 50 سانتی‌متر است. خروجی این سنسور NPN ( خروجی منفی ) . ولتاژ تغذیه این سنسور 24 ولت DC می باشد شرکت آسام کالا این محصول را با بهترین قیمت بازار و همچنین با بسته بندی پلمپ تقدیم به شما عزیزان می نماید .

ویژگی‌های سنسور نوری آتونیکس C3FJ-DS10C :

سنسور C3FJ-DS10C  سی لاین از سری سنسورهای محبوب شرکت سی لاین می باشد . سرعت خیلی بالا (کمتر از 1 میلی‌ثانیه)، حفاظت در برابر نویز از ویژگی‌های این سری است. منظور از نوع خروجی Light ON یا Dark ON در سنسورهای نوری به این صورت است که در حالت Light ON اگر جسمی مقابل سنسور باشد خروجی سنسور فعال و در صورت نبود جسم مقابل سنسور خروجی غیرفعال است اما در حالت Dark ON اگر جسم مقابل سنسور باشد خروجی غیرفعال و در صورت نبود جسم مقابل سنسور خروجی فعال می‌باشد.

نحوه انتخاب حالت خروجی این سنسورها معمولاً با اعمال ولتاژ 0 یا 24 ولت DC به سیم کنترل سنسور (سیم سفید) است. این سنسور قابلیت تشخیص اجسام مات و نیمه شفاف را دارد. سنسور  نوری C3FJ-DS10C سیلین از قطر سنسور 18 میلی متر نیز بهره می برد  در حالتی که قطع باشد دارای ولتاژ ذخیره‌شده 1 ولت می‌باشد که این ولتاژ اصلاً در تشخیص و عملکرد سنسور مشکلی را به وجود نمی آورد . این سنسور نیز مانند اکثر سنسورها دارای LED نمایانگر وضعیت قطع و وصل می‌باشد که در صحت عملکرد سنسور بسیار کارآمد می‌باشد.

این سنسور دارای مدار محافظ جهت حفاظت از پلاریته معکوس نیز می باشد . همچنین این سنسور توانایی بالا در عدم نویزپذیزی را دارد یعنی قابلیت کارکرد راحت و بدون خطا در سیستم های با نویز بالا را دارد مانند سنسورهای در مجاورت اینورترها و کلید های توان بالا که بسیار مهم است  از سمتی دیگر این سنسور در محیطی با بازه دمایی 10- تا 60 درجه سانتی‌گراد و با رطوبت 35 تا 85 درصد به‌خوبی عمل می‌کند. همنچنین قابلیت عملکرد بدون خطا در محیط های با تابش و شدت نور بالا را دارد جنس بدنه این سنسور فلز برنج با روکش نیکل و جنس لنز آن پلاستیک می‌باشد.

این سنسور به صورت کانکتوری  و بدون سیم می‌باشد. وزن کلی این سنسور 120 گرم می‌باشد. یکی از مهم ترین مواردی که در مورد این سنسور باید گفته شود مقاومت در برابر ازدیاد و ورود ولتاژهای ناگهانی و بالا می باشد که بسیار ضروری است .

کاربرد های سنسور نوری چیست؟

از کاربردهای سنسور نوری در صنعت می‌توان به اندازه‌گیری فاصله قطعات،جداسازی قطعات با اندازه مختلف، اندازه‌گیری ضخامت قطعات، تشخیص قطعات معیوب و شکسته دستگاه‌های مختلف صنعتی، آشکارسازی هرگونه تغییر در دندانه چرخ‌دنده‌ها و اندازه‌گیری و کنترل سرعت و آشکارسازی حرکت‌های مکانیکی اشاره کرد. ما در شرکت آسام کالا در تلاشیم برترین محصولات اتوماسون صنعتی را با بهترین کیفیت به فروش برسانیم با ما در تماس باشید


در انتخاب سنسور نوری چه مواردی باید در نظر گرفت؟

فرکانس سوئیچ و نوع خروجی سنسور
شکل ظاهری، اندازه فیزیکی و جنس بدنه سنسور
فاصله سوئیچ (فاصله عملکرد) سنسور
نوع و مقدار ولتاژ تغذیه
نوع سنسور نوری (یک‌طرفه، دوطرفه، آینه‌ای)


0 دیدگاه برای سنسور نوری استوانه ای NPN سیلین مدل C3FJ-DS10C



دیدگاه خود را بنویسید      لغو پاسخ

*