کلید هوایی 3 پل 2500 آمپر کشویی چینت

NA8-1600-2500A/3P Motor Withdrawable        برند: چانت CHINT دسته: کلید هوایی ACB , کلید هوایی چانت Chint
  • جریان حفاظت: 2500 آمپر
  • حدکثر ولتاژ کاری: 690 ولت AC
  • نوع کلید: کشویی
  • تعداد پل: 3

223,200,000 تومان

مقایسه

کلید هوای کشویی نوع خاصی از کلید است که به ایمن نگه داشتن مدارهای الکتریکی در زمانی که جریان الکتریسیته بیش از حد در آن‌ها جریان دارد کمک می کند. کلید هوایی کشویی چینت می‌تواند در برابر اضافه بار، اتصال کوتاه آنی، تأخیر در جریان برق، یا اتصال به زمین، محافظت کند. از کلید هوایی کشویی در ورودی تابلوها که معمولاً جریان برق بالایی دارند استفاده می‌شود. همچنین حالت انتخابی بین کلیدهای ورودی و خروجی را فراهم می‌کند. کلیدهای هوای کشویی کلیدهای خاصی هستند که می‌توانند با چرخاندن دسته به جلو و عقب حرکت کنند. این کلیدها بر روی یک ریل نصب می‌شوند و به راحتی می‌توان آن‌ها را بدون بیرون آوردن از کشو تعویض کرد. از طرفی کلیدهای ثابت این قابلیت را ندارند و پس از نصب امکان جابجایی را ندارند. کلیدهای هوایی فیکس، باید به صورت ثابت نصب شوند و برای تعویض باید تمام اتصالات باز شوند که زمانی زیادی می‌گیرد.

کلید هوایی کشویی از دو بخش محفظه کشویی و کلید تشکیل شده‌ است و برای نصب باید کشو را روی تابلو قرار داد. با چرخاندن اهرم کلید کلید به داخل محفظه هدایت می‌شود و برای تعویض آن باید اهرم را در جهت مخالف چرخاند و نیازی به قطع اتصالات نیست. کلیدهای هوایی چینت Chint در رنج جریانی 200 تا 6300 آمپر و ولتاژ 415 و 690 ولت تولید می‌شود. بریکر هوایی چینت عمدتاً برای شبکه توزیع در فرکانس 50 تا 60 هرتز جهت توزیع مناسب برق و حفاظت از مدار در برابر اضافه بار، اتصال کوتاه و خطای اتصال به زمین طراحی شده است. کلیدهای هوایی چینت (یا چانت) به دو صورت فیکس و کشویی عرضه می‌شوند. برخی از این کلیدهای هوایی دارای 3 پل (3 فاز) و برخی دیگر دارای 4 پل (4 فاز) هستند. در این مطلب به بررسی کلید هوایی 3 پل 2500 آمپر کشویی چینت می‌پردازیم.

کلید هوایی 3 پل 2500 آمپر کشویی چینت

کلید هوایی 3 پل 2500 آمپر کشویی چینت با کد NA8-1600-2500A/3P Motor Withdrawable در ابعاد مناسبی طراحی شده و از مدارهای الکتریکی در برابر ظرفیت بالای جریان (تا 2500 آمپر) محافظت خواهد کرد. این کلید هوایی با پوشش بدون قوس و عملکردهای حفاظتی پرقدرت، بدون نیاز به قطعی غیرضروری با دقت بالا از مدار محافظت کرده و در تأمین بهینه برق نقش بسزایی دارد. کلید هوایی 3 پل 2500 آمپر کشویی چینت دارای استاندارد EC/EN 60947-2 می‌باشد. از آن جا که این مدارشکن‌ها 3 پل هستند، می‌توانند 3 مدار جداگانه را کنترل کنند. کلید هوای 3 پل 2500 آمپر کشویی چینت کیفیت بالایی دارد و می‌تواند تغییرات آب و هوای سخت و دما را تحمل کند. همچنین دارای ویژگی‌های ایمنی برای محافظت در برابر جرقه و برق زیاد است. این کلید هوایی می‌تواند به صورت عمودی، افقی و یا ترکیبی نصب شود. همچنین ارتفاع نصب نباید بیش از 2000 متر باشد.

کلید هوایی 3 پل 2500 آمپر کشویی چینت Chint دستگاه خاصی است که می‌تواند به ایمن نگه داشتن شبکه‌های برق کمک کند. می‌تواند در دمای بین -5 تا 40 درجه سانتیگراد کار کند. اما اگر دمای هوا بیشتر از 40 درجه باشد، مهم است که کلید هوا در مکان‌هایی با رطوبت بیش از حد (بیش از 50 درصد) در هوا استفاده نشود. با این حال، اگر دما کم‌تر باشد، می‌تواند رطوبت بیشتری را تحمل کند. این بریکر هوایی کشویی می‌تواند شبکه را از جریان الکتریسیته و داغ شدن بیش از حد محافظت کند. می‌توان از بریکر کشویی چینت مدل NA8G در نیروگاه‌ها، کارخانه‌ها و سایر مکان‌هایی که از برق با جریان بالا استفاده می‌شود به کار برد. این به ویژه برای سیستم‌های هوشمند و برای پروژه‌هایی که از توربین‌های بادی و پنل‌های خورشیدی استفاده می‌کنند بسیار مناسب است.

مشخصات کلید هوایی 3 پل 2500 آمپر چینت

  • نوع کلید: کشویی
  • جریان حفاظت: 2500 آمپر
  • تعداد فاز: 3
  • ولتاژ کاری: 415VAC-690VAC
  • دمای کاری: 5- تا 40 درجه سانتی‌گراد
  • درصد رطوبت مجاز (برای دمای کاری 5- تا 40): 50

کاربرد کلید هوایی 3 پل 2500 آمپر چینت

  • برای ایمن نگه داشتن ماشین‌های الکتریکی مانند ژنراتورها و ترانسفورماتورها
  • جلوگیری از ایجاد انفجار یا آتش سوزی در نیروگاه‌ها
  • همچنین برای نگه‌داری تابلوهای برق
  • سیستم‌های آتش نشانی

نحوه عملکرد کلید هوایی چینت NA8G

کلیدهای هوایی از روش گردننده یا فنر شارژ شده برای اتصال کلید استفاده می‌کنند. در صورت بروز مشکل یا اشتباه، اتصال قطع خواهد شد. برای رفع آن، کلید دوباره شارژ می‌شود و دوباره وصل می‌شود. ترانسفورماتورها به بررسی هرگونه مشکل و رفع آن‌ها کمک می‌کنند. برای قطع قوس، ولتاژ قوسی باید بالاتر از ولتاژ تغذیه باشد. این ولتاژ کمترین مقدار مورد نیاز برای حفظ قوس است. کلیدهای هوایی از سه روش خنک کردن پلاسما، افزایش طول قوس و تقسیم کردن قوس ولتاژ قوس را بالا می‌برند و مانع از ایجاد جرقه و آتش‌سوزی می‌شوند.

جمع بندی

کلید هوایی یا قطع کننده هوا یا قطع کننده مدار وسیله خاصی است که به ایمن نگه داشتن مدارهای الکتریکی کمک می‌کند. این می‌تواند مدار را از اضافه بار و سایر خطاها مصون کند. داشتن این دستگاه بسیار مهم است تا مطمئن شویم وسایل الکتریکی ما به درستی کار می‌کنند. کلید هوای چینت یک نوع سوئیچ هوای بسیار بادوام است و در اندازه‌های مختلف برای پاسخگویی به نیازهای مختلف وجود دارد. می‌توانید برای خرید کلید هوایی چانت سفارش خود را در سایت آسام کالا ثبت کنید یا در صورت نیاز از کارشناسان فروش ما مشاوره بگیرید.


جریان کلید هوایی

2500 آمپر

نقاط قوت
  • حفاظت از مدار در جریان‌های بالا
  • قابلیت تعویض کلیدها

0 دیدگاه برای کلید هوایی 3 پل 2500 آمپر کشویی چینت



دیدگاه خود را بنویسید      لغو پاسخ

*