رله برد 8 کانال 16 آمپر 24 ولت R&P

R&P 8 Channel Relay Board 24V دسته: رله و کارت رله , کارت رله یا رله برد PLC Relay Board
  • رله های Omron اصلی
  • ولتاژ ورودی 24 ولت
  • جریان خروجی 16 آمپر

1,450,000 تومان

مقایسه

رله برد 8 کانال 16 آمپر 24 ولت R&P :

رله برد 8 کانال R&P دارای ولتاژ بوبین 24V AC/DC است و خروجی آن 240V AC/30V DC می باشد. رله های این رله برد تک کنتاکت 16 آمپر بوده که بر روی سوکت می باشند و به راحتی می توان آن ها را از روی سوکت تعویض نمود. این رله برد مناسب برای استفاده در انواع تابلو های مدار فرمان صنعتی می باشد و ورودی برای تحریک دستی رله ها دارد. در واقع برای هر رله یک ترمینال وجود دارد و در صورتی که ترمینال را با ورودی 24 ولت تحریک نمایید رله مربوطه وصل شده و اولویت فرمان رله با ترمینال می باشد.

کارت رله R&P قابلیت اتصال به PLC هایی با خروجی PNP و NPN و خروجی رله ای را دارا می باشد. رله های آن OMRON اصل بوده که از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. از مزیت های کارت رله های فرمان مستقیم ساده بودن کار با آن ها می باشد ولی به ازای هر رله یک خروجی از PLC را اشغال می نمایند. در صورتی که با کارت رله های مدباس تنها با دو سیم می توان به تعداد بالایی از رله ها فرمان داد اما کار کردن با آن ها نیاز به اطلاعات فنی بالا دارد.

کارت رله چیست؟

کارت رله شامل تعدادی رله می باشد که روی یک برد الکترونیکی قرار گرفته اند و می توانند با دریافت فرمان، قطع و وصل شوند. از کارت رله برای کاربرد های مختلفی در اتوماسیون صنعتی استفاده می شود مانند اتصال به PLC. PLC ها می توانند دارای دو نوع خروجی رله ای و ترانزیستوری باشند. خروجی های رله ای قابلیت سوئیچ زنی (قطع و وصل) با آمپر بالا (2، 5 و 10 آمپر) و تعداد قطع و وصل پایین را دارند.

برای ایزوله کردن خروجی های PLC رله ای از مصرف کننده می توان از کارت رله استفاده نمود تا اگر اتصالی و یا مشکلی در مصرف کننده به وجود آمد، به خروجی PLC صدمه نزند. همچنین اگر قرار باشد به یک خروجی ترانریستوری یک مصرف کننده با آمپر بالا مانند کنتاکتور، المنت یا ... وصل کنیم، برای این موارد حتما نیاز به استفاده از رله توصیه می شود.


براساس برند کارت رله

کارت رله R&P

تعداد رله

8 تایی

0 دیدگاه برای رله برد 8 کانال 16 آمپر 24 ولت R&P



دیدگاه خود را بنویسید      لغو پاسخ

*