کارت ارتباط شبکه اترنت تتا مدل VS-ENET2-EC

TETA Communication Expansion Card VS-ENET2-EC دسته: کارت PLC I/O , ماژول پی ال سی تتا
  • کد فنی: VS-ENET2-EC
  • نوع کارت: ارتباط شبکه اترنت
  • مناسب برای سری: VS

4,530,000 تومان

مقایسه

کارت ارتباط شبکه اترنت یک کارت الکترونیکی است که امکان اتصال کامپیوتر یا لپ تاپ و پی ال سی را به شبکه از طریق کابل فراهم می‌کند. کارت ارتباط شبکه اترنت معمولاً به صورت داخلی در مادربورد کامپیوتر یا لپ تاپ نصب می‌شود، اما می‌توان آن را به صورت جداگانه به شیارهای توسعه مادربورد یا درگاه USB متصل کرد. کارت ارتباط شبکه اترنت تتا مدل VS-ENET2-EC مختص پی ال سی تتا سری VS می‌باشد. از طریق این کارت می‌توان پی ال سی را به اینترنت متصل کرد. کارت ارتباط شبکه اترنت به پی ال سی این امکان را می‌دهد که با سایر دستگاه‌های شبکه مانند HMI ،SCADA، سنسورها و غیره ارتباط برقرار کند. این ارتباط می‌تواند برای انتقال داده‌ها، تنظیم پارامترها، برنامه‌ریزی، نظارت و کنترل از راه دور، تشخیص و رفع خطا و یا ایجاد گزارش‌ها مورد نیاز باشد.

کارت ارتباط شبکه اترنت تتا مدل VS-ENET2-EC

کارت ارتباط شبکه اترنت می‌تواند از پروتکل‌های مختلفی مانند Modbus TCP, Ethernet/IP, Profinet, EtherCAT و OPC UA پشتیبانی کند. این پروتوکل‌ها مشخص می‌کنند که چگونه داده‌ها بین پی ال سی و سایر دستگاه‌های شبکه جا به جا شوند. هر پروتکل مزایا و معایب خاص خود را دارد و باید بر اساس نیازهای پروژه انتخاب شود.

انواع کارت‌های شبکه اترنت از لحاظ سرعت:

  • کارت شبکه اترنت با سرعت 10 مگابایت بر ثانیه
  • کارت شبکه اترنت با سرعت 100 مگابایت بر ثانیه (نسل Fast Ethernet)
  • کارت شبکه اترنت با سرعت 1000 مگابایت بر ثانیه یا 1 گیگ بر ثانیه (نسل Gigabit Ethernet)
  • کارت شبکه اترنت با سرعت 10 گیگ بر ثانیه
  • کارت شبکه اترنت با سرعت 40 گیگ بر ثانیه
  • کارت شبکه اترنت با سرعت 100 گیگ بر ثانیه
  • کارت شبکه اترنت با سرعت 400 گیگ بر ثانیه

برخی پی ال سی ها دارای قابلیت داخلی سرور تحت وب هستند که اجازه دسترسی به آن‌ها را از هر مرورگر وب می‌دهد. اترنت ارتباط آسان‌تری را بین دستگاه‌ها فراهم می‌کند و سرعت بالاتری نسبت به دیگر کارت‌های ارتباطی دارد.

معرفی پی ال سی های تتا

پی ال سی تتا

پی ال سی‌های تتا سری VS برای کاربری‌های مختلف ساخته شده‌اند. سری VS1 جهت کاربری عمومی و سیستم‌های کنترل اتوماتیک ساده مانند بالابر، تجهیزات پارکینگ، نوار نقاله و انواع سیستم‌های کنترلی متوالی ساده به کار می‌رود. سری VS2 نوع پیشرفته‌تر آن است و برای آسانسور، دستگاه قالب‌گیری تزریق پلاستیک، دستگاه بسته‌بندی استفاده می‌شود. سری VS3 برای دستگاه‌های چاپ و خطوط تولید استفاده می‌شود. سری VSM نوع کنترل حرکت است و برای سیستم‌های کنترل موقعیت مانند دستگاه لیبلینگ، دستگاه خم لوله، دستگاه برش و ... به کار گرفته می‌شود.

فروشگاه آسام کالا برای راحتی کاربران و برآورده کردن نیازهایشان در کنار تأمین پی ال سی‌های تتا، ماژول‌های توسعه تتا را نیز ارائه می‌کند. برای خرید پی ال سی تتا یا ماژول‌های توسعه آن می‌توانید سفارش خود را در سایت ثبت کنید.


مدل PLC

تتا سری VS

وضعیت I/O

کارت ارتباطی

براساس برند PLC

PLC تتا

0 دیدگاه برای کارت ارتباط شبکه اترنت تتا مدل VS-ENET2-EC



دیدگاه خود را بنویسید      لغو پاسخ

*