ماژول لودسل پی ال سی تتا مدل VS-2LC

TETA expansion module VS-2LC دسته: کارت PLC I/O , ماژول پی ال سی تتا
  • کد فنی: VS-2LC
  • نوع ماژول: لودسل
  • تعداد ورودی: 2
  • مناسب سری: VS

6,350,000 تومان

مقایسه

ماژول لودسل نوعی سنسور یا حسگر است که وزن و نیروی اجسام را اندازه‌گیری می‌کند. این ماژول یک نوع مبدل است که نیرو و فشار را به سیگنال الکتریکی تبدیل می‌کند که روی سیم‌های خروجی نمایش داده می‌شود. ماژول لودسل پی ال سی تتا مدل VS-2LC دارای 2 کانال ورودی است. لودسل از یک هسته فلزی و مجموعه‌ای از مقاومت‌های الکتریکی تشکیل شده که پس از اعمال نیرو تغییر شکل می‌یابد. پس از برداشتن نیرو، به حالت اولیه برمی‌گردد و هرچه برگشت‌پذیری آن بیشتر باشد نشان‌دهنده‌ی دقت بالای آن است. کارت توسعه تتا VS-2LC برای پی ال سی‌های سری VS تتا ساخته شده تا کنترل وزن و نیرو را انجام دهد. این ماژول در صنایع مختلفی نظیر نساجی، برای اندازه‌گیری کابل‌ها و کشش نخ، اندازه‌گیری وزن در ترازوهای دیجیتال و غیره به کار برده می‌شود.

ماژول‌های توسعه از کاربردی‌ترین تجهیزات در سیستم‌های صنعتی هستند که در کنار پی ال سی به کار می‌روند. برای افزایش امکانات و بهره‌وری بیشتر PLC از ماژول‌های توسعه یا اکسپنشن استفاده می‌شود. پی ال سی‌های تتا برای کاربری‌های عمومی و پیشرفته ساخته شده‌اند که هرکدام تعداد ورودی و خروجی‌های مشخصی دارند. شما می‌توانید در صورت نیاز برای اضافه کردن ماژول و بالا بردن تعداد ورودی و خروجی‌ها از ماژول اکسپنشن تتا مدل VS-2LC استفاده کنید.

ماژول اکسپنشن تتا

پی ال سی تتا از کنترلرهای باکیفیتی است که با قیمتی مناسب در کشور عرضه می‌شود. سری VS1 برای کاربری عمومی، سری VS2 و VS3 نیز برای کاربری‌های پیشرفته و قوی‌تر استفاده می‌شود. می‌توانید برای توسعه پی ال سی خود از ماژول‌های اکسپنشن تتا استفاده کنید که با مشخصات مختلف و تعداد ورودی و خروجی‌ها متفاوت در انواع رله ای و ترانزیستوری عرضه می‌شود. برای خرید انواع ماژول‌ها کافیست سفارش خود را در سایت آسام کالا ثبت کنید.


مدل PLC

تتا سری VS

تعداد ورودی

2 ورودی

براساس برند PLC

PLC تتا

0 دیدگاه برای ماژول لودسل پی ال سی تتا مدل VS-2LC



دیدگاه خود را بنویسید      لغو پاسخ

*