ماژول توسعه خروجی پی ال سی تتا مدل VS-16YR

TETA expansion module VS-16YR دسته: کارت PLC I/O , ماژول پی ال سی تتا
  • کد فنی: VS-16YR
  • ماژول توسعه خروجی
  • تعداد خروجی رله ای: 16

3,900,000 تومان

مقایسه

ماژول توسعه پی ال سی از تجهیزات جانبی مورد استفاده برای پی ال سی است که باعث می‌شود تعداد ورودی و خروجی‌های آن افزایش یابد. دستگاه پی ال سی ممکن است در مواردی تمام نیازهای کاربر را تأمین نکند یا پس از مدتی و گسترش پروژه نیاز به بالا بردن امکانات پی ال سی باشد که در این موارد ماژول اکسپنشن یا کارت‌های توسعه استفاده می‌شود. از طریق ماژول‌های توسعه می‌توان ورودی و خروجی‌های پی ال سی را افزایش داد یا ارتباط آن را با شبکه‌های مختلف مانند اترنت، پروفی نت، مدباس و غیره برقرار کرد. ماژول اکسپنشن تتا مدل VS-16YR برای پی ال سی‌های تتا سری VS به کار برده می‌شود که تعداد خروجی‌های آن را تا 16 عدد افزایش می‌دهد. این خروجی‌ها از نوع رله‌ای هستند.

ماژول اکسپنشن تتا

خروجی رله‌ای می‌تواند تا 2 آمپر را پشتیبانی می‌کند و نسبت به خروجی ترانزیستوری که حداکثر 500 میلی آمپر را پشتیبانی می‌کند قوی‌تر عمل می‌کند. همچنین خروجی رله‌ای در هر دو ولتاژ AC و DC کار می‌کند، در حالی که خروجی ترانزیستوری فقط با ولتاژ DC کار می‌کند.

فروشگاه آسام کالا در کنار تأمین انواع پی ال سی‌های تتا تجهیزات جانبی آن را نیز ارائه می‌کند. برای خرید PLCهای تتا و سایر تجهیزات می‌توانید سفارش خود را در سایت ثبت کنید.


مدل PLC

تتا سری VS

تعداد ورودی

فاقد ورودی

تعداد خروجی

16 خروجی

براساس برند PLC

PLC تتا

0 دیدگاه برای ماژول توسعه خروجی پی ال سی تتا مدل VS-16YR



دیدگاه خود را بنویسید      لغو پاسخ

*