کارت ارتباطی پروفی نت اینوت مدل EC-TX509C

INVT Communication Card PROFINET EC-TX509C دسته: اینورتر - Inverter , اینورتر اینوت INVT , لوازم جانبی اینورتر اینوت
  • کد فنی: EC-TX509C
  • مناسب برای سری: GD350 و GD270
  • نوع کارت: کارت ارتباطی پروفی نت

11,000,000 تومان

مقایسه

وجود اسلات های توسعه امکان افزایش قابلیت های اینورتر GD۳۵۰ و GD270 اینوت را با کارت های فیلد باس (اترنت، CANopen، پروفی باس، پروفی نت، EtherCAT،DeviceNet)، رابط های بازخورد (انکودر، absolute، resolver)، ماژول های ورودی و خروجی، کارت PLC یکپارچه و ماژول بلوتوث برای دسترسی و برنامه ریزی اینورتر توسط گوشی هوشمند را فراهم می‌کند. درگاه USB یکپارچه امکان اتصال ساده و فوری به کامپیوتر برای برنامه نویسی و مانیتورینگ درایو را فراهم می‌کند. کارت ارتباطی پروفی نت اینوت مدل EC-TX509C با دو ورودی امکان ارتباط با شبکه پروفی نت را فراهم می‌کند.

کارت ارتباطی پروفی نت اینوت مدل EC-TX509C

کارت ارتباطی PROFIBUS اینوت مدل EC-TX509C از لوازم جانبی برای اتصال اینورترهای GD350 و GD270 اینوت به شبکه پروفی نت می‌باشد. این کارت دارای 2 پورت ورودی و خروجی می‌باشد و از شبکه‌های توپولوژی خطی و ستاره‌ای شکل پشتیبانی می‌کند. کارت اکسپنشن اینوت EC-TX509C دارای چراغ LED برای نشان دادن وضعیت دستگاه است. این کارت از پورت‌های دارای استاندارد RJ45 بهره می‌برد. کارت پروفی نت اینوت از ورودی و خروجی 16 کلمه‌ای پشتیبانی می‌کند.

اینورترهای اینوت سری GD350 و GD270

اینورتر اینوت سری GD350A دارای منابع رفرنس فرکانس، ورودی آنالوگ، ورودی HDI، ارتباط سریال، سرعت پله ای, کی پد کنترل، PID و PLC ساده داخلی هستند که عملکرد بالا در Closed-loop مد وکتور و امکان اتصال انکودر به صورت built-in را دارد. اینورتر INVT GD350A از درجه حفاظتی IP54 برخوردار است که قابل استفاده در محیط های مرطوب و پر گرد و خاک می‌باشد. اینورتر GD350A قابل استفاده در کاربرد های سنگین و سبک بوده و همچنین از ویژگی‌های راکتور DC که در داخل درایو از توان 18.5 کیلووات تا 110 کیلووات پشتیبانی می‌کند.

سری GD270 اینورتر اینوت برای کنترل موتورهای القایی AC نا همزمان و سنکرون مغناطیسی دائمی استفاده می‌شود. این موتورها با تبدیل ولتاژ AC به ولتاژ DC، بانک خازن مدار میانی ولتاژ DC را تثبیت می‌کند و سپس اینورتر ولتاژ DC را به ولتاژ AC تبدیل می‌کند که می تواند توسط یک موتور AC استفاده شود. وقتی که ولتاژ مدار از حداکثر مقدار حد فراتر می‌رود، مقاومت ترمز خارجی به مدار DC میانی برای کاهش مصرف انرژی متصل می‌شود.

جمع بندی

می‌توانید برای اضافه کردن شبکه پروفی نت به اینورتر اینوت از کارت ارتباطی EC-TX509C استفاده کنید که دارای 2 پورت استاندارد RJ45 است و سرعت معادل 100 مگابایت بر ثانیه دارد.


0 دیدگاه برای کارت ارتباطی پروفی نت اینوت مدل EC-TX509C



دیدگاه خود را بنویسید      لغو پاسخ

*