سروو ترمزدار 1500 وات 2000RPM استون سری PRONET-AMG

Estun PRONET-AMG Servo Motor 1500W 2000RPM دسته: سرو موتور , سرو موتور استون Estun , سرو موتور ترمزدار
  • سری : Pronet-AMG Series 200V
  • موتور : EMG-15AFD24
  • درایو : Pronet-15AMG-IR
  • کانکتور I/O : Pronet-CN1-50
  • کانکتور قدرت : GA16-F9
  • کابل انکودر : PBP-GM24-05
  • ولتاژ تغذیه : 220VAC
  • فلنج موتور : 130mm
  • گشتاور : 7.16

56,100,000 تومان

مقایسه

سرو موتور بدون ترمز EMG-15AFD24 استون : 

باید سرو موتور ها را یک بخشی از الکتروموتور دانست از این سو یک سری مدارات الکتریکی مانند درایو ها در کنار یکدیگر قرار خواهند گرفت الکتروموتور ها عمل گردش و یا حتی حرکت خطی را نیز عهده دارند از این رو تجهیزات الکتریکی وظیفه ی دقت دادن به الکترو موتور ها را دارند این دقت شامل کنترل زاویه ، کنترل سرعت ، کنترل شتاب و... می باشد
سرو موتور ها یک نوع محور(shaft) خروجی دارند این محور توانایی آن را دارد که در یک زاویه و یا موقعیت خاص با ارسال سیگنال رمزی قرار گیرد.ما در این صفحه برترین سرو موتور استون ، یعنی سرو موتور ترمزدار 1500 وات EMG-15AFD24 استون را به شما عزیزان معرفی می کنیم این محصول انحصاری ، از گشتاور 7/16 و همچنین توان 1500 وات و فلنج موتور 130 میلیمتر بهره مند است در ادامه این محصول انحصاری را به صورت جامع برای شما عریزان معرفی خواهیم کرد با ما همراه باشید . 

سرو موتور ها را باید بخشی از یک سیستم حلقه ی بسته که شامل ، سرو موتور استون ، شفت ، پتانسیومتر ، چرخ دنده ، تقویت کننده و حتی انکودر یا تفکیک کننده ها ، که به آن ها resolver نیز گفته می شود . سروو موتور ها را باید یک قطعه ی الکتریکی و مجزا ، مستقل و یک ماشین چرخان با بازده ی دقت بالا می باشد .سرو موتور ترمزدار EMG-15AFD24 استون با توان 1500w با گشتاور 7/16 و همچنین قطر فلنج 130mm میلیمتر از محصولات انحصاری با کیفیتی می باشد  که بسیار خوش درخشیده است از دیگر ویژگی های قابل توجه این محصول ولتاژ تغذیه ی 200 VAC می باشد باید این نکته را ذکر کرد که شفت خروجی این موتور قابلیت ،جابجایی به زوایا ، و موقعیت و سرعت خاصی را نیز دارد و از این رو یک موتور قابلیت انجام این کار ها را نیز نیز ندارد سرو موتور ها از یک موتور عادی تشکیل شده اند کنترل کننده را باید از مهم ترین بخش سرو موتور دانست که معمولا برای اهداف خاصی نیز تشکیل خواهد شد .

سروو موتور ها باید بر اساس برق مصرفی و کاربرد شان به انواع AC یا DC تقسیم بندی شوند .که در شکل زیر به شما عزیزان نشان خواهیم داد . در ادامه با ما همراه باشید.

سرو درایو ترمزدار pronet-AMG15-IR استون : 

سرو درایو ها برای موتور های dc کاربرد دارند از سمتی دیگر هم برای موتور های ac نیز کاربرد ویژه ای دارند . باید این نکته را در نظر گرفت که در صنعت این دستگاه ها به صورت dc بوده است به این دلیل که سال های طولانی ای کنترل جریان بالای موتور به صورت scr ها انجام می شد.سرو درایو ترمزدار pronet-AMG15-IR استون از جمله سرو درایو های مطرح در زمینه ی اتوماسیون صنعتی می باشد . 
در مواقعی  که ترانزیستور‌ها توانائی کنترل جریان بالا و تبدیل آن به فرکانس بیشتر را یافتند سرو درایو های AC رواج بیشتری یافتند. موتور‌های قدیمی‌تر پنکه خنک کننده داشتند که مستقیما به محور متصل بود هنگامی که موتور با سرعت پائین کار می‌کرد . سرو درایو ترمزدارpronet-AMG15-IR استون را باید از مطرح ترین سرو درایو های موجود در بازار دانست.

پنکه ها  نمی‌توانستند کار خنک کردن را انجام دهند . موتور‌های جدیدتر پنکه جداگانه دارند که نصب می‌شوند و امکان بهترین نتیجه خنک کردن را بوجود می‌آورد. منبع ولتاژ ثابتی این پنکه را تغذیه می‌کند بطوریکه حداکثر RPM در هر لحظه به سرعت این دستگاه ها بستگی ندارد. یکی از انواع مفید موتور‌ها در سیستم خود کنترل موتور نوع مغناطیسی دایم (PM) است ولتاژ موتور آن می‌تواند AC یا DC باشد. این نوع موتور با سایر انواع قبلی مشابه نیز است . 

کابل انکودر PSP-GA24-05LL استون :

این دستگاه برای تبدیل پالس مکانیکی به سیگنال دیجیتال استفاده می شود از این سو به دو بخش سوکتی و کابلی تقسیم می شود باید این نکته را بدانیم که انکودر کابلی ممکن است از نوع شفت دار یا هالو شفت باشد. فروشگاه آسام کالا از برترین فروشگاه های فروش اتوماسون صنعتی این محصول را با با بهترین قیمت بازار به فروش می رساند .کابل انکودرPSP-GA24-05LL استون از کابل های پر فروش شرکت استون می باشد که توسط تیم آسام کالا به فروش می رسد.

کانکتور قدرت GA16-F9 استون :

کانکتور (Connector)  که به آن ترمینال برق هم گفته می‌شود، در اصل اتصالاتی است که در آن سیم‌ ها به‌وسیله پیچ‌ های نگهدارنده ترمینال، به یکدیگر متصل می شوند و بین آن‌ها اتصال نیز برقرار خواهد شد . کانکتور قدرت GA16-F9 استون که محصولی با کیفیت از کمپانی استون می باشد. شما عزیزان این محصول را می توانید از شرکت آسام کالا با بهترین قیمت خریداری کنید

چرا باید از کانکتور قدرت استفاده کنیم ؟  

باید این نکته را بدانیم بسیاری از افراد برای اتصال دو سیم به یکدیگر از روش های غیر امن استفاده می کنند از این رو آن ها دو سیم را برای متصل شدن روی همدیگر قرار خواهند داد و با استفاده از نوار چسب روی آن ها را می پوشانند تا اتصال بین دو سیم به خوبی برقرار شود . کانکتور قدرت GA16-F9 استون جهت اتصال قسمت های گوناگون مدارات به کار می رود.در واقع ریشه ی این واژه یا بهتر است بگوییم به عبارت دیگراین کلمه به معنای اتصال دادن است و خود کانکتور به معنای اتصال دهنده می باشد.

فروش پک سرو استون :

از بزرگ ترین فروشگاه های فروش اتوماسیون صنعتی  فروشگاه اسام کالا می باشد پک سرو استون ترمزدار با بهترین قیمت به فروش می رساند این پک شامل سرو موتور EMG-15AFD24 و سرو درایو pronet-AMF15-IR​ و کانکتور قدرت  GA16-F9 و کابل انکودر PSP-GA24-05LL می باشد  با کارشناسان ما در تماس باشید و پک سرو استون را در کوتاه ترین زمان ممکن نیز سفارش دهید . 


براساس برند سرو موتور

سروو موتور استون Estun

ظرفیت

1500W

حداکثر دور موتور

2000RPM

وضعیت ترمز

دارای ترمز

سایز فلنج

130

0 دیدگاه برای سروو ترمزدار 1500 وات 2000RPM استون سری PRONET-AMG



دیدگاه خود را بنویسید      لغو پاسخ

*